|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ loek Pannekoeken lekker maar d emijne is toch hutspot of gesuikerde wortels
|
|
Mier Oudgediende
*zucht* moet nog zoveel doen |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Noom: ik mis LQ  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ikke, nog twaalf dagen, was het niet voor haar vleeskeuring?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: Ikke, nog twaalf dagen, was het niet voor haar vleeskeuring?  Jep  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, ikke moet nog best lang wachten volgens mij voordat ik CnC weer zie  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hooi  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, jaa dat heeft ze me ook al lopen vertellen  En toen heb ik gezegd dat ik met het gala 6 juni, twee maanden samen was met CnC  Gefeliciteerd alvast  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ik moet nog nooit wachten, want ik kan hier nu vanaf hier zien  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Tim-kun: ik moet nog nooit wachten, want ik kan hier nu vanaf hier zien  Geluksvogel  |
|
my-angel
Oudgediende
Noompje!  Ik wordt ingeschakeld als adviseur bij liefdesrelaties. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Ikke, jaa dat heeft ze me ook al lopen vertellen  En toen heb ik gezegd dat ik met het gala 6 juni, twee maanden samen was met CnC  Gefeliciteerd alvast  Dankje  Goed getimed dat 't feest op dezelfde dag viel als jullie twee maanden  |
|
Mier Oudgediende
vinden jullie ook niet dat de tijd zo snel gaat |
|
Ikke
Oudgediende
Quote my-angel: Ik wordt ingeschakeld als adviseur bij liefdesrelaties. Vertel  |
|
my-angel
Oudgediende
@Ikke.. ik moet iemand advies geven over hoe zij het beste aan iemand kan vertellen dat ze niks voor hem voelt (een oude ex).. dat is best wel lastig, want ik ken die ex heel oppervlakkig..  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ mier, idd tijd vliegt.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote my-angel: @Ikke.. ik moet iemand advies geven over hoe zij het beste aan iemand kan vertellen dat ze niks voor hem voelt (een oude ex).. dat is best wel lastig, want ik ken die ex heel oppervlakkig..  Da's wel lastig ja  Quote Ikke: Quote Naaoomii: @ Ikke, jaa dat heeft ze me ook al lopen vertellen  En toen heb ik gezegd dat ik met het gala 6 juni, twee maanden samen was met CnC  Gefeliciteerd alvast  Dankje  Goed getimed dat 't feest op dezelfde dag viel als jullie twee maanden  Toch wel he  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Nu jullie het over de vliegende tijd hebben, ben zo terug, moet Kobus's dr pil nog geven  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote my-angel: @Ikke.. ik moet iemand advies geven over hoe zij het beste aan iemand kan vertellen dat ze niks voor hem voelt (een oude ex).. dat is best wel lastig, want ik ken die ex heel oppervlakkig..  Wat dacht je van: "Ik voel niks voor je" Quote Naaoomii: Toch wel he  Ik zie het gesprek al voor me  CnC: wil je verkering met me? Naomi: Vraag me dat op 6 april nog 'n keer en ik zeg ja  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote mier: vinden jullie ook niet dat de tijd zo snel gaat Soms wel, soms niet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ben ik weer  @ Ikke, nee hoor, zo ging dat helemaal niet, want het feest stond eerst voor 7 juni gepland  Kwam er pas vorige maand achter dat het een dag vroeger werd gegeven  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ja ik vond dat de tijd veeeel te snel is gegaan de afgelopen 2 weken  kheb geen zin om weer te werken |
|
my-angel
Oudgediende
@Ikke.. dat heeft ze al een keer vaker tegen hem gezegd, ze wil niks met hem, maar wel vrienden blijven verder, maar hij heeft gezegt zijn leven met haar te willen delen. Wij zijn al tot een soortement oplossing gekomen, Ze houdt zich even iets afzijdig, en dan gaat ze het over een week of 2 rustig aan vertellen. |
|