|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Waarom zou je op IRC zitten als er ook voogelvlucht is  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Cnc, ben het met je eens, heb het geprobeerd maar doe het niet  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Een beetje respect voor IRC graag... Zonder IRC zou je geen msn hebben... IRC heeft zelfs oorlogen voorkomen!  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Ikke: Een beetje respect voor IRC graag... Zonder IRC zou je geen msn hebben... IRC heeft zelfs oorlogen voorkomen!  Nou, nouen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Een beetje respect voor IRC graag... Zonder IRC zou je geen msn hebben... IRC heeft zelfs oorlogen voorkomen!  Ga toch heen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Cnc, ben het met je eens, heb het geprobeerd maar doe het niet  We hebben het café nu wel bijna voor ons alleen  |
|
Puck Oudgediende
|
Wat een logica.. 'Aaah, alsjeblieft, wil jij de koptelefoon opdoen? Ik wil dolby surround..  ' 'Nee, waarom zou ik? Dat ding zit helemaal niet lekker' 'Stomme *** dat zal ik onthouden, ***** ****' 'Danku danku' Edit: en dat voor een film die ze al 4 keer heeft gezien |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
harde knal tegen het raam  whaaaa we worden beschoten  (er vloog een vogeltje tegen het raam) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Wat een logica.. 'Aaah, alsjeblieft, wil jij de koptelefoon opdoen? Ik wil dolby surround..  ' 'Nee, waarom zou ik? Dat ding zit helemaal niet lekker' 'Stomme *** dat zal ik onthouden, ***** ****' 'Danku danku' Edit: en dat voor een film die ze al 4 keer heeft gezien Euhm...Lekker is dat  Dom gedoe |
|
Ikke
Oudgediende
Quote mier: harde knal tegen het raam  whaaaa we worden beschoten  (er vloog een vogeltje tegen het raam) Zelfmoordcommando  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Cnc, ben het met je eens, heb het geprobeerd maar doe het niet  We hebben het café nu wel bijna voor ons alleen  Bijna  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote mier: harde knal tegen het raam  whaaaa we worden beschoten  (er vloog een vogeltje tegen het raam) Arme vogel  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Nu ben k dus wel alleen |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi ja echt zielig maar hij was alweer weg toen ik ff keek. @ Ikke |
|
nietmeer
|
irc is zo jaren 80 he  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: irc is zo jaren 80 he  IRC is retro  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hey naomi, wat heb je een leuke foto  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, ohh dan kan ie dus nog vliegen, ofzo  Hee Arne, jou foto is mooier  |
|
Puck Oudgediende
|
Het is nu heel vervelend om jullie uit elkaar te houden (Dat klinkt best dom, er staat een naam, maar toch  ) Edit: Maar het is wel een mooie foto  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Puck, ja, maar ik heb geen andere  Op het moment  Hij wel  |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi ja hij was gelijk alweer weg  dat was eigelijks de zoveelste vogeltje die tegen het raam vloog op een of andere manier vliegen ze altijd tegen dezelfde raam aan |
|
nietmeer
|
Het kan nog erger Puck, als die twee op elkaars account gaan zitten dan snap je er helemaal niks meer van  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Puck, ja, maar ik heb geen andere  Op het moment  Hij wel  Die zoenfoto?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Het kan nog erger Puck, als die twee op elkaars account gaan zitten dan snap je er helemaal niks meer van  Dat is zo grappig  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Euhh |
|