|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Jannick: CNC, in pakketvorm naar de Makro sturen? In oplages van 10000  Quote Luna: Avatar voor Jannick : Spam Echt briljant gevonden Luna De creativiteit spat er vanaf  Hoe kom je erop, vraag ik me dan af  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nja, door jouw blikje spam ntl...maar je was te lui om de link te zetten  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@TheE, kleur en smaak zijn niet belangrijk.... als het maar goed glijdt. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
maar in dit geval is kleur wel handig, voor jullie   |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Elrohir Daar kunnen we ook nog voor zorgen   |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote ElrohirElensar: @TheE, kleur en smaak zijn niet belangrijk.... als het maar goed glijdt. mwha belangrijker is dat het niet te klein is;) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Eh, geen commetaar Luna!  |
|
nietmeer Erelid
|
*Pakt de viltstiften van de kleine man en begint vast te kleuren* |
|
Luna
Moderator
Quote Jannick: Eh, geen commetaar Luna!  Nou zeg  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: Eh, geen commetaar Luna!  Oeeeh! Leuk plaatje! In achtergrondskleur  met een wit vlakje en een rood kruisje  |
|
nietmeer Erelid
|
Elrohir LOL  Dan moet het zeker wel lukken, maar zorg je wel, dat het stiften zijn, die niet afgeven   |
|
Jannick
Oudgediende
Maar, maar, hoe kom ik er eigenlijk bij..  |
|
Theetje
Oudgediende
maar dat zal wel een leuke foto worden dan...  |
|
nietmeer Erelid
|
Een kloddertje roze hiiiiiieeeerrrrrrr.... Een kloddertje roze daaaaaarrrrrrrr.... De familie Knots   |
|
Luna
Moderator
Geen idee, Jannick  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
Nja, als er nog meer vage smsjes zijn, Luna.. Doei..  |
|
nietmeer Erelid
|
Thee Je komt er gekleurd op te staan of zonder veel kleur, hoe dan ook, die foto gaat er komen, belofte maakt schuld   |
|
nietmeer Erelid
|
Oh help me, help me, help me, sail away, Oh give me two good reasons, why I oughtta stay, Cos I love to live so pleasantly, live this life of luxury, Lazin' on a sunny afternoon, In the summertime, in the summertime, in the summertime.
|
|
nietmeer Erelid
|
*Gooit een kwartje in de jukebox en kiest een plaatje*
Onder de groene hemel in de blauwe zon speelt het blikken harmonieorkest in een grote regenton Daar trekt over de heuvels en door het grote bos de lange stoet de bergen in van het circus "Jurenbosch" En we praten en we zingen en we lachen allemaal want daar achter die hoge bergen ligt het land van Maas & Waal
Ik loop gearmt met een kater voorop daarachter twee konijnen met een trechter op hun kop en dan de grote snoeshaan die legt een glazen ei wanneer je schudt dan sneeuwt het op de Egmondse abdij
Ik reik een meisje mijn koperen hand dan komen er twee Moren met hun zwepen in de hand dan blaast er de fanfare ter ere van de schaar die trouwt met de vingerhoed, ze houden van elkaar
En onder de purperen hemel in de bruine zon speelt nog steeds het harmonieorkest in een grote regenton Daar trekt over de heuvels en door het grote bos de lange stoet de bergen in van het circus "Jurenbosch" En we praten en we zingen en we lachen allemaal want daar achter de hoge bergen ligt het land van Maas & Waal
We zijn aan de koning van Spanje ontsnapt Die had ons in zijn bed en de provisiekast betrapt We staken alle kerken met brandewijn in brand 't is koud vuur dus het geeft niet en het komt niet in de krant
Het leed is geleden de horizon schijnt wanneer de doden dronken zijn en Pirlala verdwijnt dan steken we de loftrompet en ook de dikke draak en eten 's avonds zandgebak op het feestje bij Klaas Vaak
En onder de gouden hemel in de zilveren zon speelt altijd het harmonieorkest in een grote regenton Daar trekt over de heuvels en door het grote bos de stoet voorgoed de bergen in van het circus "Jurenbosch" En we praten en we zingen en we lachhahahahahahaha het land van Maas & Waal, van Maas & Waal, van Maas & Waal, van Maas & Waal,................
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm ik denk dat ik maar 'ns ga slapen ofzo  |
|
nietmeer Erelid
|
weltrusten LQ....  |