|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Verliefd.. liever niet tijdens het bedienden van machines en tijdens het autorijden..  :> |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ja en dat loopt toch meestal de mist in vanwege de afstand |
|
nietmeer
|
Alles goed hier en daar?  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
idd, maar contacten vin ik altijd wel leuk |
|
Mier Oudgediende
Loek contacten is leuk ja  Bloem ja alles is toppie hier en daar dan bij jou |
|
nietmeer
|
Gaat super  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ bloem gaat goed hier hoor! @ mier, ok chill  |
|
nietmeer
|
Okee Ik lees dat het over een LAT-relatie gaat? |
|
Loek
Oudgediende
|
nou geen relatie, maar relatie op afstand of contacten, omdat relatie op afstand wat lastig is
|
|
nietmeer
|
Dat hoeft niet. Als je allebei voor de relatie wilt gaan en je kunt met zijn/haar familie ook goed opschieten dan kun je altijd elk weekend bij elkaar zijn  |
|
Mier Oudgediende
Loek contacten kan maar je ziet ze dan wel niet maar je hebt toch contact en om een relatie te hebben op afstand wil je elkaar zien om bij elkaar te zijn dat is toch een relatie als je elkaar niet ziet dan heb je naar mijn zeggen eigelijks geen relatie |
|
Loek
Oudgediende
|
idd, het is idd lastig om relatie te houden als je elkaar weinig ziet, dan moet je ook gewoon met je relatie zeggen dat het niet gaat werken |
|
Mier Oudgediende
Loek precies daarom zoek ik graag vriendjes die in mijn eigen prov wonen die zijn dichterbij zodat je ze vaker ziet en een relatie kan opbouwen. |
|
Loek
Oudgediende
|
als je er dus al aan bent begonnen, en anders gewoon meteen al, het gaat niet werken |
|
Loek
Oudgediende
|
idd, nou plezier met zoeken, ik kijk in meer provincies, aangezien de prov utrecht iets van 8 km van mij af is  |
|
Mier Oudgediende
Loek ja de afstand is te ver en je kent via WMR bijvoorbeelt alleen iemands karakter en je weet niet eens hoe somigen eruit zien. ja je leert elkaar wel een beejte kennen en je ziet wel een paar mensen op de WMR meetings enzo maar toch daar is het toch te kort voor. snap je |
|
nietmeer
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
@ mier, idd, daarom kan je wel met iemand afspreken die in de buurt woont, maar afstand is altijd een nakke |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
Mier Oudgediende
Loek ja dat kan wel ja  en als je een auto hebt kan je ook sneller relatie's krijgen die iets verder zijn. maar aangezien ik nog geen rijbewijs hebt laat staan een auto heeft dat dus ook nog geen zin. doeii   Bloem |
|
Loek
Oudgediende
|
@ mier, er lopen genoeg leuke mensen rond hè |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
hallo. iedereen! hmm lees dt het over langeafstandsrelatie's gat? nopu mijn beleving is dat het kan, als je elkaar ten minste in keer per vier weken kunt zien
|
|
Mier Oudgediende
Loek ja er is er zowieso wel 1 die ik leuk vindt |
|
Loek
Oudgediende
|
mier, ja idd ik heb auto, maar wil ook niet meer dan half uur a 45 minuten rijden ofzo, ook dat het dan redelijk duur wordt. mja dat moet je er dan maar voor over hebben  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ tom, 1x per 4 weken is echt best weinig @ mier, mooi zo, grijp um  |
|