Cafe De Nachtvlucht |
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Zeker zo'n cultfilm met grote namen maar waar geen reet aan is. żOf heb ik het mis? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Legend is een fantasyfilm Mex, ik zie het straks wel!  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Quote de Mexicaan: Zeker zo'n cultfilm met grote namen maar waar geen reet aan is. żOf heb ik het mis?  ... je hebt het mis, Tex-Mex. Robert de Nero is briljant ! Je moet je aandacht op de film houden en niet teveel op special effects belust zijn. @Peet ... Legend is het meest waanzinige SF-Sprookje [met Tom Cruise en Mia Farrow], wat ik ooit heb gezien  Prachtig camerawerk en waanzinnige effecten. Let wel ! Beide films zijn van midden tachtiger jaren, dus iets trager [?] maar de originele Scrooge is ook zo'n klassieker  |
|
Igor Erelid
 ... ik kijk niet vaak films vaker dan een keer, maar die drie [incluus de originele Scrooge, doch dat was meer kerst-traditie], heb ik vaker dan drie keer gezien  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik zal Brazil eens op de kop tikken, toch aardig als je hier woont... |
|
Igor Erelid
 Lijkt me een goed idee, Tex-Mex. Sowieso doet het je intellect op het gebied van goeie SF-cult films stijgen  ... en ik kan maar niet op de naam komen van een echte SF-cult movie van rond 1982. Die was wel van B-kwaliteit, maar zo interessant [ook qua experimentele muziek], dat ik en mijn maat 'm ook wel zes keer huurden. |
|
Igor Erelid
 ... slaap je, Peet ?  P.S ... 04:53 ... de database gaat packen zo, dus ... de site gaat de lucht uit zometeen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ben er weer.  IGOR, ben je der ook? |
|
Igor Erelid
Quote Peter Willemse: Ben er weer.  IGOR, ben je der ook? Ik wel, jij niet meer  |
|
WMR-kok
Oudgediende
was even aan het surfen op nr 293 afbeeldingen. |
|
Igor Erelid
 I see ... ;) Ik heb een bier getapt in de tussentijd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
optellen aftellen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Doe voor mij maar een cola'tje  |
|
Igor Erelid
Quote Peter Willemse: optellen aftellen Ja, ik heb op 306 Charles Manson geplaatst  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Creepy  ik had een leuke voor 298, maar dat was een video (motor over de weg 298 km/uur)  Ik heb er maar een bus opgezet |
|
Igor Erelid
 ... weet je wat creepy is ?  |
|
Igor Erelid
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Igor Erelid
 ... nee ! Peet ! ... ken je die OOK niet ?! [HellRaiser I] ... P.S. HellRaiser III is een vervolg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik merk wel dat het weekend is. Bijna niemand aanwezig.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Igor, ik heb ze bijna allemaal.  en ook nog een paar van Cube.  |
|
Igor Erelid
Quote Peter Willemse: Ik merk wel dat het weekend is. Bijna niemand aanwezig.  Ze zitten allemaal op vage web-cam-sites  ...  Quote Peter Willemse: Igor, ik heb ze bijna allemaal.  en ook nog een paar van Cube.  Dan heb je nog IETS uit de jaren 80 meegekregen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Heb geen web-cam. |
|
Igor Erelid
Quote Peter Willemse:  Heb geen web-cam.  Weest blij  Hoevaak ik niet te horen krijg : Zet je web-cam eens aan; ik heb er ook geen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Volgens mij heb ik Legend al een paar keer gezien! Maar ben daar niet zeker van. Over een goeie 3 kwartier is het gedownload.  |
|