Cafe De Nachtvlucht |
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ ikke de oud gitarist van (..ben het ff kwijt). die is zeker goed. heb laatst een dvd van Phill collins gezien, massive drum solo, echt heel gaaf |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Nog maar 1 post te gaan  en dan heb je een heel mooi aantal  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Van Dire Straits, daar heb ik ALLE muziek van  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ ikke, en als je nog 883 post meer doet, dan ben je officieel DE spammer van WMR  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Van Dire Straits, daar heb ik ALLE muziek van  is idd goede muziek  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: @ ikke, en als je nog 883 post meer doet, dan ben je officieel DE spammer van WMR  Hoezo?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Enks, ben je nog wakker? volgens mij is je Rodeo uitgewerkt  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote ToM_xlr: @ ikke, en als je nog 883 post meer doet, dan ben je officieel DE spammer van WMR  Hoezo?  dan heb je luna van de eerste plaats gestoten als persoon met de hoogste OT-index  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: dan heb je luna van de eerste plaats gestoten als persoon met de hoogste OT-index  Euhm, dan loop ik nog maar 1000 achter op Luna  |
|
ToMxlr
Erelid
|
volgens mijn gegevens staat ze op 17883, is ze dr onderweg wat kwijtgeraakt? Edit: laat maar hangen, ik kan niet rekenen, zag de 5 voor een 6 aan  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Fijne nacht nog Ikke en ToM ! Tot morgen maar weer. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote ToM_xlr: Enks, ben je nog wakker? volgens mij is je Rodeo uitgewerkt  Ben er nog hoor, nogal druk op MSN  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote de Mexicaan: Fijne nacht nog Ikke en ToM ! Tot morgen maar weer. Doei Mexicaan *boink* @tom: maar ik sta toch pas op 16.000  |
|
ToMxlr
Erelid
|
trusten mexicaan, slaap zacht  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Enkie: Quote ToM_xlr: Enks, ben je nog wakker? volgens mij is je Rodeo uitgewerkt  Ben er nog hoor, nogal druk op MSN   veel internationale contacten zeker.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr:  veel internationale contacten zeker.. Nee, ikke  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ ikke, zie mn edit..  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote ToM_xlr:  veel internationale contacten zeker.. Nee hoor, eigenlijk praat ik alleen met Ikke  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote ToM_xlr:  veel internationale contacten zeker.. Nee, ikke  zeker aan het roddelen over mij   want anders zie ik geen reden het hier te doen     |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: zeker aan het roddelen over mij   want anders zie ik geen reden het hier te doen     We zijn gewoon aan 't ouwehoeren, begint traditie te worden  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ahum: *ouwe(vrouwenvanlichtezeden)*  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: ahum: *ouwe(vrouwenvanlichtezeden)*  Ouweneelen  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ouwehoeren dus  |
|
ToMxlr
Erelid
|
LOL  ik zie net dat Itunes 57% van mijn CPU in beslag neemt... denk dat ik hem toch maar iets lichter moet maken  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: Ouwehoeren dus  Precies  |
|