Fotospel |
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Tja Kpuc. Ik kon geen betere bedenken afbeeldingGraag een plaatje van een lief rood poesje |
|
FeddeVW Senior lid
 WMRindex: 81 OTindex: 1.228
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
NATS is altijd goed afbeelding Dat is wat ik krijg op red pussy bij Google-Images afbeelding Doe mij maar een lap kangoeroebief  |
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
afbeelding Zie ik graag een ongelooflijk idioot getrokken gekke bek |
|
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kan iemand mij dit eens uitleggen aub?  Als ik doe wat op de faq staat dan gebeurt er niks, of krijg page not found.  |
|
nietmeer
|
afbeelding doe mij dan maar een schildersezel @Gio, plaatje zoeken waar om gevraagd wordt, de link van het plaatje zet je tussen de tags: [ img] link van plaatje [ /img], alleen gebruik je dan geen spaties ertussen  |
|
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Posje voorbeeld van hoe jij dat doet.  |
|
|
Gio: Je zoekt eerst een plaatje op het internet van wat de laatste persoon vraagt. Als je het plaatje hebt gevonden dan kopieer je de koppeling naar het plaatje (klik het op het plaatje en selecteer "copy imagelocation") Zet dit tussen de (img) en (/img) tags en je hebt het plaatje erin geplakt. Alleen moeten de ronde haakjes blokhaken zijn. Dan kun je vragen wat jij zoekt. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik moet denk ik maar eens een cursus gaan volgen denk ik.  Laat maar. Kopieren dan gebeurt er niks. Ik snap er echt geen ene mallemoer van.  |
|
|
Gio: Zoek met Google images naar een plaatje van een toetsenbord. Ik wil dus een plaatje van een toetsenbord.
|
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Oké, die doet het  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
 hij doet het. f ipv v getypt.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Mag ik dan een dropshotje aub?  Alleen dat kopieren snap ik niet. Nu moet ik de hele url tekst intypen.  |
|
Kpuc Oudgediende
Edit. afbeelding Doe mij maar een human error Gebruik je nu firefox of IE? Met ff rechtsklik en afbeeldingslokatie kopieren en IE moet je even uitpuzzelen  |
|
daydreamer Erelid
 WMRindex: 1.458 OTindex: 344 T |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Kpuc-Als ik dat doe dan gebeurt er niks.  |
|
Kpuc Oudgediende
afbeelding Doe mij maar een portie waterkonijn. Gio, rechtsklik op t plaatje, menuutje rolt uit, afbeeldingslokatie kopieren en voila, die plak je tussen de img tags  |
|
daydreamer Erelid
afbeeldingEen andere manier: Zoekterm invoeren in Google images. Klik een van de plaatjes aan. Soms verschijnt er dan zoiets als "bekijk op ware grootte." Klik je dat aan, dan wordt het plaatje geopend in een apart scherm. Dan kun je de adresregel rechtsklikken en kopiëren, en tussen de img tags plaatsen. En doe mij maar een fazant! |
|
krieltje Senior lid
 WMRindex: 551 OTindex: 146 S |
 ene voor het eten of een levende daydreamer? |
|
daydreamer Erelid
Mag allebei! |
|