Fotospel |
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik vindt ze prachtig, MichelZ...  (ik had moeten weten dat je geen roze flamingo's vindt rond een zoutmeer afbeeldingEn dan voor het contrast lijkt me een IJslandse "geysir" wel fraai, svp |
|
nietmeer
|
afbeelding Ik heb eigenlijk wel trek in een Donauwalzer. |
|
Relpa
Oudgediende
Bedoel je zo'n Weense Pint, afbeeldingOf "Eine kleine Nacht Dag-musik", a là Strauss: afbeeldingIn ruil zou ik graag een Luxe hemelbed zien (trusten Kpuc), voor Kpuc...  edit: met heeel veel vallen en opstaan |
|
nietmeer
|
|
|
Relpa
Oudgediende
afbeeldingEn bij dit stoeltje hoort natuurlijk een forse open-haard (met bijbehorende gereedschappen)  |
|
nietmeer
|
afbeelding als het hout op is.......... wil ik graag zien een vijver |
|
Relpa
Oudgediende
afbeeldingDe vijver is al mooi(?) gegraven, maar er moet nog wel e.a. aangeplant worden. Mag ik dus VEEL verschillende planten zodat we kunnen kiezen ? |
|
nietmeer
|
|
|
Relpa
Oudgediende
Alles in Een... afbeeldingIk moet zo weg, een regenbroek gaan halen voor op m'n brommert. Dus ik wil er graag 1 zien om te weten welke ik moet halen...  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
afbeeldingvalt op   ik wil zien, een brownie, van Little Debbies |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Eet smakelijk! afbeeldingIk wil graag een waringinboom. |
|
Relpa
Oudgediende
't is een beetje een forse geworden afbeeldingik keek net naar de Taptoe van E'burgh op tv, dus daar zou ik wel een plaatje van willen zien...  |
|
nietmeer
|
afbeelding ik blijf bij de tuin nog even, ik wil graag een kastanjeboom zien   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
afbeeldingDeze groeit net uit een eikel. Ik wil een vlinderstruik zien met vele vlinders. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
afbeeldingik wil zien: een standaard grootte fles mountain dew |
|
nietmeer
|
afbeelding Ik heb eigenlijk wel zin in een ritje met een ouwe Mustang langs het Gardameer. |
|
StefannafetS Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
afbeelding hier is je mustang afbeelding en hier je garda meer  ik kon er geen 1 vinde waar de auto én het meer was  Meta Knight  |
|
roelo Erelid
 WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
Hier is ie. Ik wil graag een plaatje van de Sahara zien. |
|
Relpa
Oudgediende
afbeeldingDa's pas een zandbak en als je uitgespeelt ben weet je waar je wezen moet  Ik wil gaag een Kroatisch eilandje |
|
nietmeer
|
Korcula is wel leuk afbeelding Doe mij dan maar een vrolijke Gadjo Dilo. |
|
roelo Erelid
 WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
|
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
|
|
Relpa
Oudgediende
afbeeldingLijkt me ergens in Zuid Europa, geen idee waar...  Mag ik dan als tegenhanger wat ouderwetse schaatspret ? |
|