|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
ik kom erachter dat als ik met de trein naar school had gewild ik te laat ben, dat wordt dus weer met de auto vandaag.. damn gaat me echt geld kosten  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@Loek, ach ja jij kan iedergeval met de auto, ik heb er geen centen voor, zelfs niet als ik zou delen. ik arme student in deventer   |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
@ Hugo ik kom binnenkort vaker naar deventer  vrienden van me gaan er naar toe verhuizen(hebben ze geen zin in  ) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik was weer een met de fiets gegaa, nu heb ik geloof ik een lekke band  Had dus ook beter met de auto gekunt  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
oeps moet nu echt weg ander kom ik te laat  Laters allemaal  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Twaggy, ach is leuke stad in zomer hoor  , kom maar keer biertje drinke  |
|
Loek
Oudgediende
|
ach misschien doe ik doordeweeks weinig, maar zaterdag en zondag werk ik wel, en verdien wel aardig, + dat me ouders me studie betalen  en we toch 2 parkeerplaatsen voor ons huis hebben, en ik de auto deel, hij op m'n moeders naam staat, dus maar heel weinig vaste lasten heb |
|
Loek
Oudgediende
|
doei twaggy |
|
hugo456 Senior lid
|
@Blend, balen joh van lekke band |
|
hugo456 Senior lid
|
@Loek, ja ik kan auto en bezine wel betalen, ook zonder delen, maar al die lasten lukt me niet, en daar willen ouders niet voor opdraaien, mijn ouders betalen mijn studie gelukkig ook, anders zou ik niet redden |
|
Blend
Oud Moderator
@HugoJa, ik hoop dat hij gewoon zacht is, maar het viel me op dat ik wel erg vaak met de velg op de grond kwam  Anders wordt het lopen, ook leuk  |
|
nietmeer
|
Môge allemaal  |
|
hugo456 Senior lid
|
Mogu muaddhib, en suc6 ermee blend, lope lijkt me niet zo fijn  |
|
Loek
Oudgediende
|
môge @Blend, vandaag wordt het wel aardig weer, kan je hem mooi plakken |
|
hugo456 Senior lid
|
@Loek, hier ziet het er anders best regenachtig uit, de wolken zijn nog wel donker |
|
Blend
Oud Moderator
Het zou vandaag beter weer zijn dan gister, wat ook niet zo heel moeilijk is  Ik heb alleen geen plakspullen bij me  Ik ga van het weekend weer naar mijn ouders en dan zal ik het wel ophalen  Morgen dus maar weer de auto  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Blend lekker toch ff rondscheuren in een autotje, ik ga van weekend auto van ouders maar weer lenen, heb geen zin om naar werk te fietsen, even lief doen en dan krijg ik wel mee  |
|
nietmeer
|
huh? wolken? *kijkt naar buiten* joh, wolken... Die waren er nog niet toen ik naar het station fietste.... |
|
hugo456 Senior lid
|
muaddhib, ik zie ze al een poosje hoor  |
|
Blend
Oud Moderator
@HugoIk, auto??  het is meer een veredelde skelter  |
|
hugo456 Senior lid
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
wat is het dan voor een bak? (blik of brik) |
|
nietmeer
|
@Hugo: ik kijk nu net voor het eerst weer naar buiten... daarvoor bestede ik te veel tijd aan het uitschelden van de computer die niet aan wilde... Altijd leuk... een doorgebrande stop.... @Blend: flintstones mobiel? |
|
hugo456 Senior lid
|
muaddhib, ik ben al 2 uur aan werk en al 3 uur wakker  |
|
nietmeer
|
@Hugo: hm... 8 uur begonnen dus? netjes... toen stond ik nog op het station... te wachten op een trein die niet kwam... (ik moet nu heel snel aan de koffie, begin nu wel heel erg te klagen...) |
|