|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Kpuc: Pupske, werkt je msn niet?  ?  hoezo niet? |
|
nietmeer
|
Als ik je een berichtje stuur komt t niet aan  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Geen idee? Ben gewoon online, wel afwezig, maar ik ben er wel  |
|
nietmeer
|
hoezo wil je dat allemaal weten dan gothic?? |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Lijkt een beetje op een voorhoofdsholteontsteking, maar dan zou je ook koorts moeten hebben, zolang je geen koorts hebt is het geen echte ontsteking. Probeer je neus in ieder geval wel goed open te houden, als je neusspray gebruikt waar zoutoplossing in zit kan je daardoor bloedneuzen krijgen. Stomen lost meestal ook best veel op. Gewoon kokend water in een kom doen, en er boven gaan hangen met een handdoek over je hoofd. En voor de rest rustig aan doen, en pijnstillers als het nodig is. |
|
nietmeer
|
okej, dankje wel voor de informatie;)  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@gothic... Uhm... een "spreekuurtopic" mischien een idee??...  |
|
gothic Erelid
|
@Hoskeu, nee, ben zelf doktersassistente, dit is voor mij normaal werk. maar een apart topic daarvoor hoeft niet |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen  Wat een fijn verhaaltje om te lezen. Dat houdt de moed erin  |
|
Hoskeu Erelid
|
@gothic... lol Oke...  Nog iemand toevallig problemen met zijn vliegtuig??... een fokker 50 of fokker 100 toevallig??...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuIk heb de laatste 3 net verkocht, helaas  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Maakt niet uit... ik ga er toch mee stoppen vanaf augustus...  Daarna ga ik me met mensen bezig houden ipv met vliegtuigen...   |
|
nietmeer
|
ik denk idd dat ik straks maar ff ga stomen ofzow, is misschien wel een goed idee!  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuIk weet niet wat lastiger is  Mensen zijn ook redelijk opvliegerig;) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Yfke: haha, lollig....  nee een concert van de muziekvereniging waar ik bij speel. een concert voor kinderen van 3 basisscholen, groep 4t/m8 dacht ik was best leuk wat speel je dan??... |
|
nietmeer
|
dwarsfluit, en ik heb ook een tijde piano gespeeld, maar dat gaat n beetje moeilijk bij een harmonie orkest  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Tsjah... ik zat altijd tegen die vliegtuigen aan te praten van "Je kan het... je voelt niets... je kan gewoon vliegen... geloof in jezelf"  ... maar dat werkt bij vliegtuigen niet zo... dus dan maar eens bij mensen gaan proberen...  (kijken mijn collega's mij waarschijnlijk ook wat minder raar aan...  ) |
|
nietmeer
|
kamvis de site van de muziekvereniging!  |
|
gothic Erelid
|
@yfke,
muziek gaat bij jou ook voor alles ook al ben je ziek? |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuIk zou tegen manisch depressieve mensen niet gaan aankletsen dat ze kunnen vliegen;) Of je moet een nieuw soort stoeptegel uitvinden die je wat minder hard op de feiten drukt. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Yfke: dwarsfluit, en ik heb ook een tijde piano gespeeld, maar dat gaat n beetje moeilijk bij een harmonie orkest  Ben jij zo dwars??... ik kan er in iedergeval geen fluit van...  Het enige instrument wat ik bespeel is het klavier van mijn computer...  |
|
nietmeer
|
@gothic, ja bij mij echt wel, het is gewoon super leuk  |
|
nietmeer
|
|
|
gothic Erelid
|
yfke weet ik, speel zelf ook al 11 jaar bij de fanfare en er zullen nog heel veel jaren bij komen. |
|
nietmeer
|
ik speel nu net ongeveer 4 maanden dwarsfluit(ik kon al noten lezen omdat ik piano speelde, en mijn ouders en zusje spelen ook in de muziekvereniging, wij zijn nogal een muzikalefamilie)en na een paar weken les speelde ik al mee in het studieorkest van de Koninklijke Amersfoortse Muziekvereniging. In het studieorkest zitten vooral veel jongeren van mijn leeftijd, dat maakt het altijd extra leuk  kijk anders maar ff op die site die ik net gaf;)  |
|