|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Wat voelt het toch goed om iemand die 3 woordjes te sms'en.. En ze dan ook terug te krijgen  Krijg je dat gevoel in je buik van..  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Jannick Dat wordt dus uitslapen......hmmmm, dat kan ook niet, want je moet je moeder ontbijt op bed brengen morgen   |
|
nietmeer Erelid
|
Thom Heb dat gevoel nog bijna iedere dag  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Met de actie van de kijkshop  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
@Lessien, ik heb toestemming om geen cadeautje te hebben, en mijn ma is toch jarig in de laatste week van mei..   |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
Quote my-angel: Met de actie van de kijkshop  Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz Hé? Wat?  |
|
nietmeer Erelid
|
Jannick Mazzel dus  , dan kan je toch uitslapen morgen  .....ik ga ook lekker uitslapen en dan krijg ik daarna ontbijt op bed   |
|
my-angel
Oudgediende
@Jannick, dat heb jij natuurljk niet meegekregen  Is maar goed ook  |
|
Thommy Erelid
|
Quote LessienElensar: Thom Heb dat gevoel nog bijna iedere dag  Dat is dus echt fantastisch.. Er hangt dus zo'n mooie liefdevolle sfeer in jullie huis?  |
|
nietmeer Erelid
|
Thom Bij ons altijd en dat kan Jannick beamen  |
|
Thommy Erelid
|
Wow.. Klinkt als hemel. Mijn ouders staan juist op de rand van scheiden  |
|
nietmeer Erelid
|
Thom.... Dat is minder, heb het ook allemaal mee moeten maken met mijn ouders, toen ik acht was   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik was zes ik maak het nog steeds mee |
|
Jannick
Oudgediende
@my-angel, hihi.. Jaa.. Wel meegekregen, er is hier geen keiksjop.. Lessien, heb geslapen in bed vandaag, een uur of 2 of 3 met de laptop op mijn benen in bed, aan. En 5 of 6 uur geslaapt toen de laptop uit was, kan me er nauwelijks iets van herinneren dat ik dat ding uit heb gezet, alle gesprekken waren nog open, het bleek dat Anouk nog wat gepost had, toen ik nog online was, laatste was iets van 1 uur ofzo.. Echt maf.. Nu totaal geen slaap.. |
|
Thommy Erelid
|
Tja. De reden is dat mijn pa bijna altijd in het buitenland is en 'nooit tijd heeft' voor mijn moeder  |
|
nietmeer Erelid
|
Jannick Je hebt je rust alsnog nodig, dat weet je  |
|
heraux Oudgediende
nou, dat klinkt verkwikkend... een laptop tussen je benen, toch niet oververhit geraakt.. reboot..crash.. bedbugs..
gebruik je die ingeplugt of op batt? |
|
nietmeer Erelid
|
Thom Dat is het nadeel van een baan, met veel reizen   , dat maakt veel relaties kapot.....maar vergeet niet, je hebt beiden ouders nog, al wonen die straks niet meer in het zelfde huis..... |
|
Jannick
Oudgediende
Nja, de podcast kan de pod op.. Ik volg het hier nu nog ff..  |
|
Thommy Erelid
|
Nou, mijn pa verhuist waarschijnlijk naar de USA. En mijn moeder wilt naar Italie, ze volgt al lessen  |
|
heraux Oudgediende
Quote Jannick: Nja, de podcast kan de pod op.. Ik volg het hier nu nog ff..  dit wordt historisch |
|
Jannick
Oudgediende
Ik weet het Lessien..;) |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Thom: Wow.. Klinkt als hemel. Mijn ouders staan juist op de rand van scheiden  mijn ouders zijn net 2 maanden terug uit elkaar gegaan, ze wachten nu op de 'officiele scheiding' .. echt rot, sterkte er mee! |
|
nietmeer Erelid
|
Thom
En bij wie ga jij dan wonen.....in USA of Italië ????? |
|