|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Mensen durven dat niet zeggen ze.. Ik heb er een foto van, ik was de enige die er compleet op ging staan, en de enige van de 2 die het ding durfde aan te raken..   |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Held  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Iedereen is weer wat anders aan het doen zie ik. Dan ga ik ook ff wat anders doen, de was ophangen. |
|
nietmeer
|
De was is nog niet klaar  Wel de benodigde shopskes gedaan maar nu is t pauze  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
De was hangt te drogen en ik zit weer in het cafe. Met een senseo uiteraard. |
|
nietmeer
|
Hooooi   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Hooooooooooooooooooooooooi  Ben je inmiddels al weer wat opgeknapt. |
|
nietmeer
|
alles goed met iedereen?? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Giovanni, ja hoor, het gaat gelukkig al heel wat beter  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
moeheid! *gaapt* |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Goedemorgen iedereen..  |
|
nietmeer
|
goeiemorgen  ! |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Mogge slaapkoppen.  |
|
nietmeer
|
ik ben al helemaal wakker  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Mwah.. Ben al een kleine 4 uur wakker, maar de computer gaat nu pas aan. Gister toch weer 3 uur geworden..  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*gaapt* goedemorgen iedereen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
verdorie, de nachtvlucht is vermoeiend  |
|
nietmeer
|
eindelijk begint Nederland wakker te worden  g'morgen LQ |
|
nietmeer
|
Haha, nou, ik weet niet of HEEL nederland nu wakker word  Volgens mij liggen er nog zat mensen(uit mijn klas...) in hun bed, die hadden gister avond disco   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik was al vanaf acht uur wakker hoor  .. ben daarna weer 'ns in slaap gevallen, en om half 11 dacht ik hé laat ik eens gaan opstaan  .. en heb nog ff keyboard gespeeld  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Yfke, ik lag ook nog in bed zonet, had de laptop wel aanstaan... daardoor kreeg thee'tje de kans om me wakker te bliepen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Cee-N-Cee: Yfke, ik lag ook nog in bed zonet, had de laptop wel aanstaan... daardoor kreeg thee'tje de kans om me wakker te bliepen  goed he?   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Little Queen: Ik was al vanaf acht uur wakker hoor  .. ben daarna weer 'ns in slaap gevallen, en om half 11 dacht ik hé laat ik eens gaan opstaan  .. en heb nog ff keyboard gespeeld  en de buren wakker gemaakt.  |
|
nietmeer
|
@CnC, ik ben al een tijdje wakker, vanochtend gingen de tsjechen naar huis, mijn vader vroeg gister avond nog aan mij of ik ze wou uitzwaaien, maar dat wist ik toen nog niet, dus mijn vader stond om half 7 naast mijn bed... Ik wou niet, ik voelde me nog niet helemaal lekker, maar ik was al wel wakker....   |
|