|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote my-angel: @Cootje Ja, ze is een beetje lui  en van Cola wordt ze Hyperactief Quote my-angel: Mensen, Iemand een idee om een half levende LQ op te peppen?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
MA,,, hmm is niet zo moeilijk  moet je alleen ff een vliegtuig regelen   |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
MA, koop een treetje bullit  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Jive Dat zal ze leuk vinden @BrieSpannend hoor  Wat ga je voor cadeau geven?  Strik om jezelf kan niet he;) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Kpuc, leuk om te horen, misschien neem ik jannick dan wel mee, met hem is het altijd wel leuk in de trein zitten (vooral op oude houten gammele stationetjes zoals klarenbeek  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Kpuc, heb net iets voor je gemaakt wat je leuk zult vinden  |
|
my-angel
Oudgediende
@LQ, hmm, daar heb ik helaas geen geld voor @Brie, haha, ze drinkt dat niet .. |
|
Brie Erelid
|
Quote Hoskeu: @Bie,  Wie is Bie  ? @Blend. Em ja daar ben ik nog niet uit  even aan mn ma vragen wat zei geeft  , denk maar bosje bloemen ofzo anders  |
|
nietmeer
|
Station Klarenbeek  Dat was toch een halte ooit? |
|
my-angel
Oudgediende
Kpuc, nog steeds  |
|
Twaggy Oudgediende
|
tja echt een station kun je het niet noemenO_o 3 houten pallets en je hebt het station klaar |
|
nietmeer
|
Hmm, wat dacht je eigenlijk van een stukje Zutphen namaken, richting Winterswijk als hoofdlijn? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote brie: Quote Hoskeu: Bie,  Wie is Bie  ? @B Rie,  |
|
my-angel
Oudgediende
Kpuc, ja, maar mijn protomonee is leeg, en ik zit ook met het feit dat ik over een jaar ofzo ga sturederen, en dan ga ik naar het westen verhuizen.. dus, ik ga misschien een kleine module maken, zutphen is opzich wel heel leuk, winterswijk ook  |
|
Brie Erelid
|
MA, hm koffie dan toch maar? Of een koude douche, werkt ook vaak  |
|
nietmeer
|
Koffie? Doe mij ook maar een flinke mok!  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@BrieKlinkt alsof je een beetje inspiratieloos bent voor het cadeau  Ik wil naar huis (even bij de weg  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ik wil naar huis (even bij de weg  ) Ik deel hierin uw mening...  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Quote Blend: Ik wil naar huis (even bij de weg  ) Ik deel hierin uw mening...  Ik ben al thuis  |
|
my-angel
Oudgediende
@Brie, koffie, wordt ze wel heel erg wakker |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik ben al thuis heb mijn werk voor vandaag er al op zitten  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Shit, doet ut niet  Had een mailbomber gemaakt, die geen IP meezend..  Misschien later Kpuc  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Twaggy: ik ben al thuis eb mijn wrk r voor ndag er al op zitten  Wat zegtie??... En al wat bier gedronken zeker??...  |
|
Twaggy Oudgediende
|
nah toetsenbord is niet super heb al geedit  |
|
nietmeer
|
Ik heb hier nog wel een oud ibm bordje liggen Twags, je moet alleen een paar toetsen overzetten en wennen aan de indeling. |
|