|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Zo vroeg op de dag even nog rustig aan doen  Dan kunnen we zo weer uit onze slof schieten, eigenlijk ben ik al uit de slof geschoten, want ik zit weer op mijn werk en ehb dus schoenen aangedaan. Kan je in principe nog wel sloffen aanhebben, maar dan moet je of hele grote schoenen hebben of je moet hele wijde sloffen hebben. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Blend... Nou ik zit nu ook op de plaats waar ik maandelijks aanwezigheidspremie voor krijg... en heb ook geen sloffen meer aan... maar ik ben niet uit de slof geschoten hoor... eerder gestrompeld... mezelf uit de slof geleurd... met frisse tegenzin de realiteit weer onder ogen gezien... weer mezelf ten dienste van de maatschapij gesteld... me onderworpen aan de moderne slavernij der maatschapij... Maar verder gaat het goed hoor met mij...  Hoe is het met onze enige echt Blend??... Does it blend??...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
TERUG!!!!!!  hallo lieverds! Heeft iemand me nog gemist? |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuNou toen ik van het weekend wakker werd dacht ik idd wel van, ik voel me geblenderd (hmm, even opzoeken wat geblenderd betekend) Ja, echt geschoten is het ook niet bij mij. Maar niet geschoten is altijd nog niet mis. En de boog kan niet altijd gespannen staan, zelfs slaven moeten slapen. Het schip gaat toch wel ten onder, roeien heeft geen zin ook niet met de riemen die je hebt. Geef maar een zeil, dan kan ik er een oogje in houden. Maar wat ziet mijn oog daar? Het is een bak koffie, dat zal wel smaken. Daar lus ik wel pap van. Toch maar niet, want ik heb ook een vinger in de pap hier. Is niet echt goed voor je spijsvertering, rauw vlees in de morgen. Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen: Ja, het gaat wel goed met me  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Kaira; heeey liefie, ja ik heb je gemist. Maar je bent er weer  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Zoo. ik ben dr op deze mooie regenachtige morgen ook weer  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
PUPPY!!! o het was zoo ontzettend lekker en ik baal dat ik weer thuis ben want ik zit nu al weer op school... |
|
Hoskeu Erelid
|
Hooi Kaira...  Hoe istie??... |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Sjeus... wat ben jij scherp zo vroeg in de morgen...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hooi Brie...  Nogsteeds onder de plak??...  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, woow.. ik wist dat jij onzin kon lullen, maar dit is toch (voorlopig) wel het toppunt @Hoskeu, nou hij meer bij mij  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuScherp?  Ik noem het meer wankelen op de rand van de slaap, balanserend tussen hier en ergens ver weg in de wolken Kietelen met de botte bijl en hakken met veren. @BrieVoorlopig, je verwacht dat het nog erger wordt  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: @Hoskeu, nou hij meer bij mij  Ik kan het mijn voorstellen jah... als je echt van die roombrie hebt... die plak behoorlijk...  |
|
puppy Erelid
|
Quote KairA: PUPPY!!! o het was zoo ontzettend lekker en ik baal dat ik weer thuis ben want ik zit nu al weer op school... Maar wel fijn dat ik je weer eens spreek  Valt vast wel weer even tegen ja  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, ja ik verwacht erger @Hoskeu, nouu.. ik ben geen plakker ofzo  , hij is kleffer dan ik. Maar ik heb de broek aan in onze relatie  , (vind ik, maar hij vind volgens mij zelf ook dat ie die aanheeft haha) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuScherp?  Ik noem het meer wankelen op de rand van de slaap, balanserend tussen hier en ergens ver weg in de wolken Kietelen met de botte bijl en hakken met veren. Ik verkeer op dit moment in een staat dat ik in de verste verte mezelf niet in de buurt kan brengen van jouw huidige niveau van creatieve, spreekwoord verdraaiende, van intelect getuigende onsamenhangedheden die zijn samengevoegd tot een kloppend verhaal... - Ik pas -  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieHet is een gave  Allebei de broek aan, dat kan nog leuk worden  Maar als hij alles best vind zal hij het ook niet erg vinden dat jij hem onder de duim houdt  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, haha nou hij vindt niet alles best hoor, gelukkig niet! dat zou ik echt vreselijk vinden  . Ik denk dat er gewoon geen van beide bij de ander onder de plak zit  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: @Hoskeu, nouu.. ik ben geen plakker ofzo  , hij is kleffer dan ik. Maar ik heb de broek aan in onze relatie  , (vind ik, maar hij vind volgens mij zelf ook dat ie die aanheeft haha) Emancipatie (of hoe je het schrijft)... Maar als het een graad of 3 is buiten en je staat in de zeikende regen met windkracht 8 langs de snelweg met een lekke band... dan is het niet het vrouwtje die even geemacipeerd dat bandje gaat wisselen terwijl de man zijn haar nog even goed doet in de binnenspiegel...  Of sla ik hier de spreekwoordelijke plank flink mis met de casus die ik hier schets??... |
|
puppy Erelid
|
Ik heb nooit gezegd dat ik geamancipeerd ben  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
goeiesmorgens iedereen  |
|
Brie Erelid
|
@Hoskeu, dat probleem is gauw opgelost..wij hebben geen van beiden een auto  Hiii LQ  |
|
Hoskeu Erelid
|
Goed smorgens jufouw queeny...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuIk kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mededelen, dat mijn huidige geestelijk gesteldheid verre van helder danwel fris is. Doch wil ik graag jullie verblijden (is een aanname) met wat gebrabbel over vanalles en nog niks. Het heeft niet zozeer te maken met de geestelijk gesteldheid op het niveau van fris en helder, maar meer op de plaats van geestelijk onbekwaamheid en dollende gekte. Het is meer dat mijn geest zijn spinsels niet kwijt kan en daardoor via deze weg maar probeert te vertellen hoe het is om een glimp van mijn gedachtes te ontvangen.... Kortom, ik lul maar wat. |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hallo mensen   hoe gaat het de mensen van het goeie leven ? |
|