|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
Quote Luna: Baby's zijn heel lief, maar zou het niet willen op het moment  Dan moet je abortus overwegen. ps de winkels zijn pas om 6 uur dicht. wordt ff haasten  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Als ze net geboren zijn, vind ik ze niet mooi. Wel als ze wat ouder worden, als je ziet hoe ze veranderen... |
|
|
ik heb even mn avatar verandert, iemand die m al kan zien? |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Quote Luna: Als ze net geboren zijn, vind ik ze niet mooi. Wel als ze wat ouder worden, als je ziet hoe ze veranderen... Wacht maar totdat je aan de beurt bent, praat je heel anders ,zeker weten.  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nee, ik heb die nestdrang niet en ik vind baby's mooier worden als ze ouder worden  Je kent ze dan niet meer terug.. |
|
|
|
|
|
Quote Luna: Nee, ik heb die nestdrang niet en ik vind baby's mooier worden als ze ouder worden  Je kent ze dan niet meer terug.. voor al het jongetjes zijn  ofniet luna;) |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Jatser: okee  dit is m: klik schattig  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm.. *gaat eenzaam op de bank zitten* *kijkt om zich heen*.. niemand te bekennen hier..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ben jij ook zo eenzaam?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Heeyheey   ik kom de boel nog 5 minuutjes opvrolijken, tot ik ga BBq-en  |
|
Theetje
Oudgediende
bbq... daar heb ik zin in.. en ik heb zin in morgen... en in mijn diploma halen.. hmm, de tijd mag van mij wel wat sneller gaan  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Van mij niet;) Mijn leventje loopt voor de verandering eens relaxed(behalve onderzoekvaardigheid gebeuren van school maar das niet boeiend  ) Het enigste wat ik nu wil is dat iemand naar de dansavond komt, maar ja die 's naar een concert van Pink Floyd  |
|
Theetje
Oudgediende
 ik wil dat het morgen is... dan zie ik kriebeltje weer   ik kan echt niet wachten... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
morgen mag het wel snel worden  En dan morgen zo langzaam mogelijk voorbij laten gaan.. nog heel eventjes relaxen... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm.. jah thee, voel me best eenzaam  wou dat het of vorige week was, of dat ik morgen al jarig was  |
|
Theetje
Oudgediende
ik wou dat nu de tijd heeeeel snel ging, morgen heeeeel langzaam en dan weer heeeel snel tot ik kriebeltje weer zag, etc... maar dat kan helaas niet  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
ik ga mensen, om eerlijk te zijn is het me een beetje te negatief hier.. zo'n neerwaartse spiraal  naja, doeidoei  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jammer he thee  .. wou ook wel dat de dagen met Ikke langzaam gaan, en de dagen zonder Ikke snel... Helaas gaat dit meestal andersom  |
|
Theetje
Oudgediende
jup... maar daarom extra genieten van de tijd die jullie wel samen hebben  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Thee, wat denk je dat ik doe  Ik geniet van elke seconde met 'm samen  |
|
Theetje
Oudgediende
dat is mooi  dat doe ik ook bij kriebeltje  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Thee, ik wens je heel veel plezier voor morgen  Edit : ik moet gaan, moet even naar Hengelo.. |
|
Theetje
Oudgediende
dankje  dat gaat wel lukken  |
|