|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ja maar jij gaat naar pinkpop  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Thee is vasthoudend   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Luna; anders zie ik hem waarschijnlijk pas 1 juni weer... maar dan wel voor 3 dagen.. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit  , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Thee is vasthoudend   Net een aardappel Eh |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit  , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen  Of wij gaan bij CNC op bezoek  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: Thee is vasthoudend   Net een aardappel Eh dat is vastkokend  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: Thee is vasthoudend   Net een aardappel Eh dat is vastkokend  Je weet wel wat ik bedoel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Ikke: Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit  , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen  Of wij gaan bij CNC op bezoek  Als het regent dan komen jullie hier, als het zonnig is dan gaan we zwemmen  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ga is kijken of het eten al op tafel staat   tot straks  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Ja maar jij gaat naar pinkpop  Ja  Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit  , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen  Maar dat kan niet  Quote Ikke: Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit  , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen  Of wij gaan bij CNC op bezoek  Ben jaloers  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CNC.. vrijdag wordt het al 30 graden  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit  , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen  Of wij gaan bij CNC op bezoek  Als het regent dan komen jullie hier, als het zonnig is dan gaan we zwemmen  En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan  Hoe kan ik dat ooit verwerken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: @ CNC.. vrijdag wordt het al 30 graden  Fok  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote Ikke: Quote Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit  , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen  Of wij gaan bij CNC op bezoek  Als het regent dan komen jullie hier, als het zonnig is dan gaan we zwemmen  En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan  Hoe kan ik dat ooit verwerken  Komt tijd komt raad  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Dieuw, kijk dat weer moeten we hebben  Doei Thee  |
|
Ikke
Oudgediende
@Naomi: je mag best meekomen hoor  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cnc, nouhou  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan  Hoe kan ik dat ooit verwerken  Dieuw heeft nu 'n videocamera  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: @Naomi: je mag best meekomen hoor  Dat wil ik ook wel  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Naaoomii: En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan  Hoe kan ik dat ooit verwerken  Dieuw heeft nu 'n videocamera   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm, ik ga gewoon alles filmen  .. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Omg  |
|
Naaoomii