| 
Cee-N-Cee   Oudgediende
   WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343  S | 
Ja maar jij gaat naar pinkpop    | 
  | 
Luna  
  Moderator
   WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412  S | 
Thee is vasthoudend     | 
  | 
Theetje  
  Oudgediende
   WMRindex: 460 OTindex: 24.162  T | 
@Luna; anders zie ik hem waarschijnlijk pas 1 juni weer... maar dan wel voor 3 dagen..    | 
  | 
Little Queen  
  Oudgediende
   WMRindex: 267 OTindex: 26.691
  | 
@ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit   , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen    | 
  | 
Cee-N-Cee   Oudgediende
Quote  Luna: Thee is vasthoudend      Net een aardappel Eh  | 
  | 
Ikke  
  Oudgediende
   WMRindex: 888 OTindex: 29.466  S | 
Quote  Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit   , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen     Of wij gaan bij CNC op bezoek    | 
  | 
Theetje  
  Oudgediende
Quote  Cee-N-Cee: Quote  Luna: Thee is vasthoudend      Net een aardappel Eh   dat is vastkokend    | 
  | 
Cee-N-Cee   Oudgediende
Quote  Theemonster: Quote  Cee-N-Cee: Quote  Luna: Thee is vasthoudend      Net een aardappel Eh   dat is vastkokend     Je weet wel wat ik bedoel    | 
  | 
Cee-N-Cee   Oudgediende
Quote  Ikke: Quote  Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit   , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen     Of wij gaan bij CNC op bezoek    Als het regent dan komen jullie hier, als het zonnig is dan gaan we zwemmen    | 
  | 
Theetje  
  Oudgediende
ik ga is kijken of het eten al op tafel staat    tot straks    | 
  | 
Naaoomii  
  Oudgediende
   WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721  S | 
Quote  Cee-N-Cee: Ja maar jij gaat naar pinkpop     Ja   Quote  Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit   , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen     Maar dat kan niet     Quote  Ikke: Quote  Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit   , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen     Of wij gaan bij CNC op bezoek     Ben jaloers    | 
  | 
Little Queen  
  Oudgediende
  | 
@ CNC.. vrijdag wordt het al 30 graden    | 
  | 
Luna  
  Moderator
   WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412  S | 
 | 
  | 
Naaoomii  
  Oudgediende
Quote  Cee-N-Cee: Quote  Ikke: Quote  Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit   , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen     Of wij gaan bij CNC op bezoek    Als het regent dan komen jullie hier, als het zonnig is dan gaan we zwemmen     En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan    Hoe kan ik dat ooit verwerken    | 
  | 
Cee-N-Cee   Oudgediende
Quote  Little Queen: @ CNC.. vrijdag wordt het al 30 graden     Fok    | 
  | 
Cee-N-Cee   Oudgediende
Quote  Naaoomii: Quote  Cee-N-Cee: Quote  Ikke: Quote  Little Queen: @ Noom, kom je gewoon ff naar die camping toe waar ik zit   , komt CNC daar ook heen, gaan we met zn allen zwemmen     Of wij gaan bij CNC op bezoek    Als het regent dan komen jullie hier, als het zonnig is dan gaan we zwemmen     En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan    Hoe kan ik dat ooit verwerken     Komt tijd komt raad    | 
  | 
Naaoomii  
  Oudgediende
@ Dieuw, kijk dat weer moeten we hebben   Doei Thee      | 
  | 
Ikke  
  Oudgediende
@Naomi: je mag best meekomen hoor     | 
  | 
Naaoomii  
  Oudgediende
@ Cnc, nouhou    | 
  | 
Ikke  
  Oudgediende
Quote  Naaoomii: En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan    Hoe kan ik dat ooit verwerken     Dieuw heeft nu 'n videocamera    | 
  | 
Naaoomii  
  Oudgediende
Quote  Ikke: @Naomi: je mag best meekomen hoor     Dat wil ik ook wel    | 
  | 
Naaoomii  
  Oudgediende
Quote  Ikke: Quote  Naaoomii: En dan het beeld van Arne in een zwembroek voorbij laten gaan    Hoe kan ik dat ooit verwerken     Dieuw heeft nu 'n videocamera       | 
  | 
Little Queen  
  Oudgediende
  | 
Hmm, ik ga gewoon alles filmen   ..  | 
  | 
Cee-N-Cee   Oudgediende
Omg    | 
  | 
Naaoomii