|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Trusten Elro  Vandaag een vroegertje, maar vrijdag wil ik je wel tot laat in de Nachtvucht hebben  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Jannick Hij kan niet tegen kietelen  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Thom, ik zal m'n best doen;);)... anders kom je me maar hier assisteren daarbij |
|
Thommy Erelid
|
Iemand die niet tegen kietelen kan.. Jannick is blij  Nou, dat wordt leuk op de volgende dwergengolf/bierbeque/kegelgooi-festijn, he Jannick   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Natuurlijk..   |
|
Thommy Erelid
|
Ik heb zin in vrijdag  Rust en een huis voor me alleen.. Lekker relaxt en geen moeilijke sferen..  |
|
nietmeer Erelid
|
Jannick Maar hij gilt niet zo leuk, als jij doet   |
|
nietmeer Erelid
|
Thom Je kan hier ook een avondje/nacht komen en dan rond hangen in de nachtvlucht   |
|
Thommy Erelid
|
Hm, Zwijndrecht he  Misschien ga ik wel een keer op dat aanbod in, pas maar op  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik hou van kietelen. |
|
nietmeer Erelid
|
Thom Wij passen niet op, een aanbod wat we doen, menen we ook  , dus als je zin hebt, dan ben je van harte welkom  |
|
Thommy Erelid
|
Ik ga het serieus overwegen  Eerst kijken wat er hier met de sfeer gebeurd na dat weekend..  |
|
nietmeer Erelid
|
Is goed, horen het wel van je  |
|
Thommy Erelid
|
Absoluut  Ik heb het schuldige gevoel dat ik Elro ga overtreffen qua OTposts..  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ga ook nog een nachtje naar Zwijndrecht, denk ik..   |
|
nietmeer Erelid
|
Thom Hoeft niet hoor, daar moet je je niet schuldig om voelen  Jannick O ja, wanneer was je dat van plan dan ? |
|
Jannick
Oudgediende
Ik weet het niet..  |
|
nietmeer Erelid
|
jannick Zullen het er binnenkort wel over hebben, je zou tenslotte nog een weekendje komen voordat je in de grote vakantie zou komen  |
|
Thommy Erelid
|
Ik wil weten wanneer we weer een WMR-meeting hebben  Ik ga een WMR-tshirt kopen  |
|
Jannick
Oudgediende
Dat is ook alweer zo ja..  .. Ik kan niet wachten.  |
|
Thommy Erelid
|
Er moet echt weer een meeting komen, ik moet iedereen gewoon zien  |
|
nietmeer Erelid
|
Thom Stuur Voogeltje een mailtje, dan weet je zo wanneer ongeveer de volgende meeting is  Jannick Geduld is een hele schone zaak  Maar heren, ik ga jullie verlaten, ga even naar de heren beneden en dan denk ik niet lang daarna onder een warm straaltje water staan en mijn bedje in..... Fijne avond/nacht nog en spreek jullie morgen weer.....   P.S. Thom....sterkte de komende twee dagen, tot je rust hebt vrijdag   |
|
Thommy Erelid
|
Dankje Lessien  Ik ga inderdaad even mailen, kan ik gelijk rond die tijd alles vrijhouden  |
|
Thommy Erelid
|
Ik ga even douchen  ben er zo weer, wie doet er tot een uur of 2, half 3 mee in de Nachtvlucht? |
|