hr
jaargang -23 - laatste artikel 13-5 18:00 - 74525 artikelen - nu online 70 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 22 23 24 [25] 26 27 28 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

24-01-13 09:04:00
nietmeer
Oke, duidelijk, bedankt voor de tips allemaal!

24-01-13 15:16:22
nietmeer
afbeelding

Test via Link omdat IMG niet beschikbaar is in de topics : Forum Code werkt.

afbeelding

Jaah, ik zie wat je bedoelt, maar ik moet dan wel handmatig de code of intikken, of aanpassen.. Ben wellicht eigenwijs, maar om het uniform te houden lijkt het mij net zo handig om overal gewoon Link & Forum Code te gebruiken.

24-01-13 15:27:38
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.264
OTindex: 53.610
[IMG]http://img11.imageshack.us/img11/8947/agathaj.jpg[/ IMG] was afdoende geweest. (ik heb er een spatie ingestopt om de code te kunnen laten zien)

24-01-13 15:43:30
nietmeer
@Sjaak: Dat neem ik direct aan hoor, maar dan moet ik de url zelf editten, dit is toch gemakkelijker, of zie ik nu iets vanzelfsprekends over het hoofd? 8O Maakt het uiteindelijk iets uit of je Link of Image gebruikt? Voor het eindresultaat bedoel ik dus.

24-01-13 15:44:46
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Dat HTML kan ook wel wat vriendelijker

[graaghadikdezefotogepost]foto[/dankuvriendelijktotdevolgendekeer]

24-01-13 15:47:17
nietmeer
@heraux: :D Ik vind het niet erg om te leren hoor...

24-01-13 16:01:06
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
afbeelding
nee, het was ook een grepke..

afbeelding

24-01-13 18:35:09
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
6358 Hollywood Blvd

28-01-13 23:28:40
nietmeer
Hee SamuiAxe! Wat vind jij, als monarchist, van de komende troonswisseling? Om maar eens een actueel onderwerp aan te snijden...
Ik persoonlijk, als mede-monarchist, vind het eigenlijk wel fijn dat Beatrix eindelijk met pensioen kan. Ik denk dat ze de beste jaren van haar leven aan Nederland heeft gegeven. Ik vind het alleen wel erg zuur voor haar dat ze de komende jaren niet met Claus door kan brengen. Toen Juliana afstand deed van de troon had die nog veel jaren samen met Bernhard, om samen te reizen en zo. Beatrix zal die tijd alleen moeten vullen. Dat vind ik echt jammer. Maar ik hoop dat ze veel meer kan genieten van haar kleinkinderen en zo. Ook zal ze uiteraard veel naar haar zoon Friso gaan....
Voor de komende koning: Ik las daarstraks een leuke opmerking op internet: Willem-Alexander heeft de broek aan, maar Maxima bepaalt welke.....:P

29-01-13 00:49:36
nietmeer
@Lennie: Ha schat! Ik loop achter? Gaat de Koningin eindelijk met pensioen? Vind ik prima hoor, ze heeft wel rust verdiend! Nee, dat Claus er niet meer is zal dan extra gevoeld worden, maar ze heeft een grote familie, inderdaad, veel kleinkinderen enzo. Bovendien kan ze zich dan op haar hobby's zoals beeldhouwen e.d. gaan toeleggen. Alexander vind ik een prima gozer! Zover ik het gevolgd heb is hij geen kapsonesgozer. Maxima? Ach, dat is een scheet, mooie vrouw ook :ja Maxima is een intelligente vrouw die best wel open is. Kan me herinneren dat ze ooit zei naar aanleiding van een uitspraak van Alex over zijn schoonvader; "Ja, dat was een beetje dom van Alex". Prachtig! :ja Ik denk dat ze een steun en toeverlaat zal zijn als hij eenmaal koning is, en daar is wat mij betreft niks mis mee, twee weten meer dan een..

29-01-13 01:02:37
nietmeer
Update: Ik lees het net ja, en we krijgen eindelijk weer een koningspaar! Yippie!! :D Ik hoop dat Beatrix nog vele lange jaren van haar pensioen mag genieten en ik wens Willem-Alexander en Maxima wijsheid toe gedurende de komende jaren.. Mooi, heel mooi :ja

29-01-13 01:02:58
nietmeer
SamuiAxe: Ja, je loopt dus achter! Was echt wel Breaking News hier om 19.00 uur! En in de hele wereld als ik het goed begrepen heb. In Argentinie is het nieuws dat Maxima Koningin Maxima wordt groot nieuws....Het feit dat Willem koning wordt boeit niet zo...:)))
Op 30 april hebben we een koning in plaats van een koningin...zal wennen worden. Ook het feit dat Koninginnedag gaat verdwijnen en het Koningsdag gaat worden op 27 april ( verjaardag van Willem)is natuurlijk groot nieuws...

29-01-13 01:26:37
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ik zie het voor me

Lex and trix aan de tafel, Maxima is even naar de Aldi voor een paar hippe schapjes.

Zeg eens Lex, nu we hier zitten en we hebben even, wat vind je van het Koningschap.
Trix schenkt nog wat Aldi koffie in en Lex neemt nog een echt oerhollands speculaasje.

Oh, dat is best. Maar vind je het wel verstandig nu, met de kinderen en Maxima nog op cursus. Lex neemt nog een teugje koffie.
Lekkere koffie ma, dankje Lex, graag gedaan.

Ja Lex, het lijkt me een uitstekend moment, ik kan ook wachten maar.. dan ben ik wel erg oud om je nog wat bij te staan bij de vele dingen die staan te komen en gaan.

Dat is wel zo ja, zegt Lex, en je kunt dat doen wat je al vaker hebt gezegd..

De kinderen, zeker weten Alexander. Weet je wel wat een dagbesteding bij de creche tegenwoordig kost. En zo gevuld is de koek dadelijk niet meer.

Lex kijkt even door het raam, naar de scheve maar goed te verwerken wilgen, een beetje troost door het troosteloze.

Nee, inderdaad. Ja, we moesten de stap maar eens maken - ik denk dat ik er aan toe ben.
Maar ma, die troon, kan daar geen extra kussentje op.

Ach Lex, ik zou het niet doen. Zodra je daar zit merk je daar helemaal niets meer van.

29-01-13 01:32:48
nietmeer
@heraux: Ghehehehe....Ik zie het helemaal voor me! Uiteraard met een kopje koffie( roodmerk van de Aldi) en een heerlijk Nederlands speculaasje erbij....

29-01-13 01:51:00
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Dat met die koffie-en-koekje moet erbij

29-01-13 01:56:21
FredDFreeloader
Erelid


WMRindex: 781
OTindex: 1.860
Ik ruik de speculaas 8O hoe kan dat nou??

29-01-13 02:02:57
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.824
OTindex: 28.428
@FredDFreeloader: Je neus snuiten. De lucht van de pepernoten zit er nog in... :P

29-01-13 02:04:23
FredDFreeloader
Erelid


WMRindex: 781
OTindex: 1.860
@Emmo: Je bedoelt kruidnoten? (A)

Maarre; ik zal m'n neus even snuiten idd. :P

29-01-13 04:33:31
nietmeer
Heh, indachtig de vele discussies hier op WMR betreffende geloof en religie heb ik Stephen Hawking gekeken: "Did God Create The Universe?". Leuk, in 1277 was de toenmalige paus Johannes XXI zo bang van de natuurwetten dat hij ze ketters verklaarde. Helaas voor hem trok met name de zwaartekracht zich daar niks van aan en enkele maanden later stortte het dak van zijn verblijf in en werd hij gedood :ja De kerk bleef moeite hebben met de onwrikbaarheid van de natuurwetten en vond een oplossing die men eeuwenlang zou reciteren: Natuurwetten zijn door god gecreëerd, niemand kan die veranderen, behalve god _O-

29-01-13 06:57:47
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.947
OTindex: 90.942
SamuiAxe: :nee ook god kan de natuurwetten niet veranderen :P

29-01-13 07:18:22
nietmeer
@allone: Interessante stelling die klaarblijkelijk door de kwantummechanica wordt ondersteund: God bestaat niet omdat er voor de Big-Bang niets was, dus ook geen tijd! Doordat er geen tijd bestond kan er dus ook geen god of andere creator zijn die het Universum geschapen heeft. Het spontaan ontstaan van het Universum is vanuit de kwantummechanica verklaarbaar. Op Subatomair niveau kunnen protonen uit het absolute niets zich manifesteren...

29-01-13 07:27:58
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.947
OTindex: 90.942
SamuiAxe: idd, god bestond niet voor de big bang, maar wel daarna, in oude overleveringen wordt dat ook beschreven:
"dat god samen met de schepping (het universum) 'gaat slapen' en als eerste weer wakker wordt, om een nieuw universum te creëren"

.. als er zoiets als een big bang was.. want twijfelde Hawkins daar niet aan?


( t is al weer een tijdje geleden dat ik het filmpje zag, weet de details niet meer) .

hoe verklaart de kwantummechanica dat protonen zich uit het niets manifesteren ?????

29-01-13 08:07:08
nietmeer
@allone: Dat er een god na de big-bang bestaat is voor eenieder om voor zichzelf uit te maken, ikzelf geloof daar niet in, zo je weet. Hawking ook niet trouwens, dus ik ben in goed gezelschap :)

Ja, Hawking is een fervent aanhanger en verdediger van de big-bang theorie.

Hoe de kwantummechanica het verklaart is een hoofdzakelijk mathematisch proces waar ikzelf te weinig vanaf weet om het te kunnen uitleggen. Wel stelt Hawking zeer duidelijk dat het wel degelijk waar is dat protonen zich vanuit het niets kunnen manifesteren, zo ook aangetoond wordt in de documentaire.

Als je de documentaire nog eens wilt zien, dan kan dat door op deze link te klikken.

29-01-13 08:27:42
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.947
OTindex: 90.942
SamuiAxe: wiskunde geeft de berekening.. maar ook de verklaring?

anyway, bedankt voor de link.. en ik hoop voor je dat Hawkins goed gezelschap is (a)

29-01-13 08:42:37
nietmeer
@allone: Wiskunde geeft ook de verklaring, die dan vervolgens vertaald wordt zodat de gewone mensen als jij en ik het ook kunnen begrijpen :) Stephen Hawking is goed gezelschap, evenals Carl Sagan dat was in zijn tijd en Prof. Brian Fox dat nu nog steeds is 8)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 22 23 24 [25] 26 27 28 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven