hr
jaargang -23 - laatste artikel 17-5 10:00 - 74537 artikelen - nu online 64 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 126 127 128 [129] 130 131 132 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

29-07-13 23:33:57
nietmeer
@Lennox: @omabep: Ik loop denkelijk voor op jullie, ik zit inmiddels te wachten op seizoen 14 :P Danson is inmiddels 66, dan mag je wel een beetje stram zijn, toch?

29-07-13 23:41:12
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.718
OTindex: 3.186
joepie, dat hebben we snel voor elkaar, pag. 129

Je hebt altijd baas boven baas :$
Ik weet geeneens welke en hoeveelste ik heb bekeken, het staat er niet bij.

29-07-13 23:50:43
nietmeer
het zijn dus 25 reacties per pagina, ik zat er op de vorige pagina dus een paar naast met mijn 8 reacties:$:P

30-07-13 00:43:04
nietmeer
Ik ben het met jullie eens over Ted Danson, ik vind hem geweldig als CSI-baas...Ben ook blij dat captain Brass nog steeds meedoet! En uiteraard Eric Zmanda, als Greg...

30-07-13 11:07:47
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Taz: ach, vergissen is menselijk. :ja

31-07-13 11:22:39
nietmeer
Nog steeds vakantie?

Hallo, ik zie dat op dit moment, zo tegen half twaalf, zo'n beetje heel mijn vriendenclubje online is? Leuk hoor, daar niet van, maar hebben de meesten dan nog vakantie in NL?

31-07-13 11:26:05
nietmeer
SamuiAxe: Ja, alle scholen zijn sinds vorige week dicht. Vakantie is op zijn hoogtepunt.
En ik hoef pas om half 1 te gaan werken, dus ik heb nog een uurtje de tijd!

31-07-13 11:30:52
nietmeer
@Lennie: Mooi! Euh, even inhakend op gisteren, morgenochtend mijn tijd ga ik heel uitgebreid in op hoe het gemakkelijkst tv-series te volgen én te downloaden om ze lekker op je gemakkie te kunnen kijken. Ook zal ik ingaan op wat de meest gemakkelijke programma's zijn om die series te bekijken, er zijn er zelfs die automatisch de ondertitels van het net halen! Dat alles morgen in een nieuwe blog.

31-07-13 11:31:22
balou
Erelid


WMRindex: 2.233
OTindex: 127
Hier nog anderhalve week vakantie, we genieten nog ff van het nix doen ;)

31-07-13 11:34:36
nietmeer
@balou: Lekker!! Geniet ervan :ja Zelf heb ik al jaren geen vakantie meer gehad, arme ik :(

31-07-13 11:34:42
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.718
OTindex: 3.186
Ik werk niet op woensdag en doe dan maar WMR een bezoekjes brengen tussendoor. 8)

31-07-13 11:49:18
Lennox
Oudgediende


WMRindex: 8.290
OTindex: 1.340
samuiaxe: Net als Balou nog anderhalve week. Net de laatste restjes uit de boormachine geperst en nu de accu's weer even op laden voor ik verder kan (hoef nog maar 20 planken van 4,80m vast te zetten, drie kozijnen te timmeren, grote delen af te krabben en te schuren, de zaak te schilderen en dan is ook de kopse kant van de schuur weer 20 jaar bestendig :). Hoop daar vrijdag of zaterdag mee klaar te zijn (als die k*&regenbuien nou eens wegbleven) en dan heb ik een weekje nog om bij te komen :).

31-07-13 11:55:54
nietmeer
@Lennox: En dat doe je allemaal alleen? 8O Of is je vriend gecharterd om een handje te helpen? Moet eigenlijk haast wel, planken van die lengte zijn alleen niet of nauwelijks te hanteren.. Hier regent het op het moment ook behoorlijk, mijn schatje is naar de klanten toe om de maandbonnen af te laten tekenen, die zal straks als een verzopen katje thuiskomen :) Áls het hier regent dan ben je ook met een minuut tot op de huid nat.. Nou, euh, have fun with the barn :D

31-07-13 12:04:42
Lennox
Oudgediende


WMRindex: 8.290
OTindex: 1.340
SamuiAxe: Ja hoor, doe ik alleen (vriend moet werken) en de kunst is om onderaan te beginnen. Dan zit je ff te prutsen met de eerste plank maar de volgende planken (mes en groef) kun je op de onderliggende steunen. Al heb ik met het gezwaai wel al enkele keren per ongeluk een kip of hond gemept.

Eerlijk gezegd word ik ook stapelgek van dat optochtje achter me aan. Mijn spaanse wolfje probeert zoveel mogelijk mijn gezicht te likken, Dex moet alles wat ik doe en elke gereedschapje eerst goed bekijken en besnuffelen en dan steeds even mijn gezicht aantikken met zijn snuit dat het veilig is en als ik hurk zit er een kip in mijn nek omdat het kennelijk zo gezellig onder mijn haar is. Bovendien kan ik bijna geen onverwachte stap zetten zonder met een klomp op honden of kippenteen te trappen. Wat zijn ze lastig! Maar ook heel gezellig en lief.

En jij voor je lief een lekker kopje thee maken, haar kusjes geven en droge kleren voor haar klaar leggen. Vindt ze vast fijn :).

31-07-13 12:05:29
nietmeer
@Lennox: Morgen en vrijdag is het tussen de 30 en 36 graden....maar wel droog, dat dan weer wel! :P Of jij na dat werk dan nog droog bent is nog maar de vraag.....:D

31-07-13 12:16:33
nietmeer
@Lennox: Dr. Dolittle _O- Ik lach me dood :D Zo je weet heb ik een zeer goed functionerend 'geestesoog' dus ik zie je nu dus echt de hele tijd bezig te zijn om je dieren op afstand te houden :ja Ikzelf heb dat zodra ik op de grond ga zitten ofzo, binnen no-time heb ik Kauw en Lady om me heen. Als ik iets uit de lage keukenkast wil halen dan is Kauw er als de kippen bij om eens even goed rond te snuffelen in het kastje :P Maar inderdaad, wel lief (L)

Wan stapt net binnen en staat inmiddels onder de warme douche. Ik heb het theewater al opgezet, als ze zo meteen klaar is met douchen dan gaan we op het terrasje kijken en luisteren naar de regen, onderwijl nippend van een kopje thee. Life is good! :ja

31-07-13 18:33:45
omabep
Oudgediende


WMRindex: 10.718
OTindex: 3.186
@Lennox: Ik zaag zelf ook als het moet, maar wat jij beschrijft is wel erg veel hoor ok Ik ben niet zo sterk. :$
Wat een leuke beschrijving van de dieren om je heen, schitterend (L) Je zou er een (kinder)boek over moeten schrijven. met plaatjes erbij :D Ik zie het al voor me i.i.g. ok

31-07-13 20:28:23
nietmeer
@omabep: Vast en zeker, dat wordt vast leuk :D
Dan vertellen uit het gezichtspunt van één van die beesten misschien, ik zie het al voor me hoe die kip vertelt wat ze allemaal doet, en dat die kip dan hoopt dat ze het in een mooi kleurtje gaat schilderen... ;) :jeej
Ik zie zelfs al precies voor me hoe die plaatjes eruit zouden zien, in zwart-wit-rood, alleen kan ik dat niet laten zien, mijn tekenkunsten zijn ronduit belabberd...

31-07-13 21:23:43
Lennox
Oudgediende


WMRindex: 8.290
OTindex: 1.340
samuiaxe: Goed gedaan met die thee en dat leven klinkt goed ja :).

@Lennie: En bedankt, jij slavendrijver :D! Toen ik dat zag van die temperaturen ben ik als een razende roelie aan de slag gegaan en tot laat doorgewerkt in de hoop zo ver mogelijk te komen :).

En dat lukte ook maar @omabep dat was helemaal niet leuk maar hel! Zo'n dag dat niks lukt. Decoupeerzaag rammelen en klapperen terwijl er niks mis mee lijkt, onverwacht veel rot hout, heb kattenluikje voor de kippen gemaakt maar nou snappen ze het niet en een van die kippen kreeg ik er ook bijna niet doorheen gedrukt want die is veel te dik, regenbuien tussendoor en steekvliegen :(.

Dat wordt een deprimerend kinderboek, ik laat het wortel maar schrijven, die ziet er de humor nog van in :). Ben je weer terug meis, waar was je?

31-07-13 21:29:28
nietmeer
@Lennox: Ik wilde je echt niet tot slavernij drijven hoor. Maar ik kreeg medelijden met je toen ik je verhaal las, nét nadat ik gelezen had dat vrijdag waarschijnlijk de warmste dag van het jaar wordt.....
Hoe kun je nou ook van die kippen verwachten dat ze snappen dat ze door een kattenluik moeten? :P
Overigens, kip te dik? Da's wel lekker voor kippensoep...(6)

wortel: Hee meissie, weer terug van je vakantie? Hoe heb je het gehad? En is heel de bos wortels weer heel en gezond teruggekeerd? :D

31-07-13 21:31:05
nietmeer
@Lennox: op scoutingkamp naar engeland, herinner me eraan dat er nog een verslagje van moet komen :D
'k heb paardenrennen met onzichtbare finishes gezien op tv, en mijn voeten kapot gewandeld, en een lijn in Greenwich niet gezien, en flauwe grappen van een bootmeneer aangehoord en over kiezelstrand gedrenteld (waarom ruik je de zee op kiezelstranden niet, en zandstranden wel? *8 ), en een prachtige plaat van een vos gekocht, en en en... :)

Het einde is goed toch, want het is gelukt? Dan kan het die kindertjes-lezertjes geen staart meer schelen :P

@Lennie: Een deel van de bos wortels is niet weggeweest, en een is al terug van kamp, en ik ben ook al terug van kamp, en een is nog op kamp en mama Wortel is heel bang dat hij gebliksemd wordt of doperwten te eten krijgt (die hij dan één voor één met een vork zou gaan eten)
Ik ben maar wat blij dat ik weer echte groente kan eten, inplaats van die verdwaalde champignon uit de gehaktprut van iemand die geen champignons lust :ja

31-07-13 21:44:47
nietmeer
wortel: Hahahaha....Ik kan niet wachten op je reisverslag meissie! :D
Overigens, waarom zou het een ramp zijn als je mede-wortel zijn erwtjes één voor één zou eten met zijn vork? Zo komen ze toch ook naar binnen??

31-07-13 21:47:12
nietmeer
@Lennie: Omdat dat drie eeuwigheden duurt, en die scoutingmensen er niet op zouden komen om hem voor te stellen dat er ook lepels zijn.
Erwten zijn rond en zo... :P

31-07-13 21:50:05
Lennox
Oudgediende


WMRindex: 8.290
OTindex: 1.340
@Lennie: Weet ik hoor, was ook bij met de tip :). Dank!

wortel: Maar was het leuk? Of ben je vooral blij dat je weer in je eigen (groente)bedje ligt  ;)? Dat kan ik eigenlijk niet uit je verhaal opmaken.

31-07-13 21:54:27
nietmeer
wortel: Nou eten mijn lief en ik en eigenlijk al de mensen die ik in mijn omgeving ken, gewoon hun erwtjes met mes en vork. Dat is heel goed te doen hoor! Overigens: Zou je broertje zelf niet op het idee komen om daarvoor zijn lepel te gebruiken(als ie dat thuis ook doet) of is hij nog te jong om dat te snappen?

Overigens wel grappig om te horen dat na het doodbliksemen dát je moeders grootste angst is...:D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 126 127 128 [129] 130 131 132 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven