hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-5 14:00 - 74545 artikelen - nu online 63 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 72 73 74 [75] 76 77 78 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

11-04-13 19:22:27
nietmeer
SamuiAxe: bonen- en erwtensoep zijn wel heel erg veel lekkerder zelf gemaakt, hoor!
En een als je zulke zware soep aan het warme Samuiaanse weer wilt aanpassen, gooi je er gewoon een hoop tzatziki door. Dat is heel lekker, en maakt het veel geschikter voor warm weer :D

11-04-13 19:34:31
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
test even en vertel

Rabobank online

12-04-13 00:58:21
RockOpa
Oudgediende


WMRindex: 6.377
OTindex: 4.540
S
Ja de site komt gewoon te voorschijn, of was dat niet de bedoeling v.h. testen?

12-04-13 01:35:44
nietmeer
@wortel: Goede, lekkere Hollandse soep vervuilen met tzatziki? IEH!!!!!!!! :r

Mij maakt het niets uit wat voor weer het is, ik lust ook met warm weer snert :ja

12-04-13 03:51:51
nietmeer
Testen Photobucket:

afbeelding

IMG code:
afbeelding[/URL]]klik hier

Meh.. ImageStack is toch wat handiger..

12-04-13 04:41:52
RockOpa
Oudgediende


WMRindex: 6.377
OTindex: 4.540
S
Ik ben op mijn website Queen Live at Wembley Stadium aan 't bekijken, Brian May de best gitarist ever samen met Jimi Hendrix natuurlijk. Freddy, ja heeft die nog een introductie nodig? Top entertainer!
Oh yeah, I love music.
(Let op de draadloze microfoon 1986!)

12-04-13 05:49:11
nietmeer
@RockOpa: Je hebt een eigen website Opa? Wanna give me the URL? Eventueel via PB..

12-04-13 05:54:06
nietmeer
De tien beste Rock gitaristen ooit:

10. Tony Iommi (Black Sabbath)

The Iron Man is often credited with founding metal, but fate played a big part in defining his sound. An accident at a sheet metal factory on his last day of work resulted in Tony losing the tips of two fingers, and he almost gave up playing - but was inspired to return. Tony tuned his guitar strings down to relieve the tension on his fingers, but the resulting deep sound was so huge that it became a template for metal guitarists ever since.

9. Eric Clapton

How many people can say they've been inducted to the Rock And Roll Hall Of Fame three times? No-one but Eric, who made it with Cream, The Yardbirds and as a solo artist. If you think that's good, he's also earned 17 Grammy awards and was honoured by the Queen of England for his services to music.

8. John Petrucci (Dream Theater)

If there were a chart for 'top 10 shredders', John would probably rank in every single place. He loves writing on a seven-string guitar to allow enough range for both heavy riffing and crazy solo runs up the fretboard, and even writes many lyrics for Dream Theater records. If you think some of his work sounds like the score for old Sega soundtracks, don't be surprised - he once scored two tracks for the Saturn game "Digital Pinball".

7. Eddie Van Halen (Van Halen)

Inspired by Eric Clapton, a young Eddie learned all the Cream solos note-for-note and went on to be one of the most exciting new rock talents in the late 1970s. Even Jimmy Page flagged him out as "dazzling". This video does a great job of showcasing the attitude and ability that made Van Halen a household name.

6. John Frusciante (Red Hot Chili Peppers)

John is best known for his time in Red Hot Chili Peppers, but he's released twice as many solo albums and has collaborated with the likes of The Mars Volta and even breakcore artist Venetian Snares. But after first leaving RHCP in 1992, he battled drug addiction and lost all his teeth to a serious mouth infection. By 1998 he had recovered, and was invited back by Flea. "Nothing would make me happier in the world," he said.

5. Chuck Berry

Berry's career could have gone in a very different direction after his arrest for armed robbery in 1944. Instead, he set his life straight and became one of the founders of rock n' roll as we know it. Alright, he didn't quite set life straight — he was sent back to prison several times for offences including tax evasion - but he was one of the first inductees to the Rock And Roll Hall Of Fame on its opening in 1986, and continues to perform today at the grand age of 85.

4. Randy Rhoads (Ozzy Osbourne)

Rhoads made his mark on metal history as a guitarist for Ozzy Osbourne, but met a tragic end in a plane crash in 1982. After a tour date in Tennessee, a pilot friend talked him into a short plane ride despite his fear of flying. Little did he know, the pilot was jacked up on cocaine and tried flying dangerously close to Ozzy's tour bus to freakout its inhabitants. On the third time they tried pulling this dangerous stunt, the left wing clipped the bus and sent the passengers to a fiery death.

3. Jimmy Page (Led Zeppelin)

He might have a penchant for stealing blues riffs from poor defenceless musicians and passing them off as his own, but his ability can't be disputed. Whether he's wielding a pick or a violin bow, Page knows better than most how to make a guitar weep, scream and soar.

2. David Gilmour (Pink Floyd)

Few have achieved as many record sales as Gilmour has through Pink Floyd. His strikingly introspective writing style and expressive lead guitar solos help mark him as one of the best rock guitarists of all time, but his musicianship doesn't stop there. He's a dab hand at bass, keyboards, banjo, harmonica, drums, and even saxophone - but they're all just a footnote next to his timeless blues-driven guitar work.

1. Jimi Hendrix

Did you expect anything less? Thanks to your votes, Jimi Hendrix is officially the UG greatest rock guitarist ever.

Jimi frequently tops similar lists in all corners of the media, and deservedly so. Where previous guitarists considered amp feedback a problem, Jimi instead chose to bend it to his will; where others favoured subtle guitar tones, Jimi cranked up the distortion and showed the world how expressive a driven guitar could be. Couple those skills with a wah-pedal and his mighty songwriting, and you've got a musician whose work will stand the test of time for generations.

12-04-13 06:06:59
nietmeer
The Top Ten Best Guitarplayers..

1. Jimi Hendrix
2. Slash
3. Jimmy Page
4. Eddie Van Halen
5. Synyster Gates
6. Kirk Hammet
7. Eric Clapton
8. Tomo Milicevic
9. Tom Kaulitz
10.Angus Young
...............
15.Brian May

De bovenstaande twee lijsten zijn van twee verschillende sites gehaald. Zo je kunt zien staan vier gitaristen in beide lijsten: Jimmy Hendrix, Eddie Van Halen, Jimmy Page en Eric Clapton. Daarom denk ik dat het redelijk is om te veronderstellen dat deze vier de absolute wereldtop zijn!

@RockOpa, dit laat onverlet dat Brian May een bijzonder goede gitarist is, maar de beste? Ik betwijfel het, in de poll van The Top Tens eindigde May op de 15e plaats.

12-04-13 08:26:30
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.980
OTindex: 91.073
aan de ene kant zijn er leden die maar 1x online geweest zijn en daarna nooit meer..

maar daar staat tegenover dat er ook mensen zijn die jaren meelezen zonder lid te zijn

zoals bijv @Lennox, en @Safritjuh54..
Quote @Safritjuh54:
Jammer dat er zo snel conclusies getrokken worden :) Ik lees al meerdere jaren mee op WMR.

Ik kwam dit artikel tegen en vond ik het de moeite waard om dit te melden, waarvoor dus een account nodig is.

Maar als dat al niet meer gewaardeerd word :)

Overigens heb ik niets met de toko te maken :)

12-04-13 08:41:44
nietmeer
@allone: Zie mijn reactie in het topic s.v.p... :D

12-04-13 08:45:36
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.980
OTindex: 91.073
SamuiAxe: gezien *)

12-04-13 09:44:06
Lennox
Oudgediende


WMRindex: 8.290
OTindex: 1.340
@allone: Dat heb je goed onthouden zeg :). Ik las al heel lang mee maar dacht dat ik geen tijd zou hebben om zelf deel te nemen. Met de komst van de internetmobieltjes werd het echter een stuk makkelijker om tussen de bedrijven door even mee te letsen.

Rare gedachte eigenlijk dat waarschijnlijk nog heel wat van die zwijgzame "gluurders" dagelijks onze conversaties lezen :).

12-04-13 09:50:48
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.980
OTindex: 91.073
@Lennox: dan ben ik maar blij, dat je nu een internetmobieltje hebt *) of heb je er spijt van, dat je er nu zoveel tijd in steekt? :)

tja, al onze geheimen worden gelezen :P
... hoe vond je dat, toen je nog geen lid was? :D

12-04-13 10:00:55
nietmeer
Song Kran

Beuh.. Het is vandaag de eerste dag van het driedaagse festival van Song Kran. Dit kun je het Thaise nieuwjaar noemen, vandaag gaat zowat iedereen naar buiten om elkaar nat te spuiten, ijsblokjes in het gezicht te smijten en vooral opgeklopt leuk te doen :( Ik blijf deze dag altijd traditioneel binnenshuis, kom enkel buiten om de honden uit te laten.. Ik heb een hekel aan Song Kran! 8O

12-04-13 10:15:15
Lennox
Oudgediende


WMRindex: 8.290
OTindex: 1.340
@allone: Nee helemaal geen spijt! Ben ook erg blij dat ik lekker met jullie kan kletsen en zou het vreselijk missen als ik weer zonder moest. Ondenkbaar zelfs.

Toen ik zelf alleen nog gluurder was voelde ik me minder betrokken, geemotioneerd zeg maar, bij de reacties omdat ik toch geen partij was, slechts een toeschouwer. Dat veranderde toen ik zelf deel ging nemen en ook een paar keer echt dom, persoonlijk en onnodig aangevallen werd en aan de andere kant ook weer hele lieve, leuke, interessante en persoonlijke reacties kreeg.

Moest toen vooral heel vaak lachen om ruzietjes en hatelijke (maar meestal wel snedige en humoristische) opmerkingen over en weer en de rare misverstanden die nu eenmaal in communicaties ontstaan. Had er toen ook erg veel lol van hoor!

12-04-13 10:17:46
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.980
OTindex: 91.073
SamuiAxe: doet me denken aan 'holi', een Indisch feest waarbij iedereen naar iedereen kleurige 'verf' spuit, zodat tegen het einde van de dag iedereen een bont schilderij is.
zelf vinden ze het geweldig en hebben veel plezier.. maar ik blijf liever thuis :)

maar misschien is het net als met carnaval: als je dat niet van jongs af aan gevierd hebt, vind je er niks aan...

@Lennox: en we zouden jou ook missen *)

12-04-13 10:28:42
Lennox
Oudgediende


WMRindex: 8.290
OTindex: 1.340
@allone: Soms vind ik jou ineens een heel lief vrouwtje. Dank je :).

samuiaxe: Da's heel vaak met dat soort feestjes vind ik. Er zit meestal wel een element van opgeklopt vrolijk doen in waar ik ook niet zo van hou. Maar meestal als het je eigen cultuur betreft ervaar je nog wat (jeugd) sentiment waar het toch weer wat mooier van wordt en wat je als buitenlander mist.

12-04-13 10:43:13
nietmeer
SamuiAxe: veel succes met geen last hebben van ijswater dan :)

Linzen- of erwtensoep met linzensoep is heerlijk! Het spul wordt er wat lichter van, maar het blijft netjes van erwten met worst. Als je liever gewoon yoghurt gebruikt is dat ook prima :)

12-04-13 11:10:30
nietmeer
De Wraak Van Sjaak!

Vanochtend, (voor jullie afgelopen nacht), heb ik een aantal artikelen ter publicatie aangeboden. Hier een reactie van @Sjaak: op een van mijn artikelen:

Bedankt voor je bijdrage, helaas wordt je artikel met de titel: Eland overleeft uitstapje naar supermarkt niet, niet toegevoegd aan de site omdat:

het reclame voor de supermarkt is. (6)

.
.
Ik lach me kapot _O- :ja Erg leuk gevonden en prachtige wraak _O_
.
afbeelding
.
(Overigens schrijft hij er onder dat de echte reden is dat het artikel niet interessant genoeg is. :))

12-04-13 11:47:11
nietmeer
SamuiAxe: geniaal! :jeej

zojuist was de situatie ook wel vreemd hier, op zijn allerzachtst gezegd. Ik zit hier met een grijns op mijn smoel over hoe vaag zituaties kunnen worden met een digitaal rooster :D :jeej

12-04-13 22:28:38
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
TTL - Lies flies and Autosomatics

13-04-13 02:13:55
nietmeer
Godver Axe!.....Zit ik op het forum mijn verhaal te doen....Van de voetzoolreflex en zo...komt alles van die tijd weer boven! Zit ik hier effe een partij te janken! Het was toen gewoon zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellende tijd....dat wil je niet weten!

13-04-13 02:17:48
nietmeer
@Lennie: Ow schat, dat spijt me nou :( Maar het was juist zo'n positief verhaal! Daarom was het blijven hangen bij me. Ik weet denk ik als geen ander waar je doorheen bent gegaan, geloof me maar :( Hè verdomme! Spijt me echt lieverd (L) *)

13-04-13 07:04:45
nietmeer
Regen op Samui

Eindelijk! Na wekenlang bloedheet en droog weer gehad te hebben regent het eindelijk. De temperatuur is ook wat gezakt dus nu is het lekker warm zonder overdreven heet te zijn, Hieronder wat foto's die ik vanochtend vanaf de veranda/balkonnetje gemaakt heb. Dit is dus wat ik zie als ik naar buiten kijk, kon slechter :)

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 72 73 74 [75] 76 77 78 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven