|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
en dan ga ik nu een kopje koffie drinken   *bij mij gaat het in ieder geval over drinken  LessienElensar |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
 de mattenklopper  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Lisbeth-Salander:  Zuiplap.  |
|
nietmeer
|
Lisbeth-Salander: Doe mij ook maar een koffie  Wanneer heb je tijd voor de sjippies  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Gooit een cognacje in de koffie van Lisbeth en Lessien.*  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Cognac  doe mij maar een TiaMaria ofzo  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
LessienElensar: komende vrijdag.. ?? maar dan overdag in de avond moet ik naar mijn vader.. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@Bamboo: En makkelijk toch? Dus ik heb net gewaarschuwd, volgende keer is het direct exit  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Pakt een Irish Coffee glas en schenkt tot de eerste maatstreep met Advocaat, daarna een eetlepel bruine basterdsuiker en vervolgens een borrelglaasje Tia Maria erbij.  Schenkt vervolgens espresso tot de bovenste maatstreep erbij en toeft het af met geklopte slagroom en strooit een beetje cacaopoeder erover.*  Alsjeblieft Lessien.  |
|
Bamboo Erelid
@Kameleon: Precies, 1x waarschuwen, 2de keer... toedeloe.. exit, tot ziens en wegwezen.. |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo, met jou kan ik praten.  |
|
Bamboo Erelid
Ik ben niet zo moeilijk en redelijk rechtlijnig  vraag maar aan Lessien of onze zoon.. nee is nee, ja is ja.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote @Bamboo: @Kameleon: Precies, 1x waarschuwen, 2de keer... toedeloe.. exit, tot ziens en wegwezen..  2de keer klappen, 3de keer exit.   Maar ik denk dat ze na de 2de keer niet meer komen.  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: zo ben ik ook opgevoed nee is nee en ja is ja |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo, vind ik ook hoor, ik vind het zelf ook erg fijn, die duidelijkheid.  Ik kan slecht tegen misschien en veranderingen in het antwoord.  |
|
Bamboo Erelid
Hayle: @Kameleon: Het helpt ook bij het opvoeden van evenwichtige kinderen. Richtlijnen zijn nou eenmaal nodig. En de grens opzoeken ook natuurlijk maar er moet ook duidelijkheid zijn wat de consequenties zijn van het overschrijden van de grens.. |
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo, inderdaad! Ik ben ook opgevoed met richtlijnen.  Grenzen opzoeken hoort, maar niet zonder consequenties die eerlijk en rechtvaardig zijn naar de grootte van de overschrijding  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: mee-eens, en doe je dat niet krijg je irritante drukke kinderen die voor geen ene meter luisteren  |
|
Bamboo Erelid
|
|
Kameleon Oudgediende
Bamboo: Haha, wij horen bij de goede pubers tegenwoordig.  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|