|
nietmeer
|
Kpuc: Ben ook, zeg maar, best wel blij  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wiki zegt: Wist je dat de Commodore 64 de meest verkochte computer aller tijden is? Uhm, vast, als merkproduct dan, niet als systeem zijnde  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
LessienElensar: ieder zijn eigen ding toch  ik heb zelf weinig problemen met raampjes  kpuc meen je dat nou  |
|
Kpuc Oudgediende
Jack, ik zat ook een beetje te denken van wat de fok... Grom, Wim G. zit weer eens te zeiken  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Wie is Wim G. ??   |
|
Kpuc Oudgediende
Dat is de plaatjessmurfer van WMR. Voogeltje kan m beter de nek omdraaien want ut kreng geeft alleen maar last  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
pearlypuck: goede morgen   Kpuc: indeed what the f*ck |
|
nietmeer
|
Een hele goeiemorgen ook voor jou, jjj  |
|
Kpuc Oudgediende
Bij mijn weten is een windowscomputer nog steeds het meest verkochte systeem  |
|
nietmeer
|
Ik heb er al een uurtje roeien en vloeroefeningen opzitten en ik stink nu als een bunzing  , dus ik ga eerst even douchen!!  |
|
Kpuc Oudgediende
Spetter ze mops Oef, vertraging op t spoor door koperdieven. Kunnen ze dat soort gasten bij een heterdaadje niet gelijk een loden prop in de kop geven? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Kpuc: misschien zien ze elke versie als een nieuw type dan zou het nog kunnen aan gezien de commodore meerdere jaren is verkocht en windows elk jaar een nieuwe versie uitbrengt
|
|
Kpuc Oudgediende
Dat zou ook nog kunnen Jack  Woeiii, vanaf week 26 heb ik een vast rooster op de job, geen vliegende keeper meer  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.720
|
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
 hallooooo lekker wekend gehad mensen? |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Ja  en voordien een fijne vakantie  Morgen weer beginnen  |
|
MIADIA Oudgediende
|
wha, das lekker lang! ik hoef deze week ook maar 3 daagjes |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Ik werk gewoon mijn uren maar op andere dagen, woensdag t/m zaterdag  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
over stortbevallingen gesproken  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
zegt de ene verloskundige tegen een nieuwe kracht
en.. bevalt het..? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
oh ja ?  |
|
MIADIA Oudgediende
|
Quote @heraux: zegt de ene verloskundige tegen een nieuwe kracht en.. bevalt het..? maar die is al oud...vindt ik ook altijd zo vaag, mannen die een lastige klus hebben volbracht en het dan gaan hebben over 'het was wel een zware bevalling, ja' |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Môgge alle mensen, smurfen en kasten! |
|
Kpuc Oudgediende
Zo, iemand mag iets aan zijn baas uit gaan leggen. Hoe t komt dat zijn bus zwaar in schade is en hij niets heeft. Ik ging net even shoppen en kwam een grote pakketbus tegen wie dubbel stond geparkeerd en het voor fietser lastig maakte. Dus, ik zeg er normaal iets van, zo van hela, dat staat niet fijn zo. Ik krijg een grote bek en een uitdaging van wat wil je er tegen doen? Nooit doen bij mij wan uiteindelijk kom je me een keer tegen en daar zul je spijt van krijgen. Nu dus ook, ik ging m achterna, de lafaard reageerde niet op mijn verzoek van kom dan maar, maken we t nu voor eens en altijd af. Dus, ik neem een sluiproute richting de verwachte kant waar m naar toe zou rijden. En verdomd, ik kwam m weer tegen, stond m vijfhonderd meter verderop een pakketje af te leveren. Dus, afstappen, fiets netjes op de standaard en van nou kom dan maar gozer, ik maak je af! Niet komen, goed, dan krijgt je bus er van langs met maat 43 klomp. Alle lampen eruit geslagen, meneer stond te trillen waar m stond, maar niet durven komen. En zo reken je af met dat soort grootbekken, hij had geluk dat ie een lafaard was want ik had m ter plekke afgemaakt! |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Kpuc:  Prachtig verhaaltje voor het slapen gaan  |
|