|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Veel actie   Safetycar weer uit  Alonso vast op de curves.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zo, een vitamine C-kick achter de rug, pannetje pure zuurkool met rookworst opgewarmd, geen appies, ik had al een maiskolf op  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.720
|
Hehe, net nu ik denk: zal ik nog iets eten omdat ik 'honger' heb... Toch maar eens in de koelkast snuffelen of er nog iets ligt, een week oud   |
|
nietmeer
|
Kpuc: oeh, dat klinkt erg goed  |
|
Kpuc Oudgediende
Oeps  Sorry  Njah, dit was een voorafje, zo ook nog even spekjes met een eitje bakken  Of spekjes met nog een klont zuurkool Doppert, jij bent een kliko  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Avond  |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 DRS enabled.  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik ben toe aan vakantie  |
|
nietmeer
|
nog ff doorbikkelen joh, ik ben ook al de hele dag, exclusief wat SOGGEN.... actief aan het samenvatten  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik ben al de hele dag nutteloos  Nog één tentamen, één presentatie en één verslag en dan heb ik m'n bachelor, maar ik heb er echt geen zin meer in  |
|
Kpuc Oudgediende
Dat is pas nutteloos, aan de eindstreep mekkeren van uhmpf  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
Ja hè  Ik vind de stof nog allemaal even prachtig, maar ik kan mezelf er maar niet toe zetten om iets te gaan doen... |
|
nietmeer
|
dan dan dan... *schop* of je hebt een jaar studievertraging  |
|
Kpuc Oudgediende
Tijd voor een totaal zinloos explosief experiment om de gang er weer in te krijgen? Tok Peerke  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Schumacher ligt op 2 |
|
Ikke
Oudgediende
Meh, ik wil de afdeling waar ik nu zit wel graag heel houden aangezien ik er de komende twee jaar ga doorbrengen  Morgen maar weer een poging doen om te werken  |
|
nietmeer
|
je kan ook van uni switchen voor je master, als die daar ook word gegeven  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Men stapt al over op slicks.  Supersoft.  |
|
Ikke
Oudgediende
Die wordt nergens anders gegeven  Niet in deze vorm althans, in Leiden kun je je eigen programma samenstellen in overleg met een mentor  Daarbij heb ik het veel te goed naar mijn zin op deze afdeling  |
|
nietmeer
|
ja, ik heb het ook enorm naar mn zin op de afdeling moleculaire genetica, maarja, waarom zou dat ergens anders niet zo zijn? wel toffe lui allemaal  meer nationaliteiten dan te samen in amsterdam  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nick Heidfeld rijdt zijn neus eraf.  Parkeert op wonderbaarlijke wijze zijn auto.  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik wil wel gewoon mijn master in Leiden doen, omdat je je programma helemaal kunt pimpen  En binnen de universiteit is er geen andere groep die onderzoek naar streptomyceten  Dus dan is het al snel duidelijk  |
|