|
invisble_guy Actief lid WMRindex: 19 OTindex: 144
|
@Kameleon: maar jij ging terug stalken, dat maakt jouw ook mijn stalker xD |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Brie: Heb je Jersan nooit gezien?  99.000  IG: Oke, we stalken elkaar dan wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@Kameleon: Nee, niet gezien  . Let er ook eigenlijk nooit op.. maar het kwam nu wel even mooi uit naar die 'stalker' opmerking van je  . Hey WMR-kok     !! Wat lang terug  . (Te lang!) Hoe is het? |
|
Kameleon Oudgediende
Brie, hahahaha, en wat is de relevantie tussen Stalker en mijn OT?  PW: Ik ben knuffelkoning  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Kameleon:  Jersan zit maar net 4100 boven mij. @Brie:  Vaak last van den voet waardoor ik plat moet. Maar voor de rest gaat het vrij aardig.   Ik ben lekker bezig geweest de afgelopen weken.   En ik heb nog werk voor jaren liggen.  |
|
|
*probeert mee te praten* haha....uhuh....euhm.....jongens......wie is jersan??  |
|
Brie Erelid
|
@Kameleon: Dat jij blijkbaar vaak online posts maakt, wat ook kan inhouden dat je een stalker bent  . @WMR-kok: Balen van je voet zeg. Al een tijd zo? Of pas sinds kort zo erg? @invisble_guy: Als je via de zoekoptie even naar Jersan zoekt, kan je zn profiel wel vinden. Kan je zelf even koekeloeren  ! |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@invisble_guy: Jersan is de Meester-Spammer. @Brie: Al een ruime tijd last ervan, maar het wordt langzaam erger.  Binnenkort weer het medische traject op.  |
|
Brie Erelid
|
@Kameleon: Ik verveel me, dus heb ik tijd om ver te zoeken  ! |
|
Kameleon Oudgediende
Brie: Ga je dan niet vervelen, maar ga je bezig houden  |
|
nietmeer
|
Vraagt iemand hier zich ook af hoe het met Tim-Kun gaat??? Hij woont tenslotte niet ver van Tokyo. |
|
Brie Erelid
|
@Kameleon: Waarom denk je dat ik hier ben, lieve Kammie  ? LessienElensar: Ik ken hem nog niet, maar nu je het zo zegt: ik zou me inderdaad wel zorgen maken dan  . |
|
|
Quote @Kameleon: IG: Die is niet meer zó enorm veel online, maar je ziet hem vast wel een keer  Brie: Vergezocht  gevonden, hij reageerde op mijn blog....met een supercool plaatje....ben fan van Donald Duck xD |
|
Brie Erelid
|
@invisble_guy: Haha tof! DD is ook echt heel erg leuk. Vind ik zelfs  |
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar:  Eigenlijk helemaal niet aan gedacht aan Tim.  |
|
Kameleon Oudgediende
Brie: Oh ja, tuurlijk  Ik snap het al lieverd  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Lessien, ik dacht dat Tim al een tijdje terug was in NL ?  *staat me iig iets van bij maar mail anders Luna efkens*  |
|
|
als je DD niet leuk vindt in mijn wereld, dan ben je raar...... trouwens, mijn vader is raar !! xD |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Denk al de hele middag hoe het met hem zal zijn. @Brie: is een WMR-lid, die de laatste tijd eigenlijk niet meer online is...laatste jaar ofzo. @Relpa: Terug in Nederland??? Woont hij met zijn vrouw dan nu hier??? |
|
Brie Erelid
|
@Kameleon: Normaal ben ik me nu aan het opmaken voor het uitgaan. Elke vrijdag zit ik met 2 of 3 vriendinnen naar dezelfde plaatselijke kroeg, maar vanavond ga ik niet. Echt een unicum  LessienElensar: Ja zo iets dacht ik al. Ook al is ie weinig online de laatste tijd, misschien moeten we even een berichtje sturen om te checken?! |
|
|
Quote @Brie: @Kameleon: Normaal ben ik me nu aan het opmaken voor het uitgaan. Elke vrijdag zit ik met 2 of 3 vriendinnen naar dezelfde plaatselijke kroeg, maar vanavond ga ik niet. Echt een unicum   weleens met homo's gedaan? xD is lachen hoor..... Ze zeggen wel dat ze niks van mode afweten, maar je legt ze 1 ding uit, en ze hebben meteen een eigen stijl ontwikkeld! xD geloof me, het is waar  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb Tim al heel lang niet meer online gezien. |
|
Brie Erelid
|
@invisble_guy: Met homo's opmaken of met homo's stappen? Nja alle twee wel trouwens.. maar ok  . Een van mijn beste vrienden op school is ook homo en tot hij afgelopen januari naar Buenos Aires ging, deed ik zo'n beetje alles met hem  . |
|