|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@angusdeitw: ijsballen doen pijn als je die tegen je kop krijgt dat is waar en met sneeuwballen kun je sneeuwpoppen bouwen met ijsballen niet  waarheen delevene?  |
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
flyingdutchy: Vorig jaar kwam er een vriend langs, toen kwamen we erachter dat we het zwembad moesten schoonmaken  Moet je toch een bizar gevoel geven als je komt om te logeren/filmkijken/lol maken en vervolgens vage smerige beesten aan het vangen bent in een plek waar je handen volgens mij schoner worden als je ze vervolgens door de modder haalt. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Schildert stalen bollen van 10 centimeter doorsnee wit.*  |
|
Ieeeeks Actief lid WMRindex: 49 OTindex: 132
|
@Irthe: Thee!  Het begint hier langzamerhand te stormen. |
|
Irthe Erelid
FD: ja jij ja  jij hebt het nooit koud  ik zal er weg vriezen  niet waar!   ik vroeg om een eerlijk sneeuwgevecht alleen ik verlies altijd  XD omdat het zo eindigt en ik niet sterker ben  oke   nouja voorjaar mag wel weer komen  kom je het halen?   |
|
|
@angusdeitw: Doet me trouwens denken aan een zin uit een boek, ging ongeveer zo. Ankh Meurbork was niet de meest schone stad om in te wonen, een inslag van een Meteoriet bijvoorbeeld zou al een verbetering zijn. |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
ja doe ik wel vaker ja xD |
|
WMR-kok
Oudgediende
 * Geeft stalen sneeuwballen aan Irthe.*  Hiermee heb je een goede kans om te winnen Irthe.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@angusdeitw: ik ga dus echt nooit bij jou zwemmen hé  , tenzij je 'm echt goed schoon laat maken   . @Ieeeeks: zolang het daar maar blijft  , ik hoef hier geen storm  . @WMR-kok:  zolang je die dingen maar niet na mij gooit   . @Irthe: sorry  kan ik ook niks aan doen  . maar ik hou je toch wel warm als je er bent   , ik deel mijn warmte altijd met jou   . de volgende keer kom ik jou wel helpen  , hou ik de ander vast en stop jij zijn onderbroek vol sneeuw  . haha dat mag zeker wel weer  . ik dacht je komt het wel brengen   . |
|
Ieeeeks Actief lid WMRindex: 49 OTindex: 132
|
Als iets van sneeuw is, is het dan een sneeuwen iets? Een sneeuwen staalbal bijvoorbeeld?  |
|
|
Heten stalen sneeuwballen niet Jeux de Boules ballen? *hmmz, Jeux de Boules met sneeuwballen* @ Flying Zomers wordt hij altijd weer schoongemaakt hoor |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@angusdeitw: toch wel grondig schoongemaakt hé  , niet dat ik daar zou zwemmen en ineens een vies slijmerig beest tussen mijn benen door voel zwemmen of tussen mijn tenen xD  . |
|
|
@FlyingDutchy:
Heel grondig, we staan dan met 5 mensen in het zwembad om elke hoek schoon te krijgen, en soms zelfs de ruimte tussen die hoeken. |
|
Irthe Erelid
@WMR-kok: dankje  iskijken op wie ik die ga gooien  want ze maken mij met zijn 2en in xD afgelopen keer tenminste  FD: whoei^^  hmm nee dankje  ik gooi t wel gewoon achter zijn shirtXD nee hoor  dan is het koud wanneer ik daar ben  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
|
Je komt Irthe helpen en tegelijk bij me zwemmen of heb je het anders in geplanned?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@angusdeitw: haha nou ja sneeuwballen gooien doe je in de winter  en zwemmen in de zomer dus ja dan kan ik toch mooi beide dingen doen  . in de winter Irthe helpen met een sneeuwballen gevecht en in de zomer bij jou zwemmen   |
|
|
Maar ik ga weer even  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Staat er nog iemand achter de bar?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Yup!! Biertje Kokkie??   Of een cola of koffie??  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
bom tarde  |
|
Irthe Erelid
FD: mwa nee  dat is lullig, wordt men ziek van hebben jullie goldtea?  niet?   gooi k ze wel op broertjeXD @angusdeitw: haha ik ga alleen mee als het niet groen uitslaat  @FD: die sneeuwballen van kokkie kun je ook in de zomer gooien  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
One tea to room two..  (als je dat snel opzegt klinkt t net Pools of zo..) |
|