|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@maaike1985: hmhm ach ja gewoon een keer na de bowling komen  , dan komt het wel goed    edit: datum wordt ruim van te voren wel aangegeven  . @Whiteshade: nee hoor  , ik zeg niks verkeerds over hem  . ene de wmr bowling is niet 's avonds maar overdag  . |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
@maaike1985: dat komt vanzelf wel goed hoor daar wordt echt wel over gesproken als de tijd daar bijna is |
|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
ja daar ga ik ook wel vanuit, maar was gewoon nieuwsgierig  |
|
Whiteshade Erelid
|
flyingdutchy: ben jij niet aan het werk?
|
|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
maar ben er vandoor  dagdag |
|
Whiteshade Erelid
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@maaike1985: het komt wel goed  , het zal vast niet lang duren voor de volgende bowling  . suc6 bij de kapper  , hopelijk wordt je haar er niet helemaal afgeknIpTPxD doei     @Whiteshade: nee wat dan?  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
 goedemorgen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
ben ik weer   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: aaah oké  ik dacht je slaapt al   . dus stuurde het nog net op tijd   . haha moest je meerdere apps aanzetten en muziek aan en dan is ie snel leeg  . hmhm gewoon aan de oplader en klaar  .  gelukkig maar   uhmm raad maar   . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: deed ik ook bijna  had er voor ook al op de bank geslapen  was erg moe, maar te moe om naar boven te lopen dus had tegen mama gezegd, ik slaap even op de bank dat ik straks energie heb om naar boven te lopen  halfuurtje geslapen op bank dus  haha ja  ik heb geen apps  muziek dan is het hele huis wakker  kon natuurlijk mijn muur weer gaan fotograferen, maar had even geen zin in fel licht  nee, slecht voor batterij als hij nog niet leeg is  uuhm mag ik google gebruiken?  of staat er niet veel op?  in welke richting moet ik denken?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: haha gekkerd   , dat was je idd goed moe ja  . hmm ja dat is wel een goed idee om zo weer aan energie te komen   en anders kon je broertje je toch ook wel na boven tillen   . je hebt toch wel spelletjes of programma's op je telefoon staan?  ja maar doe je de muziek aan zonder geluid  . haha dat is ook niet fijn als je moe bent  . tja maar ja of ie nou niet helemaal leeg is of wel, de batterij wordt altijd slechter  . uhmm tuurlijk mag dat  . jawel er staat genoeg op  als je bij het juist kijkt  . optredens in die richting  . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: whaha nee mooi niet dat doet ie maar mooi niet  en hij lag al in bed  hij had vandaag geen vrij  en was pas rond 10 uur thuis van volleybal  geen spelletjes  , alleen dobbelstenen gooien  programma's zoals?  dat kan niet  in ieder geval nooit gemerkt nope.. nouja vaak doe ik het wel, maar ik dacht k laat het maar zo ben vandaag toch thuis, laat k m dan wel op  klopt, maarja dit mobiel is sowieso vaag  qua batterij metingen  vind wel best zo  oke  en festivalinfo ook maar gebruiken  staat ook veel op oke ik ga zoeken  found it  Quote:
Royal Republic Poppodium.. Leeuwar..
 ? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: hahaha toch maar niet  , anders vallen jullie van de trap  xD. moet ik het de volgende keer maar doen  . aaah oké  . awww arme jij  , lol ook leuk xD, tja weet ik niet  , ik weet niet wat erop staat  . wat kan niet   . hmhm jij hebt vrij  , dus ja je kan 'm overdag nog opladen  . haha oké  , nou ja mijn mobiel is nog vager  , die wil bijna niet meer opladen  . ^^  haha alles wel toch  . wheee   en wat is het?   haha jaaaa die ja   klik hier |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: idd mijn broertje is niet zo sterk, en hij moet me maar niet dragen  krijgt ie een knal whaha red je ook niet hoor  uuhm niks?  er staat niks op  muziek luisteren zonder geluid?  en mijn mobiel zuigt niet veel batterij als k muziek luister ja daarom  dat ding is gewoon kapot  zie vorige bericht   festivalinfo.nl   ik ga het zeker wel vragen of ik mag   denk wel dat ik mag  alleen moet k denk ik weer daar blijven slapenXD, rijdt geen trein terug denk ik  heb dat weekend toch geen wedstrijd  of er moet in 1x wat tussen komen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: haha die zakt meteen in?   gelijk een mep geven  . echt wel dat redt ik wel  , want je bent niet zwaar  . whaha dat is wel erg ja  , kan wel wat op gezet worden  . hmm oké  vaag xD, kan ik wel  . zet je alles op het hoogst kwa gebruik  , zoals het scherm en zo   . haha ja dat is ie zeker   , maar ja te lui om 'm weg te brengen   . zag het  . gehéhé ja daar heb jij het gevonden  , ik kwam het toevallig tegen op youtube    . ik hoop wel dat het mag ja   . hmhm mag nu vast wel  . nou ja blijven slapen is geen probleem  , genoeg ruimte xD. hmhm en tja dan wordt het ook erg laat voor je terug gaat  en moeten je ouders ook opblijven nog zo laat  . dat is wel mooi ja  dat je dan geen wedstrijd hebt  . |
|
Proud2BWitch Erelid
 WMRindex: 574 OTindex: 1.174 S |
Die bowlingdag van WMR dat lijkt mij ook wel wat! Ik zou ook graag eens een keer met jullie willen bowlen! Maar kan iemand mij ook vertellen, of je,je partner dan ook mee mag nemen? want anders zou ik nog niet eens kunnen komen, ik heb geen rijbewijs en openbaar vervoer......niks voor mij  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: hmhm idd  nouja achterover de trap af ¬¬ XD ja man ghehe maar zwaar genoeg om er mee de trap af te vallen  de bank ligt fijn genoeg daar kan ik wel 1 nacht op slapen  ja klopt  maar weet ik veel hoe  en k heb er ook niet echt de behoefte aan om te hebben  ik kan bellen smsen en foto's maken meer hoeft niet  nee veel te fel  heb mijn mobiel op laagst staan, en dat is al te fel  tss  en dan ben je niet meer bereikbaar  moet ik hem dan maar wegbrengen?XD whaha  jij zoekt gewoon op yt  ik ben gewoon geregistreerd op die site   beetje lijst bij houden waar ik ben geweest en waar ik heen ga   oke  ik zal t vanavond vragen  hmhm moet mama maar een keer kranten doen  of maarten 1 dag loon gevenXD dat hij het doet  maar ik zal het er over hebben  en t is niet eens zo duur zie ik;) @Proud: volgens mij mag je gewoon partner mee nemen  als je van te voren aangeeft geloof ik  maar dat weet ik niet zeker.. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Proud2BWitch: ik denk wel dat je gewoon je partner mee mag nemen  en anders maak je een account voor 'm aan  en schrijf je 'm ook in voor de bowling  , dan is het ook geregeld  . er zijn wel meer die alleen een acc hadden vanwege de bowling  omdat ze dan meekonden met die gene die wel op wmr zit  . @Irthe: whaha dat ziet er wel komisch uit dan  , hopen dat je boven op hem valt  xD. nee ik zal je niet laten vallen  , zal je helemaal na boven tillen  . haha nou ja sowieso misschien 1 app bij jou erop zetten nog hé  , maar dat kan de volgende keer wel even of vanavond  . hmhm dat is het belangrijkste  . haha jou mobiel is raar  , als die van mij op het laagst staat zie je bijna niks meer  . hmhm dan kan ik niet meer spamsms'en  ja je mag 'm wel wegbrengen  . haha nee ik zocht niet eens  , was gister muziek aan het luisteren en toen kwam ik op de pagina van royal republic voor 1 liedje  en stond een lijst met optredens en zag ik nederland erbij staan  . hmm tja ik ook wel maar ik kijk er eigenlijk niet veel op  . haha dat is wel handig ja   . is goed   hmhm dat wil ze vast wel en tja anders hij maar  . hmhm hij doet het vast niet voor niks  . is goed hoor  . hmhm 8euro maar  was even aan het bellen  , vandaar de wat latere reactie   . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: nee  pijnlijk  ben wel eens boven op m gevallen geloof ik  op vakantie, in stapelbed lag ik boven in, en hij nog in een wiegje naast mijn bed, was ik uit bed gevallen, of in ieder geval zoiets was het en dan bij de laatste treden terug vallen?  ohja  moeten maar even kijken idd   kijken of dat werkt  klopt  maar hij is wel chill^^ en hij doet het nu al 3 kwart jaar dus gaat goed *afkloppen* je kunt altijd nog mijn nokia lenen;) dan kun je nog steeds spamsmsen  alleen wat minder lang  is goedXD doen we wel wanneer k weer een keer bij jou ben  ah oke  over zo!  nice  en zeker chill ook nog in leeuwarden   oh ik juist nu veel  updates van zc en ll enzo  en evt. andere festivals waar k evt. heen wil danD: hmhm hoop het  nee klopt  maarten krijgt dan de dagen dat hij werkt, mijn loon :/ idd  maar zo groot zijn ze ook nog niet  haha oke  dat mag   k ben dat logo weer aan t bewerken^^ |
|