|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Laters Witte veder, ga je Bussum veilig maken??  |
|
nietmeer
|
Goede middag  |
|
sjefke Oudgediende
Tazzie!!! Hoi!!!  Wow, coole Avatar!! *rent van schrik Cafe uit*  |
|
nietmeer
|
Sjefke  hoest? |
|
sjefke Oudgediende
Tazmanian Devil: Goed, ik ga zo ff boodschappen halen, en wat dingetjes uit het Derrup hier...met jou??  heb jij je touchpad ooit nog op trackerball gekregen?  |
|
nietmeer
|
Ja lekker  zo even een boterhammetje en dan de kindertjes weer ophalen  Mooie ava he?  Ik vond hem wel veel op die van Roy destijds lijken  Truckersbal?  Ik weet niet of dat mijn touchpad wel es uit gaat  |
|
sjefke Oudgediende
Een vrouw waar ik een tijdje inwoonde(bij Doppert in de buurt) reed ook altijd op zon Mercedes Sprint, met gehandicaptenlift, en zijingang.. is leuk werk!!  Ik heb nog een tijd ziekenfondsritten gedaan bij Connexxion, luxe wagens..  |
|
nietmeer
|
Die hebben wij ook  Maar dat is alleen voor mnsen die nog wel goed ter been zijn  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
als de bus vol is dan gaan we verder op het dak  |
|
sjefke Oudgediende
Tazmanian Devil: was leuk hoor, de nieuwste 220D, of een 300, alle toeters en bellen, en ja, je moet rustig rijden he, met mensen die net uit het ziekenhuis komen  klassiek op, rustig door Laren en Blaricum, prachtig gewoon..  Allei, ik ben boodschappen doen, tot laturr  Roy:doet me denken aan het verhaal van Oma, die was overleden op vakantie... die mensen hadden haar in een tapijt gerold en op het dak vastgemaakt op het imperial... Komen bij de grens in Frankrijk.. werden gesnapt, leg dan maar eens uit waarom ze dat hadden gedaan... Na ja ajuus  |
|
nietmeer
|
Roy: Hahaha  @sjefke oh ik dacht juist dat we aan onze portefeuille moesten denken en zo snel en zo hard mogelijk naar huis toe brengen  Dan kunnen ze namelijk des te sneller weer naar het ziekenhuis  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Tazmanian Devil: dat heet zeker werk verschaffing |
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ziekenvervoer met de taxi is leuk, vooral als je een vrouwtje uit t AMC moet terug halen en ze komt met een infuus je kar in. Na een minuut of tien op de A2, en dat infuus liep niet meer omdat het te laag hing, en een file, amai Ja goed, mevrouw, raam los, hang dat infuus hoger en ik duik over de vluchtstrook met alarmlichten en claxon op jengelen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Kpuc: en dan aangehouden worden dat is dan 230 eurie meneer das niet fijn he |
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |