|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Maar gaat het dan ook door elkaar?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
soms wel ja  en die gozer op 2.52 zegt: nee nog niet echt  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ja dat zou je wel verwachten, maar volgens mij zegt ie dat dus niet  Het lijkt meer op 'nee volg niet steeds"  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
nee het klinkt echt als: nee nog niet echt |
|
Enkie
Oudgediende
|
Misschien wel de 'nog', maar hij zegt geen 'echt'. Dat is echt een 'ee' en een 'S'  Edit: Hoewel, achter die S die ergens vandaan lijkt te komen lijkt het wel in de verte op 'echt'... Edit2: Ik snap het al, hij zegt de T met een S-achtige klank erbij  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
ik heb het nu nog een paar keer achter elkaar geluisterd en het klinkt toch echt als: nee nog niet echt  ik kan der niets anders van maken wat logisch klinkt. hij heb een beetje een slisje  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Zie mn editjes  Het klopt toch wel denk ik. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
ja toch wel he  kan me wel voorstellen dat je die S hoort hij heb inderdaad een beetje een slisje  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ja, hij praat met de T heel raar sissend  Hmm, ik wil niet zeuren, maar die 7:25. Ze zegt dus inderdaad wel "ja sorry" denk ik, maar wat daarna komt is niet 'ik dacht'. Ze zegt iets met OOS erin ofzo  Het lijkt op 'cadeautjes'  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
oke ga ik nog is beluisteren  edit: ik hoor nu inderdaad zoiets ze zegt: ja sorry, cadeautjes. dat ze bedoeld dat et een inkoppertje was voor der ofzo?  |
|
nietmeer
|
Enkieeeeee  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Heeee  |
|
nietmeer
|
How you doin? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Alles prima  En met jou? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Enkie zie m'n edit^^ |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik vind dat er weer 'n bowling moet komen  En dan moet Enkie ook komen  |
|
nietmeer
|
Mwah gaat wel.. stressvolle week gehad en ik ben nu te onrustig om lekker te gaan liggen |
|
Enkie
Oudgediende
|
Haha fijn dat je het met me eens bent  Maar ik vind het nog steeds een belachelijke zin. "Ja sorry, cadeautjes". Whaha  Slaat nergens op. Banaal, ojee, stress met school of wat anders? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote @Little Queen: Ik vind dat er weer 'n bowling moet komen  En dan moet Enkie ook komen  mij benieuwen of alle verhalen die je over der verteld heb dan waar zijn  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
DFCPhoenix: Net of ik zoveel over Enkie heb gezegd  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Er valt niet zoveel over mij te vertellen  Maar inderdaad, ik ben al lang niet geweest zeg, wordt tijd  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Enkie: ja belachelijke zin zeg dan gewoon ja sorry inkoppertje  dan is het tenminste duidelijk  edit: die s wilde ze denk ik niet der achter zeggen die zij ze der waarschijnlijk per ongeluk bij  LQ: ja best wel  althans best wat verhalen gehoord ja  |
|
nietmeer
|
@Enkie: Ja een stage die niet bevalt en een nogal zieke opa |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Phoenix, okee, heel erg bedankt voor je hulp!  Voelt heel wat fijner om wat in te kunnen vullen dan van die stomme puntjes op die plek  Banaal, jeetje  En dat allemaal tegelijk. Kun je niet wat regelen met school ivm de omstandigheden? |
|
nietmeer
|
@Enkie: ja kan. maar dan moet ik het ook weer allemaal in gaan halen enzo.. Ik zie wel hoe het verder gaat.. Maar met mijn opa gaat het wel iets beter |
|