|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
hmm nou ja het stage verslag moet gewoon een kort verslag zijn over wat ik die dagen zoal heb gedaan en wat ik heb geleerd en zo  , eigenlijk hoeft het maar 2 a4tjes of zo te zijn  , maar ja ik denk dat ik minimaal al 5 a4tjes vol krijg  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
 we duimen mee sjefke  flyingdutchy: eeeh mijn stage verslag paste niet eens goed in een dikke map  ruim 200 pag. |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik duim hard mee. Mijn verslag dit jaar (2 maanden stage) was 111 bladzijdes  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: ik zit nu ook al over de 50pagina's alleen al aan het bijhouden van wat ik dagelijks doe  en verder uhmm zitten er nog verslagen bij van opdrachten en zo dus het hoopt zich wel op @sjefke: ik zal duimen  @MuseMatt: heb je dan wel wat gedaan op stage?  xD |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: gaat hard hoor en ik had er ook nog een volledig tekeningen pakket bij als bijlage |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: ik heb dan geen tekeningen  xD, maar ja dat komt omdat ik een andere opleiding doe  . maar ik heb wel nog hele handleidingen erin zitten en nog meer  , en sommige handleidingen zijn ook best wat pagina's  dus ja het komt wel goed  . maar ja het stage verslag zelf is gewoon nog een kort verslagje over de hele stage dus ja die hoeft niet heel lang  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: dat valt mee dan maar ja ik deed hbo he dan moet je alles toelichten waarom en berekenen hoeveel etc. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: hmm oké  , tja ik doe nu mbo niv.4, dus ja hier hoeft dat niet  , maar ja ik probeer er wel een goed verslag van te maken  , zal ook handig zijn voor volgend jaar op het hbo  . voor niv.3 hoefde mijn stage verslag in het geheel maar een paar dingen te zijn  , verslagje van de opdrachten & kort stage verslag en de geschiedenis van het bedrijf en een plattegrond  . dat moest dit jaar ook zo ongeveer  en dat is bijna niks  , vorig jaar had ik ook een dik pak papier   , toen zaten ze me dom aan te kijken van wat moeten we hier mee  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ja is te veel werk om na te kijken maar ze vinden het ook lullig om in 1 keer te zeggen dat is dan een 8  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: haha dat is waar  , maar ja ze willen toch zelf dat je een verslag maakt  . hmm tja wij krijgen dan geen cijfers meer hier  , dus ja daar zitten ze niet over in  , maar het telt gewoon mee voor je examens  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
hoe kan het mee tellen dan?? als je geen cijfer krijgt  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik heb maar 5 van mijn 40 lesplannen er in zitten, als dat wat uitmaakt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: ze beoordelen het wel als voldoende of goed of slecht en zo  , maar voor mijn examens krijg ik ook geen cijfers  . nederlands en engels komt bij te staan dat je het hebt afgerond op het niveau wat nodig is  , maar voor NL en EN ben ik al klaar, had ik met niv.3 al op dat niveau  .   maandag een nieuwe stagiaire inwerken  xD. @MuseMatt: haha oké  , dus je verslag viel nog heel erg mee   . |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
zo, de bestelling is weer weggewerkt  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ja, anders waren er zo'n 100 bladzijdes bijgekomen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@MuseMatt: Juist doen  kijken ze minder nauwkeurig |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Het zou dan toch alleen maar in de bijlage terechtkomen, dus heeft weinig zin. |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Helaas is er ook een format waaraan het verslag moet voldoen  ze hebben zich aardig ingedekt. |
|
ladekast Oudgediende
|
ach een foutje, kan gebeuren hoor  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ik ga er weer vandoor  , nog een mailtje beantwoorden van een school  , die zijn chagrijnig  , die denken dat wij kabeltjes hebben verstopt, terwijl we er niet aan hebben gezetten  . en mijn baas nog een mailtje sturen vanwege maandag  , voor het inwerken van de nieuwe stagiaire  . en daarna nog schoonmaken en dat is het ook alweer etenstijd  . iedereen een fijne middag/avond verder  werk ze nog voor de gene die aan het werk zijn en alvast een goed weekend   laterrr    |
|
ladekast Oudgediende
|
laters FD  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Heej  |
|
ladekast Oudgediende