|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
@yes_my_dear: kan je nie ergens een klacht in dienen tegen hem ? dit is tog nie normaal meer !!!! |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
tjah dan ga je een keer terug schreeuwen  ff een meeting plannen en ff samen om de tafel gaan  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik zou niet weten waar! Maar hij maakt in ieder geval geen opmerkingen meer over mijn borsten en zo... ik zit hier nu ook meestal met van die grote truien aan  En misschien moet ik het me gewoon minder aantrekken.. maar ik ben nu zo gede-motiveerd dat ik gewoon alles op me aantrek geloof ik  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 790 OTindex: 22.679
|
|
|
Violetje Oudgediende
|
Kim ik ben heel vrolijk maar wel ziek.. heb nu wel gelukkig medicijnen om me beter te maken da ik 11 maart zeker beter ben  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Als ie nog eens over je tetten leutert moet je m snoeihard toebijten dat je terstond aangifte van seksuele intimidatie gaat doen, de schurfterige zwijnhond  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
YMD: misschien bij een Bedrijfs hulpverlener en anders bij iets als het UWV ofzo in elk geval een organisatie die opkomt voor werknemers> |
|
Violetje Oudgediende
|
Kim over je borsten ? da bedoelde ik nie  |
|
Kpuc Oudgediende
En laat m in t Nederlands lullen, of laat m optieven naar ut Oosten, de zakkenwasser  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Hij kan geen Nederlands, maar hij verwacht wel dat ik vloeiend Duits tegen 'm spreek, onder welke druk ik ook sta... Hij heeft een paar keer opmerkingen gemaakt over dat mijn voorkomen niet groot genoeg was  Dat doet ie niet meer, maar ik was ook niet zo slim en heb het voor me gehouden  En iedere keer dat amicale en zo is ie ook mee gestopt! Ik vind persoonlijk dat geschreeuw nog het ergste, dat zit me momenteel erg hoog. Ik ben ook maar een mens, en door dat geschreeuw word ik bang om fouten te maken.. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Jollie: wel snel beter worden hoor! Wanneer is jouw verjaardag nu dan? De 11e of de 12e? |
|
Kpuc Oudgediende
Haust maul arsche, du schwein, rampenspiegeltumpflerend dreckschwein  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Nee het gaat meer... "soll ich es auf dein Kopf tatoeieren lassen, oder verstehst du es dann noch nicht!!" Jollie: ow jah natuurlijk!  Zie je tegen de operatie op? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie: ik hoop dat je niet al te veel last van de operatie hebt dan de 12e  meestal ben je na een operatie heel erg duf of veel pijn. *wat ik er van gehoord heb*  |
|
Kpuc Oudgediende
Dan maar in het onvervalst Uteregs. Hee grote klootsak, nou mot je die domme gaffel van je eens dicht gaan houden want ik stop er zo een aubergine in en hou je snotgaten even een kwartier dicht, verrotte guppekop daje dr bent, achterlukke glaadiool, bek dicht, en nu! |
|
Violetje Oudgediende
|
@yes_my_dear: ja ik ben er blij mee eindelijk van die pijn af !!  maar de andere kant.. neeeeeeeeeeeeee ik durf nie  ik wil nie !!! beetje dubbel... ik weet ok zeker ik ben nu ziek... zijn gewoon zenuwen voor de operatie  |
|
Violetje Oudgediende
|
DFCPhoenix: ik krijg veel ''drugs'' mee om de pijn weg te halen  en als ik vrijdags thuis kom dan ga ik slapen lekker op de bank en zaterdags ben ik dan nie meer zo duf  |
|
Kpuc Oudgediende
Stoned zul je zijn, geniet ervan Jolleke   |
|
Violetje Oudgediende
|
Kpuc:  haha dank je  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ow dan rook ik wel een jointje met je mee Jolleke   Kpuc: da's een goeie  Maar ik ga nu toch maar even aan het werk... |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Schop m desnoods doeltreffend in de ballen, het is toch al niet werkbaar dus dan maar beter met een goeie knaller jollie, jij op staatskosten en YMD met een stikje  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Zo af en toe is het heeerlijk hoor  Kun je lekker bij wegdromen  |
|