|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
@Lisbith: oew hou op... ik wil ook chippies maar ik moet even iets minderen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 De reclame blokken staan nu goed in de Engelstalige site.   Toch nog 4 fouten kunnen herstellen die op de pagina's stonden. |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Lisbeth: inderdaad, gisteren alweer een halve zak opgegeten...  @WMRkok: dat zei je net ook al  Althans van die EN site  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Mijn Engels is ook bagger, vind ik zelf  Ik heb echt een belachelijk accent, effect van jarenlang met lui uit Canada, de VS, Australië, Ierland en Engeland (met al zn accenten) te praten  Zat voorheen altijd wel tegen de 4 uur per dag aan met die gasten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mijn Engels begint redelijk goed te worden.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@WMR-kok: jij gebruikt het zo omdat je het zo wilt zien maar de medisch wereld kijkt daar anders tegenaan als jij waarschijnlijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Roy: Als ik pijn begint te voelen neem ik een hijsje.  Als ik dat niet zou doen, kan ik binnen de 4 uur plat vanwege de pijn.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: ik snap je wel maar ja, kan je dat niet vergoed krijgen dan ? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Mediwiet is duurder dan de goedkoopste wiet uit de coffeeshop en is veel minder sterk.  Het CZ en de belastingdienst vergoedt dit niet.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ergens ook terecht, er bestaat ook andere pijnstillende medicatie die wel vergoed worden. Waar moet je op zo'n moment de grens stellen? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@WMR-kok: en dan gunnen ze jou dus de keuze, of pijn.. of zo enorm veel geld.. das toch niet normaal? |
|
WMR-kok
Oudgediende
@yes_my_dear: Klopt, als ik mijn lever naar de klote wil helpen moet ik vooral pijnstillers gaan lopen slikken.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@WMR-kok: hoe kom je daar dan bij  sommige medicaties zullen slecht zijn, maar lang niet alles hoor. Drinken is slechter! |
|
ladekast Oudgediende
|
of een fles whisky per dag  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Roy: met ijs  krijg je iig ook nog wat water binnen  en water is gezond  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@yes_my_dear: Paracetamol, 6 stuks per dag maximaal en dat maximaal iets van 6 weken lang, anders heb je kans op leverbeschadiging. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: en pijnstillers vragen aan je behandelend arts??? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik weet echt niet hoe je daarbij komt. Mijn zwager... als je mijn blogjes hebt gelezen weet je welke ik bedoel... krijgt de maximale dosering (ondertussen al 2 maanden lang) en dat is 6 x per dag 2 stuks...
Als je ibuprofen e.d. gebruikt ja.. maar paracetamol is vrij onschuldig! |
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar: Ik zal binnenkort wel naar de huisarts moeten voor pijnstillers Lessien, ik moet namelijk steeds meer wiet roken om pijnvrij te blijven. : |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@yes_my_dear: idd NSAIDs verhogen de kans op blijvende schade Paracetamollen niet.. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: snap niet dat je niet eerder voor pijnstillers bent gegaan...je weet zelf ook wel, dat ze die voorschrijven en dat die vergoed worden. |
|