|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Laters MM *boink*   Ben al bezig notities te maken voor de rollade die ik dadelijk ga bereiden.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Goedsknonne, wat een uitgestorven zootje is t hier  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hai Kpuc *boink* |
|
Kpuc Oudgediende
Peerke  *boink* Alles beft ouwchie? |
|
WMR-kok
Oudgediende
*verwijdert haar uit mond*   Lekker Chris.  Bezig met een rollade te bereiden.  Zit al anderhalf uur in de oven en moet nog een uurtje gaan.  Ik moet het over een half uur nog 1 keer insmeren.  De aardappelen staan ook al op het vuur, en de wilde spinazie heb ik net gewassen.  |
|
Kpuc Oudgediende
Daar is ook niks mis mee  Pff, ik heb een klein frietje gyros op, een middel is echt te groot af maar een kleine is net te weinig, in het geval van een avondje met den Olaf en port  Bammetje, theetje, bietje knorren, mwah, morgen weer t oude stadhuis bebunkeren, komt goed  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik moet nog wel alles goed zetten om een foto te maken ervan.  Maar dan heb ik 3 recepten liggen die nog verwerkt moeten worden.   Het ruikt wel lekker nu in huis.   Ik hoop niet dat de hele buurt dadelijk voor de deur staat, maar gelukkig regent het hier.  De marinade waarmee de rollade ingesmeerd wordt om het halve uur bestaat uit knoflook, peper, zout, ketjap, honing en ketchup.  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
*Ober!!! er ligt een gehoorapparaatje in mijn salade!!!* Ober: Wat zegt U??? LOL  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 ...... * Vreemd, ik zie de lippen van sjefke bewegen maar ik hoor niets.* |
|
sjefke Oudgediende
Hahahahah, ik had 'm bij moppen moeten zetten, maar ik wilde m je niet onthouden!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Ik zie mijn gehoorapparaatje in de soep liggen.  Pakt het bord mee en loopt naar de keuken. Haalt gehoorapparaatje eruit en maakt dat schoon en stopt het weer terug in mijn oor. Brengt het bord soep weer terug naar sjefke.* Alstublieft meneer.  |
|
sjefke Oudgediende
Allei, Kokkie toch, het was een salade!!  Maar ff zonder dollen, die honing, hoe smeer je die in dan joh, bij mij loopt het er zo weer af..?? Bij crackling duck of pork zie je dat altijd zo mooi geglazuurd en knapperig, uit de Chinese keuken..  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Er blijft een dun laagje zitten dat erin gebakken wordt.  Maar ik heb dus de knoflook, zout, peper, ketjap, honing en de ketchup met elkaar gemengd. En daarmee smeer ik het om het half uur de rollade mee in. @sjefke: Die in de salade is van Kpuc.  |
|
sjefke Oudgediende
Oh, ok, je mengt het eerst allemaal, ja logisch natuurlijk  Doe ik ook, maar ik dacht die honing apart.. dom dom dom dom enz. Whhahah Kpuccie toch..  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
sjefke Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Goeiemorgen Luitjes  |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
Roy6: Goooooooeeeeeeedemorgen!   En alweer is er niemand in de ochtend...  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
morrie   |
|
@jackjanjanus: Gooooeeeeedemorgen!   Hoe gaat het ermee?  Nou dan ga ik maar aan het werk aangezien er niemand is  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Static: goed en met u? moet alleen vandaag echt ff wat doen  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
morge?  |
|
@jackjanjanus: Ah ok, nou ja bijna weekend dus je moet even alles inhalen zeg maar?  Ja gaat lekker @Irthe: Gooooeeeedemorgen! |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: mogge schaapje   je bent vandaag wat vroeger over de dam  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
zo was ik weer  |
|