|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
fd: okee en je bent gek op haar ofzo?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
ik ben weer naar huis    doeg iedereen |
|
maaike1985 Senior lid
|
daag saaie jjj  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
JJJ: hmmm oké  .... nou ja maakt mij niet uit wat je over een fries denkt  , ik ben toch niet een echt fries  , ben er wel geboren, maar kan echt geen woord fries praten   . @maaike1985:  zo he wat een vragen zeg   . we vinden het gewoon leuk om gezellig wat te doen   ;). doei JJJ    fijne reis na huis  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Misschien moet je op de biechtstoel gaan zitten haha  Ik ga hem eens even opzoeken  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: ik ga nergens op zitten  , ik zit al op een leuke draaistoel  whiiiie   |
|
maaike1985 Senior lid
|
hahah ja sorry fd wil gewoon alles weten  maar geen antwoord geven waar je geen zin in heb hoor  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Haha oke  Ik zit letterlijk ook op een draaistoel, maar nu ook op de biecht Klik hier maar eens.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@maaike1985: hahaha  nieuwsgierig aagje   . ach ja je bent niet de 1e die het vraagt   , ben er hier wel aan gewend  . hmhm doe ik ook niet  . Ayashna: hahaha ik ook  een bureaustoel die rondjes kan draaien  whiiiiiee   hahaha ga jij erop zitten  , ik niet   , want dan weet ik nu al wat voor vragen ik krijg   . |
|
maaike1985 Senior lid
|
ja ik ben en blijf een vrouw dus ben nieuwsgierig  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Draaikonijn  Haha, ja , maar heb tot nu toe 1 vraagje gekregen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@maaike1985: ja dat is te merken  , vrouwen vragen (te) veel vaak   , moeten alles weten xD. Ayashna: waaaT  ? is toch leuk rondjes draaien   hahaha oké  zal ik eens een mooie vraag bedenken  . |
|
maaike1985 Senior lid
|
te vaak? Wij willen gewoon belangstelling tonen.. Weten hoe een man zich voelt.. Majah mannen begrijpen dat niet  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@maaike1985: hmmm ja maar soms is het ook te veel  , dan krijgen de mannen het gevoel dat ze geen privacy mogen hebben  . maar ja het maakt niet uit hoor  , bij mij krijg je er toch niet veel uit  , tenzij ik het zelf zo al zeg  , verder ben ik vaak een gesloten boek   . |
|
maaike1985 Senior lid
|
als je een gesloten boek bent willen wij vrouwen juist proberen een boekje op te slaan.. Soms kan je beter gewoon iets los laten  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@maaike1985: sorry sleuteltje is soms kwijt   . hmmm nou dat weet ik niet  , sommige dingen heb ik nog nooit aan iemand verteld  en heeeeel veeeel dingen heb ik mijn ouders niet verteld   . probeer het maar eens open te slaan  , lukt je niet  . |
|
maaike1985 Senior lid
|
ja en nu mag ik het proberen als ik net naar huis ga.. Morgen ga ik het proberen  tot snel  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
Niet!  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Yay, hoi Static  |
|
 Hoi Jasjee!  Hoe gaat het ermee? Oh me PC moet even Automatische Update's doen... Ben zo terug!  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Ja wel goed hoor  Kan niet wachten tot het 18:00 uur is  Mag ik naar huis  Okidoki, tot straks |
|
Ah ik was om half 4 al klaar mja me auto begaf het  |
|