|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb wel een goudvis, al jaren  Hij leeft echt lang  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
goudvis  Luna  Stefsel heeft veel visjes  ze had er eerst 4 ofzo en die gingen kindjes maken en die gingen kindjes maken en die gingen kindjes maken en die gingen kindjes maken en toen had ze iets van 100 vissen in een bak iets groter dan een vissenkom  meer vis dan water zeg maar  maar die gaan ook wel dood en maken geen kindjes meer dus nu heeft ze nog steeds veel vissen maar wel meer water dan vissen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
@Luna: Ik had er vroeger een... Die werd iets van 9 jaar  Die beesjes kunnen erg lang leven inderdaad...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
9 jaar  1 van mijn goudvissen ging rugslag doen en toen istie geplet  |
|
@Delenn:  als je ze goed verzorgt etc worden die echt oud  |
|
Luna
Moderator
Goudvissen kunnen heel oud worden, maar niet als ze in een kommetje rondzwemmen  |
|
@Luna: Mijne zwom in een kom  Een niet al te grote ook... Eigenlijk best zielig  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Is zielug, kunnen ze alleen maar rondjes zwemmen..   |
|
Luna
Moderator
Ik heb ook een kom, ben al op zoek naar iets anders maar zie nog niets geschikts  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Delenn en volgende keer weer dok broertje aan het werk zetten als er nieuwe gaasjes op moeten? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Een pan is ook meestal rond, reken erop dat ze zwemmen in de olie  |
|
@sjefke: Kan je nagaan... 9 jaar lang hetzelfde rondje zwemmen  Ik zou bij 1 jaar al zeggen, jongens! Ik hou ermee op!  Kpuc: Je goudvis?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: jaaa ze kunnen oud worden  , wij hebben soort van goudvissen of zo in de vijver en die zwemmen er ook al 5-6 jaar   . ben je op je vis gaan staan?   |
|
Delenn
Oudgediende
@Luna: en bakken zijn ook best duur  @jjj: er is niks meer nodig nu  zitten nu steristrips op, die vervang ik over een paar dagen en daarna is het aan mijn lichaam om de boel bij elkaar te houden  @fd: ik niet  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Luna: wij hadden meerdere goudvissen, 1tje over en die is nu een jaar of 4 al  |
|
Roy6:  Heeeey! Gooooeeeedemorgen!  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@Static: ik eet geen goudvissen, wat dnek je wel niet van me?  flyingdutchy: Met mij alles super, read my blog;) *ben wel aan het werk, dus zal niet veel zeggen  * |
|
Delenn
Oudgediende
@Static; volgens mijn computer ben je nog op tijd, volgens WMR te laat  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Luna: en die ene vis is niet goud meer maar wit geworden  loha static  |
|
@ChrisM: Geen idee, ik ken je niet dus ja... Moet toch iets gokken? @Delenn: WMR heeft altijd gelijk dus... Roy6: Goooeeedemiddag!!!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: stiekem wel    . wij hadden vroeger een goudvis in een kom en die was eruit gesprongen  , die heeft iets van een half uur tot een uur op het droge gelegen en toen ie in de kom zat zwom ie verder  , maar paar dagen erna lag ie op de kop  . @ChrisM: mooi zo  zal zo even kijken  . haha moet ook gebeuren  . hey roy     |
|
flyingdutchy: Vindt je het gek, al ze hersencellen (Wat hij al heeft) waren allemaal dood gegaan  Arme vis |
|
ladekast Oudgediende
|
Ik heb mijn auto  |
|