|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
|
|
nietmeer
|
En dat betekend? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Opstelten komt weer met een achterlijk plan, huiseigenaren wie wiet kweken moeten hun huis laten verkopen indien ze gepakt worden. In hypotheken moet een bepaling komen waarin dit kan worden voorzien. Het wordt tijd dat die ouwe klootviool eens wakker wordt en zich inzet om het volledig legaal te maken om zo de criminaliteit erachter de kop in te drukken, de achterlijke *&%^$#@!*%&$#^  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Ben meer boos op de massa ontslagen in het hoger onderwijs |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Kpuc: kleinigheidje blijf je houden  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
2 uur betekent dat ik hier nog 3 uur vast zit! |
|
Kpuc Oudgediende
Banaal: Roy6: Wat hebben we toch een geweldig kabinet, het wordt tijd om die laatjes maar weer te sluiten en een ander kastje te kopen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: dat is balen  , lekker saai niks doen  , maar gelukkig is WMR er ook nog  . |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Weet iemand nog goede argumenten voor en tegen gemengd gymnen op scholen? |
|
Brie Erelid
|
WMR, mijn redding in nood  Edit: Bah de computer hier is zo oud, dat je niet eens de smiley ziet bewegen |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: dat altijd  , behalve als er hier niemand is in het café  dan niet  . maar ja JJJ kun je niet altijd vinden  die zit hier bijna 24/7   . |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik hoorde gister op het nieuws dat ziekenhuizen gaan bezuinigen  beter krijg ik wel een baan over 2 jaar @Sailer: ja  Tijd gaat hard  Banaal: dat ik vergeten ben te lunchen? |
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: Ik denk dat ik tussen half 9 en 5 ik er komende 2 weken ook wel een uur of 6 ben  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn: eerst maar op je opleiding richten, dat is voor later en ik denk dat het dan allemaal wel weer veranderd is   . ga frites frituren  , ben je toch goed in? @Brie: aaah oké  gezellig  , ik zit hier ook genoeg uren  , maar ja in de tussentijd doe ik genoeg  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: Als er werk te doen was, zou ik dat ook doen  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote Kpuc: Banaal: Roy6: Wat hebben we toch een geweldig kabinet, het wordt tijd om die laatjes maar weer te sluiten en een ander kastje te kopen  je bedoelt gewoon dichttimmeren en verbranden ?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: hmhm maar helaas is dat niet zo  , dus ja je dan hier maar op wmr vervelen en ons wat gezelschap houden  . |
|
Kpuc Oudgediende
Eigenlijk wel ja, of eerst een stevige granaat erbij steken  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Opstelten zet de boel dus weer op stelten.  |
|
Brie Erelid
|
Nu maar hopen dat mensen ook nog zitten te wachten op mn gezelschap  |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
hallo  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Sailer: voor de omgang tussen jongens en meisjes bevorderen tegen de meisjes leiden de jongens af |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: maar natuurlijk   , waarom zouden ze dat niet fijn vinden  en anders ik alleen wel   . |
|