|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
goedenmorgen allemaal  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
Hallo iedereen, mmm 2 bad dan maar ff wachten tot WMR-kok op mijn WMR mailtje reageert  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Goedemorgen Tasmaanseduivel  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote @Jasjee: flyingdutchy: Heb geen idee of YMD met koninginnedag bij Roy en Jollie was hoor  Maar zou best kunnen hoor. Maar die 2 foto's zijn in ieder geval niet op dezelfde dag gemaakt  dat klopt  |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
@Tasmaanseduivel: Goooooeeeeedemorgen! @jackjanjanus: Doe je goed man! Hoeveel koffie heb je al op?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Tasmaanseduivel: morrie @Static geen idee redelijk wat  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
hey Redorbit    ik kan je er niet bij helpen  , ik weet het niet. Ayashna: roy = dood toch niet  . @Static: tja had gekund  , maar vond dit leuker  . hey Tasmaanseduivel    |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Roy6: Bedankt voor je antwoord @wesley: Roy is niet dood  Hij is nog hartstikke springlevend. En hij beaamt dat die foto niet met oud en nieuw gemaakt is  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: wel gaaf dat een dode antwoord geeft dan;) |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
voor een ieder een bakkie koffie  |
|
flyingdutchy: Ja maar dit koste tijd. En tijd is geld he...  Tasmaanseduivel: Dank u meneer!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: nee dat denk je alleen maar  , maar dat is jollie die op zijn account zit  . maar wat beantwoord hij dan  , dat YMD daar was of dat die foto van konningendag was  . JJJ: lees hierboven  . @Static: tja maar het lezen kost ook tijd  en de waarom zit je dan op wmr als tijd geld kost   . |
|
flyingdutchy: Omdat er nu geen werk is voor me  Moet eigenlijk nog naar Lelystad vandaag maar niet zo'n zin in  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: nou dan  , dan maakt het ook niet uit   . dan moet je zin maken   . |
|
flyingdutchy: Eigenlijk wel he... Ben ik weer 2 uur mee bezig hehe  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @Jasjee: Roy6: Bedankt voor je antwoord @wesley: Roy is niet dood  Hij is nog hartstikke springlevend. En hij beaamt dat die foto niet met oud en nieuw gemaakt is  Moest even een verhaal aanhoren van een hele goeie klant die afgelopen vrijdag plots haar man is verloren ... Dat gaat dan wel even voor WMR  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Static: Wat moet je in Lelystad doen?  @Flyingdutchy: Dat die foto met koninginnedag gemaakt is natuurlijk  Roy: Da's altijd wel naar. Onverwachts is het helemaal zwaar. Nou hopen dat die mevrouw het een beetje kan verwerken. Gaat idd voor WMR  |
|
@Jasjee: Moet naar de Jumbo producten ophalen... Loop stage als Marktonderzoeker bij Hessing Supervers, is een groente bedrijf  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jasjee: extra hard, ze moet wel want ze heeft een eigen zaak, dus als ze thuis is komt er niks binnen ... heel vervelend |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Static: Haha oke. Leuk, bij de Jumbo (Lelystad) kwam ik altijd in de pauzes Roy: Da's wel heel hard ja... Zal wel leeg voelen  . Hopen dan dat ze zich niet dan in haar werk gaat storten dan. En dat ze het een beetje goed kan verwerken en steun van vrienden/familie krijgt.  |
|
@Jasjee: Ik vindt het altijd zo vervelend parkeren daar, rot parkeergarage!  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Static: Hmm, valt wel redelijk mee toch? Alleen in en uit rijden is wel beetje vervelend daar, maar verder parkeren is wel normaal.  |
|
@Jasjee: Ja dat bedoel ik ook ja, sorry  Erin gaat nog wel, maar eruit is echt een hel als er auto's omhoog komen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: zeer begrijpelijk dat gaat dan ff voor alles  |
|