|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@jackjanjanus: voor mij vandaag niet @sjefke: haha, nee nog niet, moe, en erg snotterig.. moet nog wat voor school afmaken om op te sturen (wilde ik eigenlijk in les doen) en dan maffen x_x |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Irthe: lekker hoor nog op school zitten ik zit alweer op me werk  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Toch niet te veel werk he?? ziek is ziek hoor, en zoals jij bijv. op het bedrijf werkt en die kranten rondbrengt enz. lijk jij me niet een stads grietje wat elke week ziek is..  |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: ik moet eigenlijk pas 12 uur beginnen;) maarja ik ga gewoon niet naar school, kan me toch niet concentreren zo @sjefke: nope, wat pdf's maken om te versturen  dus binnen uurtje klaar^^ klopt ik ben ook geen stadsgrietje  een boerendochter  maar idd ben niet vaak ziek dit is weer voor eerst in.. 5 jaar? mama heeft samen met mij kranten rond gebracht, gewoon met de auto  ipv 3 kwartier een kwartiertje rijden  |
|
sjefke Oudgediende
@Irthe: Dat is wel lief van je moeder!!  Ik ga vandaag mee met moeders naar Zonnestraal, een oogchirurgisch instituut in Hilversum, om haar ene oog het staar te laten behandelen, over 3 weken of een maand het andere oog...  Dus ik wordt Zustur Sjefke deze week LOL  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: dus je was vandaag de luxe krantenbezorger  ga lekker slapen en uitzieken meid |
|
Irthe Erelid
@sjefke: hmhm  mama is lief   oke!  sterkte haha  je hebt je witte doktersjas al aan? @jackjanjanus: jep;) zal ik doen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@sjefke: je weet toch wel dat je voor verbinden geen ductape moet gebruiken he  |
|
sjefke Oudgediende
Ik neem altijd montageband, bloeden stopt onmiddelijk hahah, maar waarom die ledematen er nou altijd zo zwart uit gaan zien is me een raadsel hahah  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Irthe Erelid
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
Mogûh... |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: nope  nouja wilde wel naar school maar mocht niet..zo maar weer maffen..  |
|
Irthe Erelid
internet is te traag  sorry voor DP  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ:  daar maken ze ook echt even een site over  . gaat best   hey SC   @Irthe: arme jij   , ben je bijna nooit ziek en dan ineens dit  . hmmm nou ja misschien ook maar beter dat je niet gaat;), lekker thuis uitrusten  . ga zo maar weer fijn op de bank liggen  , lekker inslapen die bank  kleine spammertje  edit: komt zo weer  , even digibord lamp vervangen  als het wat lukt  . |
|
Stone-cold Erelid
|
ik herhaal: Mogûh mensen... |
|
nietmeer
|
Moge SC  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: er zijn er nog veel meer  mogge lessien en SC |
|
Stone-cold Erelid
|
Ik ben eruit! Singel zijn is VEEEEEEEL leuker! |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: hmhm daarom, en wil morgenavond nog wel naar de playbackshow, en 's middags mensen pesten  dus^^ mwa denk in bedje^^ sorry  oke;) succes  morge SC en lessien!  |
|
sjefke Oudgediende
Moguh SC!!  hoi Lessien!!   ook gefeliciteerd met Diaz!!!  |
|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
goedemorgen hier |
|