|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
jups hij had een uur in gepland ik zeg em nah is niet nodig hoor hoogstends half uurtje hij zo nee toch maar een uurtje want dan hebben we ff de tijd xD uit eindelijk hadden we dus nog geen eens 20 minuten nodig  |
|
nietmeer
|
@Ranie, koekje?  @Roy, nee haar ken ik alleen van naam  @DFC, nu heb je een half uur niks te doen  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Jersan: dan weet je het nu  koekje... hmzz, eerst koffie ?  |
|
nietmeer
|
wat heb je aan koffie?  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
Roy6: niet liegen he! Je kent het echte verhaal T gaat goed DFC vandaag helemaal geen zin Moet eerst een paar nieuwe mensen trainen daarna moet ik wat administratie bijwerken en dan heb ik vanavond nog een meeting. zal die begint pas om 8 uur dus zal wel weer laat worden  ik ga vandaag gewoon 14 uur werken  Jersan: eerst koffie schat dan wil ik wel een lekker koekje  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
nee hij  maar hij heb genoeg te doen gekregen van me hij moet een heel boekwerk voor me opzoeken xD en ik heb nog genoeg te doen hoor  heb 2 side projects en 1 hoofdproject die heb ik net besproken en moet ik dus nog ff mee wachten en die 2 side projects kan ik gewoon gaan maken verder   Ranie: arme jij    das echt veelste lang zorg dat je ook genoeg pauzes krijgt he meis! |
|
nietmeer
|
arme Ranie  wat is dan het echte verhaal  DFC, is WMR 1 van die side projects ofzo?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
nope dat doe ik voor mezelf  gewoon omdat het kan  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Ranie: ik jok nooit  Jersan: ik heb het echte verhaal verteld  |
|
Ranie Senior lid
@DFCPhoenix: Dat is nou juist! heb eerst maar 1/2 uur pauze want meeting zou eerst om 7 uur beginnen. Toen heb ik gezegd. Nee doe maar 8 dan kennen mensen nog rustig de tijd nemen om te komen enzo etc.etc. Toen was ht ja ok is goed! Dus ik d8  ken ik toch nog ff wat eten voor de meeting begint. ik gisteren nasi gemaakt zodat ik dat vandaag kan meenenem, krijg ik net een telefoontje o ja erm Ranie om 7 uur heb je ook nog een meeting over de kerst planning  ik d8 wtf! Hoe dan?!? Maar ik ga gewoon tijdens de meeting eten heb gewoon schijt ze kennen me rug op |
|
ladekast Oudgediende
|
@Ranie: is toch lekker zoveel werken  |
|
nietmeer
|
DFC, echt waar?  Roy, ik wacht wel op Ranies verhaal  |
|
ladekast Oudgediende
|
Jersan: naja tsssss  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
das tegen je de arbeidsvoorschriften he;) je mag daarvoor de inspectie inroepen;) dus inprincipe zijn ze je verplicht meer pauze te geven. maar goed inderdaad ze kunnen de pot op gewoon lekker eten   Jersan: jups  |
|
nietmeer
|
Roy, sorry  |
|
Ranie Senior lid
Roy6: Nee niet bij mij want t is altijd vanzelf sprekend dat Ranie alles oplost. Gister ook kwam een collega naar me toe Hey Ranie jij doet morgen toch de POP (reclame borden) van de nieuwse speeltjes? Ik zo Hij:  o en waarom niet? Ik: omdat ik pas om 11 uur begin en meteen om half 12 training heb en mezelf dus moet voorbereiden. En de POP niet in 30 min. Is gedaan. Hij: O, ok ja hmm... Loopt hij naar achter hoor ik hem zeggen Ranie zijn  Lol t zal ze leren alles op mij te schuiven! Ze kennen me rug op! |
|
nietmeer
|
wat een werkdruk Ranie  |
|
nietmeer
|
*heeft hoofdpijn  * |
|
ladekast Oudgediende
|
Jersan: kijk : Quote: 03-12-10 17:33:41 - Quote! - sjatter sjatter Moderator WMRindex: 9560 OTindex: 6230 B T S Quote Ranie  jatter je bent stout Dat vond je juist zo leuk aan mij?? Zie je nou wel  |
|
Ranie Senior lid
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Ranie: je bent in elk geval belangrijk voor ze  das duidelijk  nou nog ff volhouden dus  *duimt voor je*  |
|
ladekast Oudgediende
|
Jersan: moest ff zoeken maar heb het bewijs gevonden  |
|
nietmeer
|
Roy, ok, bewijs gesnapt, maar er is ook ander bewijs @Ranie, zomervakantie duurt nog ff hoor  |
|
Ranie Senior lid
|
|
nietmeer
|
haha, jij verveelt je duidelijk nooit  wat wordt het voor bedrijfje  je hebt nu ook wel de liefste WMR-leden getroffen hoor  |
|