|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Inderdaad Kojak, er verandert heel veel in zo'n tijd, vroeger als ketelbinkie begonnen, fitten geleerd, bochten stoken en buigen, hennep en hessoriet, nou dat zie je bijna nergens meer  , en heel veel krimp- apparatuur voor leidingen zie je nu.. gelukkig kan ik nog goed solderen, en die aannemer vertrouwd dat krimpen niet zo, dus ...Maar er zijn wel heel mooie dingen uitgevonden voor de bouw ja!!  PS ik ben manusje van alles hoor, veel leuker!! |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
*pakt stiekem wat haartjes van kojak* |
|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
@sjefke: Ik ook, ik doe alles, maar blink nergens in uit, traditionele houtbewerking (tbv meubels) is toch wel mijn beste tak, maar verder doe ik echt alles zelf. Op de dakgoten solderen na dan, en het lassen van de stalen kapconstructie. (dat was me nog wel gelukt, qua techniek, maar had er de ruimte ook niet voor, en een vriend, je weet wel.;)) Mag ik dan ook manusje van alles genoemd worden? @Wolfje:  Welke????  ik heb nog maar op een plek haar!    |
|
Wolfje Oudgediende
|
heey heb ik nu 2 huizenmakertjes  |
|
sjefke Oudgediende
Ja absoluut!! En met hout werken is fijn!!!!  Wolfieehh, kunnen we 2 keer zo snel!!!  |
|
Wolfje Oudgediende
|
kojak ik wil het niet weten.........dus sjefke en kojak bouwen het huis waar jelle en ik in gaan wonen? |
|
kojak Erelid
|
@Wolfje: Ik heb mijn bed ook zelf gemaakt! Heel mooi groot, extra lang, 228 cmm.  Pen gat verbindingen maken in mooi hardhout, daar word ik echt helemaal warm van!  |
|
Wolfje Oudgediende
|
kojak mooi ik wil een 2persoons nestje hebben hoe duur? |
|
sjefke Oudgediende
Kijk, zo goed ben ik dan weer niet.. maar hele kasten op maat maken, met legplanken enz. in boerenstijl??? Jeeehhh  |
|
kojak Erelid
|
@Wolfje: hahaha, misschien kan je ooit dat huisje huren dat ik gebouwd heb (als die huurder een keer vertrekt), ik heb zelf een ander huis gekocht, oud en vervallen, en ben nog bezig met renovatie. Echt een heel leuk huisje, heb er zelf 9 jaar gewoond zoiets, het is alleen te klein, als je een kleintje krijgt. En je bent in 20 minuten in grubbenvorst!  |
|
nietmeer
|
hey spam volk   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Wolfje Oudgediende
|
kojak is verdomd dichtbij waar ik woon  waar woon je in hemelsnaam! |
|
nietmeer
|
hoi kokkie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@sjefke: Ik zoek nog een dressoir op maat gemaakt.  |
|
kojak Erelid
|
Hey TD Een bed in mekaar schroeven van gezaagd en gefreesd MDF is toch niet zo moeilijk Sjef? Ik ontwerp t ook zelf, en je moet het goede materiaal hebben natuurlijk. Ik heb een hele grote hobby kelder, met zaagtafel/schaaf/onderfrees/vandiktebank/langgatboor en goede stofafzuiging, waar ik zonder storen lang door kan werken.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
kojak: MDF is niet zo erg stevig.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
kojak woar wonde gij???? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Mijn vorig bed was van MDF en is uit elkaar geklapt.  |
|
kojak Erelid
|
@WMR-kok: frame van staal, MDF is vnl sier, behalve stootbord en voeteind, die hebben de dragende funktie. Lattenbodempje er in. Dat bed was niet zo duur, maar die matrassen die we uitgezocht hadden, daar moest ik 3 keer van slikken!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Mijn vorig bed had dus beugels die aan het MDF vastgeschroefd zat. Daarop is alles afgescheurd.  |
|
kojak Erelid
|
@WMR-kok: met van die kleine spaanplaatschoefjes "Ïkea-style" zeker! in van die voorgeboorde gaatjes. |
|
Wolfje Oudgediende
|
whahahaha ik voel een lollige blog komen  |
|
kojak Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Quote Wolfje: whahahaha ik voel een lollige blog komen  Hee niet mijn tekst in pikken he  |
|