|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Goed hoor, zo mijn laptop ff schoonmaken, temperatuur loopt te hoog op af en toe..
(ventilator trekt stof aan dus) |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Jasjee: volgens mij is het hier best goed  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
DFCPhoenix: Dat weet jij toch beter dan ik, lijkt me? @sjefke: Doeidoei, tot later, succes met je laptop   |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
Goed hoor Jasjee Roy hoe is het met de brand??? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Tering Megavideo.  Afleveringen van 24 minuten zijn in tweeën gesplitst,Bij elk gedeelte krijg je een pop-under reclame en ook nog een reclameblok onderaan het scherm in de episode.  Plus je moet elke keer bufferen.  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ranie: Hmm, hoe is het met je hoofdpijn? @Kokkie: Zit je ook niet mee he  Maar ook niet logisch gedaan van Megavideo. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Een aantal series kan ik op een andere website bekijken zonder Megavideo.   Gelukkig.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: jups  maar zie mijn reactie op de vorige pagina aan Ranie  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Mooi dat stage je bevalt. Lol, komt LQ zo op stage? @Ranie: Oke dan   |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
nee op station;) of ze moet dat wel doen maar volgens mij weet ze het adres niet en niet welke bus ze moet nemen  dus denk gewoon op station  jij ook druk op je stage? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Ranie: Roy hoe is het met de brand???  Brand????  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Haha oke. Jawel. Druk. @WMR-kok: Yeah, bij het cafe bij Roy aan de overkant was brand, maar de wind stond verkeerd waardoor die rook bij Roy binnen zijn winkel kwam. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
oei das niet zo best moest ie z'n winkel verlaten?
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
echt niet, nooit zeker, al helemaal niet zo vlak voor de sinterklaas  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Roy: Haha  Is de rust weer een beetje wedergekeerd? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha oke dat scheelt naja het kan zijn dat de brandweer zegt van je moet het pand verlaten ivm de rook overlast die niet goed is voor de gezondheid etc  |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: maakt me niet uit, moet centen verdienen @Jasjee: ja, geloff het wel, het viel allemaal wel mee maar ze rukten groots uit omdat er een keuken bij zat en voor omliggende gebouwen, vrij oud allemaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Bij brand ramen en deuren dicht.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
je centen of je leven dan kies ik toch voor m'n leven  maar goed  goed dat ze groots zijn uitgerukt  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Roy: Hmhm, voor de veiligheid natuurlijk. Maar is de lucht wel een beetje uit je winkel nu? |
|
ladekast Oudgediende
|
gelukkig wel, we hebben ff een 15 min de deuren tegen elkaar opengezet, steen stervens koud trouwens maar ja, moest ff  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Roy: Liever even 15 minuutjes koud, dan de rest van de dag in die rook zitten werken lijkt me.  Mooi dat het nu weggetrokken is. |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Jasjee:  Het blijft iets langer koud, de ruimte moet ook nog opgewarmd worden.  |
|