|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Jasjee: ik had: t-shirt-trui-jas-sjaal-muts-handschoenen broek en onderbroek, sokken en schoenen is nog niet warm genoeg  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
Ja lekker aant werk:d veel gedaan:d morgen nog een daggie en dan al wiekent  2 Sto ook in die volgorde? eerst broek dan onderbroek? |
|
nietmeer
|
@Jasjee: Ik zou het niet weten, sneeuw ligt er niet hier @Kameleon: Dreamele on Kammie   |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Sto: Oef, da's al redelijk flink ingepakt  Aw  Hopelijk kan je nu wel lekker opwarmen @Redorbit: Nice, da's lekker vroeg weekend  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Yumi: Waar is hier dan?  |
|
Sto Oudgediende
|
Ik ben al goed opgewarmd  vooral op de fiets is het niet te doen  ieder stukje blote huid bevriest  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
*is blij dat ik niet met de fiets moest vanmorgen  * |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Sto: Haha, fiets is ook niet echt super lekker, maar door te blijven bewegen zou je juist denken dat je wel warm blijft  |
|
nietmeer
|
@Jasjee: In het zuiden van friesland vlakbij Lemmer  |
|
Redorbit Erelid
@ Jasjee, ja zeker lekker  eerder weekend en nog 4 overuren opgebouwd deze week  maar daardoor ant eind vant jaar wel ff lekker 2 weekjes extra vakantie |
|
Sto Oudgediende
|
@Jasjee: ik krijg het nooit warm van fietsen  |
|
Redorbit Erelid
@ Sto, harder fietsen  |
|
Sto Oudgediende
|
@Redorbit: dan word ik nog eerder moe dan warm xD en iedereen vind dat ik al hard fiets  misschien meot ik wat aan komen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Yumi: Hm oke  Gek, hier is, behalve op de straten waar veel auto's rijden (daar ligt eerder beetje vies laagje ijs), alles nog wel redelijk wit en zachte sneeuw @Redorbit: Dat doe je wel heel goed dan  Die 2 weekjes worden dus extra lekker genieten @Sto: Apart  |
|
Redorbit Erelid
@ sto, een extra thermo laagje is idd handig  misschien dat ik het daarom nooit koud heb  @ Jasjee, yeah zekers extra vakatnie met de feestdagen is dubbel genieten @ Yumi hier ook weinig sneeuw op de wegen, net op parkeerplaatsen wel maar verder niet. |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Sto Oudgediende
|
Hier ligt trouwens zon 3 cm, behalve op de weg, en wat op de weg ligt is ijs, dus dat is ook niet fijn  wel een ijverig persoon heeft alle fietspaden sneeuw en ijsvrij gemaakt gerespect  |
|
Redorbit Erelid
@ Jasjee,  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Yumi: @Jasjee: In het zuiden van friesland vlakbij Lemmer  Mijn moeder woont echt dichtbij Lemmer  Toevallig  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik heb vandaag nog een Jasje gekocht Kijk maarHeerlijk warm  |
|
Sto Oudgediende
|
@MuseMatt: ik las even dat je jasjee had gekocht  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Jasjee, ow ja  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
ik vind het nog steeds vreemd  in heel veel plaatsen in het noorden is gewoon helemaal geen sneeuw gevallen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Muse: Hahaha  Als die je maar lekker warm kan houden  Hoi @Sto: Dat zou wel gek zijn is het niet?  @Kammie:  DFCPhoenix: He jij ook hier  |
|