|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Kolleke:  dat is niet fijn  . mooi dat je wel gewoon in de bus kan rijden dan^^. Irthekeeeee      goedemorgen   hoe is het  . moet je weer pas rond 11 uur weg  . eet smakelijk en veel kijk plezier ^^  , welke ga je kijken  . hey kammie    hoe is het  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
FD: Wel goed denk ik  Moet zo naar ziekenhuis  En met jou?   |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Morge Kammie!  Ziekenhuis  Ben je bleekjes aan het worden  JJJ: de auto heeft meer dode hoeken, ik kan niet volledig op spiegels rijden. Met de bus gaat dat wel, maar die rijden we niet privé. |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Kameleon: voor die prikken?  succes;) flyingdutchy: goed hoor =D alleen was te koud vanochtend op fiets de laatste 2km  met jou? danku  whats happend in vegas  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Om 12:00 uur naar de tandarts.  Morgenochtend om 08:00 uur naar de huisarts. |
|
Kolleke
Erelid
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Kolleke: dat ben ik niet met je eens maar een bus heeft groter spiegels en daardoor kan je meer in de spiegels zien maar bij een auto moet je dat oplossen door over je schouder te kijken. Je zou andere spiegels op je auto kunnen zetten |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Kameleon: denk je  ? suc6 straks in het ziekenhuis  . het gaat wel, het is weer al zo'n dag dat ik nergens meer zin in heb  , zaterdag ook al en nu alweer >< gaat lekker. @Irthe: mooi zo   . niet zo aanstellen hé  xD  . ^^ lees hierboven maar  . alsjeblieft   . haha oké  die is wel leuk ^^, veel plezier   . |
|
Kameleon Oudgediende
Kolleke, röntgenfoto's  Irthe, nee, die heb ik al gehad  Moet nog alleen voor röntgen  FD, dank je wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
tandarts voor de derde keer happen. Huisarts voor controle van de teen. |
|
Kolleke
Erelid
|
@jackjanjanus: Die staan niet op een "klassieke" auto. Als ik dat zou moeten veranderen dan kan ik net zo goed een andere aanschaffen (zo weinig is hij nog waard), en dat gaat even niet  Ik pak de bus wel wat vaker, dat gaat ook  Succes, Kammie  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: heb je zo'n honger dat je al voor de derde keer de tandarts gaat bijten?? @Kameleon: heb je wat gebroken dan ?? @Kolleke: ja maar functionaliteit is toch belangrijker als uiterlijk? en als je de bus pakt is het idd ook opgelost  |
|
Kameleon Oudgediende
JJJ: Pijnklachten in mijn rug/nek, hypertonie.  Kolleke, dank je wel   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Tandarts niet, maar die assistentes mogen er best zijn.  |
|
Kolleke
Erelid
|
@WMR-kok: Teentje niet goed?  Eet smakelijk bij (van) de tandarts... |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: ouwe geilaard  ik heb ook een vrouwelijke tandarts ook wel smakelijk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: xD tot dat je de assistentes van mijn tandarts hebt gezien  dan wil je er nooit weer heen  . ik moet de tandarts ook nog bellen voor mijn afspraak>.< . geen zin om erheen te gaan maar ja het moet  . |
|
Kolleke
Erelid
|
Ik ga nog even liggen, nu ik de kans heb. Dag allemaal!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: dat krijg je met zulke assistentes he  Suc6 dan kammie @Kolleke: slaap lekker  |
|
Kolleke
Erelid
|
Dank iedereen  Geen goede zaak, kok  Succes, ik hoop dat je er snel vanaf komt. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@JJJ: nou ja je word er niet echt vrolijk van xD. maar ja laatst net bij de tandarts geweest en moet er weer heen>.< geen zin in. ben de afspraak ook vergeten  dus ja moet bellen voor een nieuwe xD. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik loop er al meer dan 1,5 jaar mee Kolleke.  Het wordt alleen maar erger.  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Nog 5 minuutjes, dan moet ik naar school voor m'n tentamen  ! Beetje zenuwwappig  |
|