|
nietmeer
|
Teun...dat wel, maar had toch liever nog in m'n bed gelegen, maar ja, Robin moest natuurlijk weer naar voetbal, dus moesten om 6 uur ons bed uit  Zijn toch geen tijden meer voor de kleine jeugd  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
LessienElensar: toch niet in Den Dolder??  |
|
nietmeer
|
Sjefke...Den Dolder? wat zou ik daar moeten doen? |
|
sjefke Oudgediende
boodschappen?? whaha grapje hoor  eeeh den oeverloos bedoel ik  |
|
nietmeer
|
Sjefke...nee, doe het gewoon hier in Zwijndrecht hoor  heb een winkelcentrum achter ons zitten  Den Oever wonen we hoop ik over niet al te lange tijd, maar is voor boodschappen nu een beetje ver weg  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
morge  |
|
sjefke Oudgediende
Scheelt een hoop benzine, aja met een BMW is het een feestje, daar naartoe;) |
|
nietmeer
|
|
|
sjefke Oudgediende
Tot straks Lessien, en eerst nog wat eten voor je gaat huh, scheelt je echt heel veel geld(alle dingen die je lekker vindt ga je dubbel halen anders)  |
|
Irthe Erelid
ik kreeg net op de fiets de ingeving om te gaan hardlopen, alleen is de energie al gaan lopen, en moet ik er nog achteraan rennen=/ |
|
sjefke Oudgediende
Irthe: whwhwhwhwhAAHAHAAAAAHH DIE IS GOED  Ik lig echt plat van het lache.. hoe verzin je het  |
|
Irthe Erelid
beetje droge humor in de morgen vrees ik naja ga het vandaag wel proberen denk ik, heb ergens zo'n motivatieding gevonden, waar zo'n persoon zegt wanneer je moet rennen en lopen. met muziek je er achter, alleen weet ik niet hoeveel km het is  dus niet dat ik in een keer ergens 2,5 km van huis ben, ja les afgelopen.. dat ik dan moet terug lopen   |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@Irthe: start to run? op je ipod? want dan is het ongeveer een half uurtje...   |
|
Irthe Erelid
@Jovi-Mama: Ipod? pff  nee dankje  doe mij maar mijn philips mp3  ipod vind ik lelijk  doe mij maar liever een macbook/imac van apple  ik weet niet een of andere belg  oke, mm hoeveel km is dat?  5 ofzo?  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Irthe: okay sorry sorry.... Ja een belgische mevrouw? Nee, het is nog geen vijf kilometer, je gaat namelijk minuten wandelen, dan weer rennen, dan weer wandelen....dus reken gewoon op een half uurtje...   |
|
sjefke Oudgediende
heuh Jovi-babe, alles goed met je en the kids??  |
|
Irthe Erelid
@Jovi-Mama: haha maakt niet uit hoor  maar wel logisch, iedereen heeft tegenwoordig een ipod  (€129,-  ) doe mij maar wat goedkoper (€59,- nog veel maar toch) kan ong. zelfde op.  oh oke  mm denk dat ik gewoon mijn weg (1 km) heen en weer ga rennen xD oke zal ik doen  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Irthe: ik kreeg mijn iPod op m;n verjaardag, daarvoor had ik ook een goedkoop dingetje...  Ja, begin je daar toch mee? Dan wen je er vanzelf aan en kun je zien hoe ver je komt! @sjefke: goed hoor, kids zijn lekker bij papa, dus mama is FREE! (check nog ff me blogje dan   ) |
|
Irthe Erelid
jovi: haha oke! kan ook  wel leuk verjaardagkado! klopt  , naja eigenlijk wil ik dat mijn broertje ofzo mee fietst, als les is afgelopen, gewoon achter op fiets springen, en dan weer terug naar huis liften  |
|
sjefke Oudgediende
jovi : ga ik nu doen.. Irthe je bent al slank!!  |
|
Irthe Erelid
@sjefke: haha ja  maar mijn conditie is 0,0  maar ik ga even naar de buren  tot zoo!  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Doei Irthe!  |
|
sjefke Oudgediende
Strakkies Irthe!!   |
|
nietmeer
|
Quote sjefke: Tot straks Lessien, en eerst nog wat eten voor je gaat huh, scheelt je echt heel veel geld(alle dingen die je lekker vindt ga je dubbel halen anders)  Heb ik niet zo'n last van...ga m'n briefje af en snel weer weg wezen  Ben altijd zo klaar met boodschappen doen  |
|
sjefke Oudgediende
LessienElensar: Oh, ok, dan ben je idd strak met de planning, als ik honger heb en ik ga naar de supermarkt ben ik altijd veel meer kwijt dan ik gepland had  |
|