|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
DFCPhoenix: dank ik kreeg het bericht van haar moeder op facebook rare manier om het zo te horen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Sto: uhu kan me voorstellen hoe is het gebeurd? |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
@Sto: Idd, gecondoleerd! DFCPhoenix: Even kijken |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Pfeiffer  ik wist dat ze ziek was en dat ze in het ziekenhuis lag, ik had nog met haar gepraat in het ziekenhuis (via msn natuurlijk) dus heb haar paar dagen van te voren nog gesproken maar kreeg vandaag bericht  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
oke  ik wist niet dat je aan pfeiffer kon sterven  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
DFCPhoenix: misschien is het wel beter om toch mee te gaan. dat had je opa vast ook voor jou gedaan als het bijv. andersom was. mooi dat het goed gaat  . @Sto: gecondoleerd  dat is inderdaad schokkend. ik had ook zoiets met een klasgenoot. ik ging van die school af nadat ik mijn diploma had. na de zomervakantie krijg ik een brief thuis van die school en ik dacht waarom sturen ze mij brieven, ze weten dat ik van school af ben. ik lees het zo en was er 1 die in mijn klas zat overleden  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@flyingdutchy: uhu maar ik zou sowieso geen as hebben om weg te strooien ik vind dat moeite doen rond een lichaam dat dood is maar onzin ik schenk m'n lichaam wel aan de wetenschap ofzo  maar goed ik zit er dus over te twijfelen nog steeds kijken of iemand de doorslag gevende reactie geeft  heb nog tot zondag morgen om me te bedenken  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@ Sto: Gecondoleerd man. Dat is echt ziek. Ik wist niet eens dat je dood kon gaan aan pfeiffer |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCPhoenix: maar als je er gewoon heen gaat, dan heb je later in ieder geval geen spijt ervan dat je niet gegaan bent. en zie het als een laatste eerbetoon aan je opa  . edit: als je het echt niet wilt, dan moet je het ook niet doen. Dat mag je altijd nog zelf weten  . |
|
pfft Erelid
|
DFCPhoenix: Als je het niet zelf doet, doe het dan om iemand anders te steunen. En ik weet niet of het de pa van ja moeders of vaders kant is, maar je steunt diegene ook al door er heen te gaan. Gewoon door te laten zien dat je om opa gaf, ook als ie al as is. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@pfft: moeders;) maar idd ik ga wel ff kijken |
|
Amour Erelid
Ik ben weg.  Weltrusten alvast   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
welterusten Amour   lekker slapen en een fijne dag morgen  . |
|
pfft Erelid
|
Ok dan dfc.  Zal je ma sowieso wel waarderen. Je hoeft niet altijd iets alleen voor jezelf te doen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
zo blogje aangepast  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Nou ja  Is net Amour weg  Even snel dan maar op msn inloggen  |
|
Amour Erelid
@Kameleon: Nee ik was druk met msnen en vergat dit toch telkens |
|
Kameleon Oudgediende
Amour  Hee schat  Ben net thuis gekomen, heb hier nog geen msn geïnstalleerd, dus kom op eBuddy  |
|
Amour Erelid
@Kameleon: Ook goed hoor  Installeer ook Skype.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Heey Kam  |
|
Kameleon Oudgediende
Verdorie, tab-enter werkt niet in Linux  DFC  Amour, ik doe mijn best  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Heee lieverd  Heb je lekker gewerkt?  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ging wel hoor schat  Maar natuurlijk altijd weer blij als ik thuis ben en weer tegen het lichtpuntje, de zonneschijn - het prachtobject in mijn leven mag praten  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|