|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@pfft: Zijn er insteekpluggen gebruikt om de bedrading te verlengen/splitsen? Daar kan het ook aan liggen. Hai allemaal     |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
oowww, oke. Nja, we kunnen misschien nog iets anders proberen. Als je dat nou eens eerst doet. Dus, hier wat te typen je selecteert je torrent. Dan ga je naar het tabblad "trackers' Dat zie een beetje in het midden staan. Dan ga je Hier heen. en je kopieert in een keer alle linkjes in dit blog. Dan ga je terug naar uTorrent. Klik dan rechts in het vak onder de tabbladen waar ook het tabblad tracker stond en ga naar trackers toevoegen. Dan doe je een enter achter de laatste in de lijst, zodat er een lege regel tussen zit en dan plak je al de linkjes erin. Misschien dat ie dan weer wil downloaden. Vergeet niet op ok te drukken. |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Kan het komen omdat ik geen seeds (of zo) heb? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Als er veel stroom door de draden gaat worden ze erg warm, en die insteekpluggen kunnen daardoor smelten en daardoor kortsluiting maken. Je moet die dan vervangen door lasdopppen.
Ik heb dat namelijk al een keertje meegemaakt. |
|
VanillaMuffin Senior lid WMRindex: 413 OTindex: 536
|
|
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Ok, kokkie. Ik ben die dingen wel tegen gekomen. Weet alleen zo ff niet meer waar. Maar goed, ga morgen de makelaar maar bellen. Gaan ze het maar mooi regelen. Ik heb er genoeg tijd aan verspild. Btw, ik heb zojuist kunnen genieten van het gekraak van het bed van de bovenburen. Guess what they where doing hard. Sjesus, ik wil verhuizen.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Die dingen zitten meestal bij de aansluiting van een lamp. Je kan dan het beste van de meterkast gaan afwerken. Het is over het algemeen het eerste punt van de meter vandaan. Bij mij is dat het licht van het toilet. Daar gaat namelijk de meeste stroom doorheen.   Je kijkt welke groep er gesprongen is, en wat daarop aangesloten zit. Dan de eerste aansluiting van die groep bekijken.  |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Heb je dat doorgemeten ofzo?  We weten ondertussen wel waar de groep die er uit ligt zich bevindt. In de kamer van mn nooit aanwezige huisgenoot en de stopcontacten in de muren daar omheen ook. Plus de lamp in de keuken en de lamp in de kamer van mn andere huisgenoot. Ik zal morgen nog wel even kijken ofik kan vinden waar ik die insteekpluggen had gezien. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Bij mij stond de tv, afwasmachine, oven en magnetron aan. Ik ging naar het toilet en deed het licht aan. Gelijk een kleine vlam bij de aansluiting van de draden van de lamp zichtbaar.  Ze hebben toen ook andere bedrading moeten aanleggen. |
|
pfft Erelid
|
Meh, dat was zeker een duur grapje. Maar goed, ik zal het laten nakijken. Ik ga nu slapen. Fijne nacht he en truste als je er aan toe bent  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Goeiemorgen Luitjes  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
hey lessie  afsluiten kids schoenen aan doen en foetsie  laters  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 790 OTindex: 22.678
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
goede morgen allen |
|
nietmeer
|
Goedemorgen JJJ  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
hey lessie hoe is ie? |
|
nietmeer
|
Goed hoor en met jou? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
goed beetje vroeg nog  |
|
nietmeer
|
Hier ging om zes uur de wekker al, dus ben al een poosje op  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
LessienElensar: bij mij om 5 uur al zoals elke dag ik zit al vanaf 7 uur op me werk in A'dam  |
|
nietmeer
|
Voordeel is dat je dan wel vroeger weg mag toch? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ja 16:15 dus ook niet zo heel vroeg |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239