|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
DFCPhoenix: gaat best  en hoe is het met jou  . |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Jaa, mijn doos wordt opgepimpt |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
flyingdutchy: jups super  net gevolleybald weer  morgen vroeg vrij naar het zwembad kaartje regelen voor 24 uur zwemmen  (verdeeld over 12 of 6 weken)  dus wel lekker  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
|
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote DreamerTje: Jaa, mijn doos wordt opgepimpt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@DreamerTje: die wordt zeker gepimpt met woorden  . herman brood had er genoeg benamingen voor klik hier  . DFCPhoenix: mooi zo  . ik dacht al wat ruik ik nou  maar dat ben jij die zweet XD. zwemmen is altijd wel leuk  . |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Jaa, mijn doos wordt opgepimpt teh fuck? |
|
DreamerTje Oudgediende
Met streepjes en stipjes  |
|
nietmeer
|
creatief met het scheermes dus  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
flyingdutchy: ik heb al gedoucht hoor  maar ik heb daarstraks wel knoflook op  dus dat kan je ruiken ja  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Nee, met lijm, papier en 'n schaar  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Banaal: zooo die is goed met scheermesjes, maar wij zijn ook heel goed met hamburgers  . DFCPhoenix: haha oké  . ik denk dat, dat het is ja  . |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Brazilian met een inknipje? |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Een doos is een afsluitbaar object waar dingen in worden opgeborgen of verpakt. Een doos bestaat meestal uit gevouwen karton, eventueel met lijm of plakband dichtgezet. In deze vorm heeft het vaak de vorm van een balk. De meeste dozen zijn zo gemaakt, dat een aantal dozen naast elkaar precies op een pallet passen. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@DreamerTje: je knipt eerst de lange haren weg en daarna gebruik je lijm en papier om de rest weg te krijgen  . en je hebt rondjes en strepen uit het vel papier geknipt om zo het streepjes & stipjes effect te krijgen  zeer creatief hoor  . |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Mmore: dit staat er ook nog...onder het kopje Trivia  De term doos is in de straattaal synoniem voor het vrouwelijk geslachtsorgaan, en wordt ook wel gebruikt om een onhandige of domme vrouw aan te duiden. |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Guys.. You just made my day. En ik mag niet te hard lachen. Want mannetje is ziek.. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Zo... Dragons den is afgelopen  En verrassing: het wordt niet gevolgd door tennis  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Spons: en hoe hebben we dat gedaan dan  . lekker hard lachen  maak 'm maar wakker  kan hij ook mee lachen  . |
|
DreamerTje Oudgediende
Zucht. Mannen |
|
nietmeer
|
|
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Zo werkte ik vroeger in een supermarkt (bijbaantje voor extra zakgeld), en een meneer vroeg me waar hij de dozen kon vinden. Ik: "Ziet u die kassa's daar vooraan in het pad? Nou, daar zitten er een aantal!"  |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Ach. Hy is wel lief hoor. Maar giternacht stopte hij ook al met ademen.. Dus ik durf hem niet echt meet alleen te laten slapen.. |
|