|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Jups |
|
Ieeeeks Actief lid WMRindex: 49 OTindex: 132
|
Haha heerlijk om na een paar jaar weer terug te zijn op WMR, jullie leden kibbelen nog vrolijk alsof ik geen dag weggeweest ben.  flyingdutchy: Ja hier prima, alleen fotocamera is leeg terwijl ik nog foto's voor mn studie moet maken... 't zit ook niet mee hè.  |
|
|
|
|
|
@Dionos: Ik denk het niet. Ik was niet bepaald zo'n groot poster, las bijna alleen. Mijn vorige account was Bekkiejjj, maar besloot eens overnieuw te beginnen. :') |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Ieeeeks; haha  Hoe lang ben je weggeweest? ken ik je onder een andere naam? edit: lama  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Ieeeeks: mooi zo  . tja dan moet je of het foto toestel opladen of de batterijen opladen of nieuwe batterijen kopen  . je zult er vast nog wel genoeg tijd voor hebben toch? |
|
|
Hmm.. nee... Dat zegt mij inderdaad erg weinig |
|
|
Nee, ik had niet anders verwacht, ik probeer nu zelf die naam ook te vergeten.  flyingdutchy: Ja, batterijen opladen kost alleen tijd, dus ja, dan maar WMR aanzetten he! |
|
|
Maar umm... wij kibbelen nooit, toch?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Goeiemorgen Mensjes  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Ieeeeks: valt wel mee  . wij hebben een snellader dus is zitten ze zo vol  . er is altijd tijd voor wmr  . aloha Roy   |
|
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
ladekast Oudgediende
|
Hey FD  Beetje bijgekomen ?  hey Delenn  |
|
|
Maar ik ben heel vredelievend (  ) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Roy6: haha ja hoor  . alleen had ik nog wel een lange rit na huis toe  . onderweg na huis kreeg ik honger  . heb ik maar in zwolle een patatje en 2 frikandellen gehaald  en toen ik thuis kwam nog een pizza  . zijn jullie ook al bijgekomen  . er zit trouwens een wesp bij je XD. |
|
ladekast Oudgediende
|
Die wesp sla ik net dood met de Krant  jahoor , goed aangekomen, nog veel gedaan, was best kapot  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6:  haha pas maar op er zullen vast meer wespen daar rondvliegen  . mooi zo  . ja dat komt door het lang stil zitten  . toen we het park uit liepen was ik niet moe, maar na de 2 uren die ik in de trein zat was ik wel ineens moe  . |
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
|
goedemogge.  Wat vlijtig. Aaaah. Ik heb buikpijn  |
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Ieeeeks: hoe komt dat  iets verkeerds gegeten? @lessien: ja het was heel gezellig  . alleen zorgde roy steeds voor storingen  . hoe was jou dag gister  . moest net even weg  . even een probleem oplossen op stage  . 2x met de muis klikken en het was klaar XD. |
|
nietmeer
|
FD...ik heb gisteren niet veel gedaan, lekker een relax dag gehouden...'s middags is m'n schoonzus met d'r vriend nog even langs geweest... Nu ben ik weer druk in huis bezig  maar ga morgen weer verder  Roy had gewoon een pech week  |
|
ladekast Oudgediende
|
WAhOOO !!!! had belastingaanslag gehad van 6300 euro, ff na laten rekenen en nu net bericht van de belastingdienst, ik hoef niks 0,0 te betalen  |
|