|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
doeg heaven en SC   haha  en jij zit in.. Friesland?  dat is misschien iets ver weg  sorry  ik steun je mentaal wel   k ga treinkaartjes plakken  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
veel plezeir he SC |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: heb je dat er niet voor over dan om mij te helpen  . daar heb ik toch niks aan  . je moet een treinkaartje kopen voor na hier en niet kaartjes opplakken  . |
|
Irthe Erelid
haha, jewel, is gezellig  maar aan mij heb je denk ik niks  en voor ik eenmaal daar ben is het al weer 2,5 uur verder:'] en ben jij klaar met je werk XD ik moet elke dag 20 minuten bezig zijn met mijn dummy =.= oftewel tekenboek, inspiratieboek. naja ik had nog stuk of 20 treinkaartjes met van die leuke zilveren randjes, kan leuke compositie vormen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: haha tja  hoort bij mijn opleiding, zou je later inspiratie uit kunnen op doen zegt mijn leraar |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: haha dat dan wel  . tuurlijk heb ik wel wat aan jou  er is nog genoeg te doen hoor  . ja maar daarom kom je morgen ook even dan kom je 's ochtends en dan kun je me mooi helpen  . veel suc6 ermee dan  . lekker tekenen  . haha en dat bewaar jij ook gewoon hé  geweldig  . |
|
Irthe Erelid
@flyingdutchy: haha  beamers aanzetten enzo  haha morgen sorry  tot te laat naar school  had het eerder gezegd XD kon ik van zwolle zo doorreizen:'] blijf je wel mentaal steunen, wordt ook anders zo duur  haha plakken  ja ik weet het  maar ik vind het gewoon leuk  op al die trein kaartjes staat waar je wanneer geweest bent  vind aan ene kant wel zonde om op te plakken, maar andere kant ook erg leuk  alle treinkaartjes van mijn familie gejat onderhand:'D edit: zo nog niet op geplakt ziet dat er best vet uit  nog lang niet genoeg kaartjes zie ik al  oudste tot nu toe, 2008  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: waar doe je die opleiding? grafisch lyceum? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: nee dat niet  . jij mocht het typwerk van mij overnemen  . ik heb bijna 190 leerlingen in 1 programma toegevoegt  voor en achternaam  . waarom heb je dat niet gewoon meteen gedaan  . ik had zo een slaapplaats geregeld en dan kon je me morgen mooi helpen  . maar dat is niet het zelfde  .     jou achter het behang plakken  . tja dat staat meestal op een treinkaartje  tenzij je een dagkaart hebt  . ga ze maar lekker inplakken  dat is niet zonde, want anders vergeet je ze toch en liggen ze straks opgepropt ergens op je kamer  . irthe de dief  . jat de volgende keer een kaartje waarmee nog gereist kan worden  . |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: grafisch vormgeven, cibap zwolle flyingdutchy: jeee, dat had ik echt geweldig gevonden, jammer dat het te laat is xD  en dan jij toekijken zeker wow dat zijn er best veel  zonder typfouten?  ken je ook meteen alle namen  haha tja wist ik veel  hoefde alleen perron over te steken en dan trein andere kant op te nemen, maarja  ik wist het niet  haha, maar morgen moet ik ook weer gewoon naar school  sorry    maar het is toch beter dan niets?^^  haha naja zeg  ben je wel tijdje mee bezig hoor  scheur het behang zo weer kapot  weet ik  daarom vind ik het leuk die dingen te bewaren  alleen zijn sommige wat eentonig  deventer-zwolle, vooral introductiedagen van vorig jaarXD heb nooit dagkaarten  jaa  even kijken hoe ik het ga doen  hoezo vergeten?  jij hebt nog nooit mijn kamer gezien anders had je het wel anders gezegd  ik had een hele rij treinkaartjes boven mijn bed hangen  die zijn er nu af  haha  dat kan ik nog doen  naar groningen, vandaag geldig  maar die heeft mama nu in gebruik en is niet thuis  die moet ik straks ook nog lief vragen  verhalen worden weer langer  edit: dacht dat ik een schaap hoorde, dacht papa heeft schaap gekocht  bleek een schreeuwend kalf te zijn  die hebben we al genoeg¬¬ |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: ja daarom zei ik ook dat je moest komen  . nee ik ga er niet bij staan kijken  . ik ging wel wat andere dingen doen die ook moeten gebeuren  . ja ik ben net klaar  en alles zonder typfouten  . ik weet nu alles al niet meer  . je wist het wel  ik had het al voor je wegging gezegd  . zeg je toch dat je ziek bent  . ach ja en het is van jou en dat voelt wel als goede steun    . ja maar daarom gebruik ik glasvezel  dat scheur je niet zo even kapot en dan extra sterke lijm erop en je blijft wel plakken hoor  . omdat erop staat waar je heen bent geweest vind je het leuk  . ach ja zo heeft iedereen wel iets wat hij/zij bewaard/spaart  . dagkaarten zijn soms wel goedkoper  . nee niet kijken maar plakken  . tja jij vergeet vast heel veel   . je kamer ziet eruit alsof er een aanslag is gepleegd  . tja waarom laat je ze dan niet hangen als je ze niet wil wegdoen  . jat dat kaartje dan  en neem de trein na groningen via leeuwarden en dan stap je hier uit  . zeg maar dat je ma nu thuis komt en je na het station brengt  . je weet toch wel het verschil tussen een schaap en een kalf hé  geweldig  . maar ik ga er vandoor  . lekker na huis toe  doei doei         |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Irthe Erelid
|
|
jackjanjanus Oudgediende