|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Is er wéér wat gebeurd terwijl ik weg was of zo?  David is ineens zo pissed in z'n blog...  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Geen idee... maar wij kunnen niets doen aan de politieke blogs want dan bannen we bij voorbaat onderwerpen en dat is niet de stijl van WMR. Helaas snappen mensen niet dat negeren beter werkt dan op alles reageren. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ergens weer iets met de PVV pink. Moderators kunnen geen politieke blogs verwijderen want dat is inbreuk op de vrijheid van meningsuiting.  Je moet gewoon een olifantshuid hebben en niet naar die blogs toe gaan. Gewoon negeren, dat doe ik ook. Want als ik dat niet zo doen, zou ik ontploffen. Maar ik blijf rustig, zie het in een breder perspectief.  Het gaat er toch wel komen. |
|
PinkKitten1991 Erelid
Pfff... x.x Wat een gedoe...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Een hoop mensen willen niet inzien dat Nederland al te vol is.  Ik roep al jarenlang dat Nederland vol zit, maar nu begint het TE vol te zitten.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Met intolerantie wordt het land alleen maar kleiner, dus als we als autochtone burgers elkaar niet kunnen luchten of zien, hoe lossen we dan het 'probleem' op met allochtone burgers op? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Men laat iedereen maar binnenkomen ongeacht wat ze zijn.  En als iemand geweigerd wordt, krijgen ze nog een generaal pardon waardoor ze mogen blijven. De politiek pakt het al tientallen jaren verkeerd aan.  Er is een grens van wat een land kan hebben. Die grens is in Nederland allang overschrijdt.  Er is totaal geen plek meer voor economische vluchtelingen. |
|
PinkKitten1991 Erelid
Naja, ik heb er verder natuurlijk ook niks mee te maken... ik wil me er eigenlijk niet al te veel mee bemoeien maar ik was gewoon een beetje nieuwsgierig naar wat er in die blog stond... |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
We laten mensen toe die hier pas een inburgeringscursus krijgen.  Dat is fout. Dat moet in het land van herkomst al gebeuren. Kijk maar naar Nieuw Zeeland. Daar kom je het land niet in voordat je geslaagd bent voor de inburgeringscursus. |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik snap het zelf eigenlijk ook niet. Generaal pardon? Okey, waren we mee klaar. Maar was het plan niet om daarna het dicht te gooien? Ik snap niet waaorm er dat soort afspraken worden gemaakt om ons er vervolgens niet aan te houden. |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Het is ook niet bij 1 generaal pardon gebleven, het werd keer op keer gegeven.  |
|
ladekast Oudgediende
|
stop die politieke dingen in de juiste topic ?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik hou wel op  maar in een normaal café wordt ook flink geluld over politiek hoor  |
|
ladekast Oudgediende
|
@MuseMatt: ja maar daar zijn ze allemaal stronken  |
|
PinkKitten1991 Erelid
|
|
WMR-kok
Oudgediende