|
nietmeer
|
Cootje...niet echt  zitten hier technisch lego uit elkaar te halen  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik zal even proeven hoe 230 smaakt Cootje  |
|
nietmeer
|
Hihi, alles aan het opruimen  Kpuc: hoe bedoel oe? |
|
nietmeer
|
Cootje...is allemaal stoffig, dus uit elkaar, dan is het ook wat makkelijker te verhuizen en dan alles wassen en weer in elkaar  |
|
nietmeer
|
Of nu alvast wassen en dan in de juiste dozen doen  |
|
nietmeer
|
alles wordt nu met uit elkaar halen gesorteerd in bakjes  dozen van de auto's hebben we niet meer  Dus lekker zoeken straks  van alle auto's gaan alle zelfde dingen bij elkaar  |
|
nietmeer
|
 Niet handig  Mjah, als je de dozen niet meer hebt... Hier liggen de dozen met bouwtekeningen allemaal op zolder in een kast  |
|
nietmeer
|
de bouwtekeningen hebben we allemaal nog wel, maar de dozen hebben we weg gedaan  En ach...dat zoeken maakt het bouwen weer een stuk leuker  |
|
nietmeer
|
Zou ik hier met al die modellen niet aan willen beginnen  |
|
nietmeer
|
Wij hebben er bij elkaar ook zo'n 10 en nog 3 of 4 al los in een kist  dat in die kist is allemaal al gewassen, maar daar ligt echt alles door elkaar, dus dat moeten we nog sorteren  |
|
nietmeer
|
Pffff, zou niet mijn hobby zijn  Ik word al gek als Sr in een bakje zit te rammelen om 1 onderdeel te zoeken  |
|
nietmeer
|
Ik vind dat juist wel leuk om te doen, lekker ontspannen  |
|
nietmeer
|
Ik houd niet van herrie  |
|
nietmeer
|
Ik hou ook niet van herrie, maar vind dit toch anders  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Ik zou die technisch lego mooi in elkaar laten zitten. Kost zo veel tijd om in en uit elkaar te halen. |
|
nietmeer
|
Pfft...het uit elkaar halen is zo af en toe echt nodig, zeker als er veel stof op gaat zitten. Dan is het uit elkaar halen, wassen en weer in elkaar zetten. Juist leuk om te doen  |
|
nietmeer
|
Ik denk dat wij voorlopig nog maar niet gaan verhuizen  Najah, bij ons staat het aardig stofvrij  Dat scheelt dan wel weer  |
|
nietmeer
|
Cootje...is de bedoeling dat, mochten we verhuizen, er een vitrinekast komt voor het technisch lego  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@LessienElensar: Meh. Lijkt mij vreselijk. Ik zou die dingen in een vitrine zetten. Zo heb ik ook modelauto's. Allemaal in de vitrine. Ik stof ze nooit af. Doe je ook niet met de auto's die je in de garage stalt. |
|
nietmeer
|
LessienElensar: eerst maar eens de verkoop afwachten he? |
|
nietmeer
|
Pfft...denk dat je echt van technisch lego moet houden  maar het is echt niet vreselijk hoor  Ze moeten ook in een vitrine komen, als ze weer in elkaar gezet gaan worden  Cootje...daarom zei ik ook...mochten we verhuizen...alles ligt aan de verkoop  |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
hoiiii. |
|
nietmeer
|
Hoi Spons  |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
hoooi kootje. :] |